Google Adwords hirdetés célja és működése

Főoldal Google Adwords hirdetés célja és működése

A Google AdWords a világ egyik ha nem a legnagyobb online hirdetési felülete és rendszerét kínálja számunka, amelyen lehetőséget add, hogy kulcsszavak és látogatási szokások célzásával a Google keresőben és a Google által elfogadott tartalmi weboldalakon (Display Hálózat), illetve a Youtube.com videó megosztó oldalon.

A hirdetések díja minden esetben egy kezdő egyenleg feltöltéséből kattintásonként kerül elfogyasztásra. Vagyis csak akkor csökken az egyenlege ha látogatót kap a weboldala.

Minimális feltöltés 5.000,-Ft, melyet online kártyás fizetéssel vagy a Google írországi bankszámlájára szükséges megtenni.

Ügyfeleink számára 15.000,-Ft Google Adwords kupont adunk ajándékba!

A hirdetések két fő csoportját különböztetünk meg

1. Szponzorált hirdetések melyek a Google kereső felső és jobb oldali részén jelennek meg az úgynevezett organikus vagyis természetes találatok felett és mellett.

Itt csak szöveges hirdetések jelenhetnek meg, amik pontos karakter határoknak kell megfelelniük.

2. Tartalmi oldalakon (Display Hálózat)
Ami más Google által folyamatosan ellenőrzöt weboldalakat jelent, illetve a Youtube.com videó megosztó oldalát.
Ezeken az oldalakon szöveges és képes, illetve multimédiás hirdetések megjelenítésére van lehetőség.

A Google Adwords hirdetések beállítása és létrehozása

A hirdetések első sorban kulcsszavakra targettálva jelennek meg, de van mód más felhasználási szokásokra is pl.: úgy mint a remarketing esetében amikor is egy már meglévő látogatónkat tudjuk megcélozni egy tartalmi oldalon megjelenítő hirdetésünkkel.

A hirdetések minden esetben akkor kerülnek aktiválásra amikor a Google azt engedélyezi.
A kulcsszavak meghatározása esetében segítséget ad a Google egy kulcsszó választó eszközével melynek segítségével láthatjuk milyen nagyszámú keresések vannak az adott kulcsszóra.

Továbbá lehetőséget kínál, hogy milyen eszközön jelenjen meg a hirdetésünk és milyen napszakban, napokon.

Miért előnyös a Google Adworsd hirdetés használata?

Célközönségre célzott, releváns látogatót hoz weboldalára, mert a hirdetések csak ilyen felhasználók számára jelennek meg.
Akkor kell csak fizetnie ha látogatót kap weboldala így az egyik legköltség hatékonyabb hirdetési megoldás az interneten – Az egyenlegéből csak akkor kerül levonásra ha kattintanak a hirdetésre és megérkezik a látogató a weboldalára.
Nem érheti meglepetés a díjfizetéskor, mivel egy előre feltöltött egyenlegéből kerül mind ez levonásra. Így csak annyit költ amennyit szeretne.
Tökéletes mérhető, nyomon követhető a hirdetésekből jövő látogatók tevékenysége és a hirdetések hatékonysága.
A rendszer automatikusan minimalizálhatja költségeit vagyis egy kattintásra jutó díját.
A hirdetések pozicionálása érdekében licitálhat az előnyösebb helyekért.
A kampány kezelés valós időben történik.
Több célzási lehetőséggel rendelkezik, kulcsszó, megjelenítő eszközök, felhasználói szokások alapján
Több 100.000 értékes webhelyen hirdethet egy időben

Miért bízza a Google Adworsd kapányát, tapasztalt szakemberre?

A költségek minimalizálása és hirdetések legjobb célzása érdekében a következő beállítások végezzük el:

  • Optimális kulcsszavak kiválasztás, csoportosítása, rögzítése.
  • Kampányok megtervezése, hirdetési csoportok elkészítése
  • Hírdetési szövegek, banner vagy multimédiás hirdetés készítése.
  • Cél weboldal, lading page optimalizálás.
  • Hirdetési árak kattintásonként való lehetős legkisebbra való csökkentése
  • Legjobb tartalmi weboldalak kutatása
  • Kampány figyelés és optimalizálás
  • Konverzió mérés és optimalizálás
Share Button

Több látogatót szeretne a Google keresőből?

Megmutatom, hogyan növelheti weboldalának a látogatottságát keresőoptimalizálással úgy, hogy a Google algoritmusai nem fogják büntetni. Evenich András vagyok, 2005 óta foglalkozom SEO-val, KKV -s nagyvállalati ügyfeleket segítek több bevételhez jutni.

Feliratkozással elfogadja az adatvédelmi szabályzatot.
Igérem spamet nem küldünk, csak hasznos és érdekes anyagokat.