/* Error on https://www.kulcsszo.hu/wp-content/plugins/_%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20Ultimate_VC_Addons/assets/min-css/ultimate.min.css?ver=3.11.0 : Something went wrong: cURL error 56: OpenSSL SSL_read: error:0A000126:SSL routines::unexpected eof while reading, errno 0 */

Link bait – praktikus tartalmak weboldalunk népszerűsítéséhez

Főoldal Link bait – praktikus tartalmak weboldalunk népszerűsítéséhez

Hazánkban igen kevesen használják a link bait eszközt linképítésre, pedig ez az útja annak amit a Google 2013-től iránymutatásában is közöl. Hozzon létre olyan tartalmat webhelyén melyet a látogatói megosztanak. Ha tovább olvassa látni fogja, hogy nem is olyan nehéz ilyen tartalmakat létrehozni akár az Ön weboldalának témájában is.

Mi is a link bait?

Egyszerűen mondva egy olyan tartalom melyet szívesen olvasnak és osztanak meg a világhálón. Hogy mik lehetnek ezek a tartalmak és hogyan is ajánlatos ezeket elkészíteni az az ami megnehezíti ennek elkészítését.
Így már talán Önnek is érthető miért nem vállalják sokan ezt az igen kreatív linképítési módot.

Nézzük milyen tartalom is az amit szeretnek a felhasználók:

  • Vicces, humoros vagy megosztó(a felhasználók véleményei megoszlanak róla, vitatkoznak stb.) tartalom, ilyet bármilyen témában lehet találni (képpel, videóval)
  • Toplisták, listák írása egy szűk vagy tágabb témakörről pl.: 10 legnépszerűbb ajándék férfiaknak
  • Eszközök listája pl.: fúrógép márkák
  • Összehasonlítások pl.: két hasonló termékről
  • Guide-ok amik segítik a látogatóidat, pl.: Kezdő kocogók 5 legfontosabb szabálya
  • Saját kutatási eredmények publikálása pl.: látogatói ki töltenek egy kérdőívet és azt dolgozza fel (sok munkát igényel de nagyon népszerű is lehet egy ilyen)
  • Interjú készítése az adott témakör ismert személyiségével, szakértőével
  • Több szakember megkérdezése egy adott témáról

 

A link bait sikere a tartalom promóciójától is függ

A SEO ma már nem csak pozicionálást jelent a keresőkben, ha nem egy olyan tevékenységet is ami szorosan összekapcsolódik más online marketing eszköz használatával.
A cél a különböző konverziók elérése, pl ebben az esetben: tartalom megosztás, linkelés, likeolás, pingelés stb.

A fenti módon elkészített tartalom csupán egy csatorna egy információ ami a felhasználóknak szól, de ha erről nem sokan értesülnek nem fogja ki fejteni jótékony hatását.

A következő módon lehet a felhasználókkal megismertetni:

  • Közösségi oldalakon, normál postként vagy szponzorált bejegyzésként
  • Hírlevélben, hogy a nálad feliratkozottak értesüljenek elsőként róla
  • Google Adwords hirdetés
  • Személyes kapcsolatok által, pl.: írjon egy levelet ismerősének, nézze meg
  • Szakmai fórumokon, ha tagja egy fórumnak akkor az ottani felhasználók kíváncsisággal fogják kezelni amit ajánlani fog nekik

Ugye látja miért fontos a közösségi oldalakon való aktív részvétel és a legális címlista gyűjtés?

 

 

Share Button