/* Error on https://www.kulcsszo.hu/wp-content/plugins/_%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20Ultimate_VC_Addons/assets/min-css/ultimate.min.css?ver=3.11.0 : Something went wrong: cURL error 56: OpenSSL SSL_read: error:0A000126:SSL routines::unexpected eof while reading, errno 0 */
Hazánkban igen kevesen használják a link bait eszközt linképítésre, pedig ez az útja annak amit a Google 2013-től iránymutatásában is közöl. Hozzon létre olyan tartalmat webhelyén melyet a látogatói megosztanak. Ha tovább olvassa látni fogja, hogy nem is olyan nehéz ilyen tartalmakat létrehozni akár az Ön weboldalának témájában is.
Egyszerűen mondva egy olyan tartalom melyet szívesen olvasnak és osztanak meg a világhálón. Hogy mik lehetnek ezek a tartalmak és hogyan is ajánlatos ezeket elkészíteni az az ami megnehezíti ennek elkészítését.
Így már talán Önnek is érthető miért nem vállalják sokan ezt az igen kreatív linképítési módot.
Nézzük milyen tartalom is az amit szeretnek a felhasználók:
A SEO ma már nem csak pozicionálást jelent a keresőkben, ha nem egy olyan tevékenységet is ami szorosan összekapcsolódik más online marketing eszköz használatával.
A cél a különböző konverziók elérése, pl ebben az esetben: tartalom megosztás, linkelés, likeolás, pingelés stb.
A fenti módon elkészített tartalom csupán egy csatorna egy információ ami a felhasználóknak szól, de ha erről nem sokan értesülnek nem fogja ki fejteni jótékony hatását.
A következő módon lehet a felhasználókkal megismertetni:
Ugye látja miért fontos a közösségi oldalakon való aktív részvétel és a legális címlista gyűjtés?