/* Error on https://www.kulcsszo.hu/wp-content/plugins/_%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20Ultimate_VC_Addons/assets/min-css/ultimate.min.css?ver=3.11.0 : Something went wrong: cURL error 56: OpenSSL SSL_read: error:0A000126:SSL routines::unexpected eof while reading, errno 0 */
A blog szövegírás helyett foglalkozzon inkább azzal amivel valójában ért, a vállalkozásának ügyes bajos dolgainak intézésével.
——————
2017-ben ilyen változást hoztunk a látogatottságban blog cikkek által
hm google analytics kép helye
———————-
Corey Wainwright a hubspot.com blogjában ezt írta:
„Minél több oldala van a webhelyednek, annál több az esélyed, hogy a keresőmotorok előrébb sorolnak. Azonban te nem csak vaktában akarsz oldalakat létrehozni a webhelyeden, hiszen az lesújtó felhasználói élményt eredményezne és az oldal hamar kaotikussá válna. Az üzleti blogolás megoldást nyújt az adott problémára. Minden alkalommal, amikor új blogbejegyzést posztolsz, új oldalad születik a webhelyeden belül, így az összes tartalom a te blogod alatt lesz látható, így a weboldal sem lesz zsúfolt vagy rendetlen sem itt, sem máshol.”
Will Humphries így vélekedik a blogolásról a internalresults.com-ban:
„Forgalomgenerálás szempontjából a blogolás a tartalommarketing legfontosabb aspektusa. Igen, sok munka van benne. De a blog által hallathatod a hangod, valamint lehetőséget teremt arra is, hogy az adott iparág szakértőjeként mutatkozhass be.”
James Wishpond lelkesítve szól a Wishpond.com oldalán a látogatóihoz:
„Használd! (…) Építs ki bizalmat azzal, hogy te vagy az információk forrása. A fogyasztók szeretnek jól informáltak lenni és értékelik, ha te vagy az, aki tanítja őket.”
Kelly Thomas Mango a költséghatékonyságát emeli ki a openvine.com olvasóinak:
„A rendszeres blogírás egy viszonylag könnyű és költséghatékony módja annak, hogy kihangsúlyozd a marketingtevékenységed, irányítsd a weblapod forgalmát és távlatilag több vevőt vonzz magadhoz.”
Kelsey Boes már 2015-ben javasolta a blog írást a socialmediadelivered.com-n
„Akár van már vállalkozásának blogja, akár nincs, lényeges felismerni fontosságát és azon előnyeit, amelyeket az üzletnek hozhat. A blogok betekintést engednek a vállalkozásba, áttekintést adnak a márka történetéről, szemléltetve az üzleti vállalkozás értékeit és céljait, valamint az vállalkozás hangvételét és jellemzőit is.
A vásárlóknak továbbá azt a lehetőséget is biztosítják, hogy személyes kapcsolatot alakítsanak ki a márkával és bízzanak az Ön által szolgáltatott tartalomban; mindez pedig segíti a lojális vevőbázis kiépítésében.”
A kérdés jogos, ha a konkurenciája 0 blog cikkel dolgozik, akkor Önnek havi 4db cikk is már több a semminél. És ez 1 év alatt 48db olyan tartalmat jelent amivel jobban tudja növelni látogatottságát az említett versenytással szemben.
A tapasztalataink azt mutatják havi 8db cikkel hosszútávon, már látványosabb növekedést lehet látni, még az erősebb témakörökben is, mint pl, hitel, ingatlan, szállás. Az ettől több cikk pedig még láthatóbb siker érhető el.
Ami igazán fontos az a hasznossága, de ez mellett egy hosszabb cikkben sokkal jobban, részletesebben lehet átadni az információt mint, egy rövidebben. Ami még fontos, hogy a versenytársak milyen tartalmakkal vannak versenyben, ezt is érdemes figyelemmel kisérni. Vannak témakörök ahol egy 2500 karakteres cikk is jól megálja a helyét és vannak olyan témák, mint pl a keresőoptimalizálás, hitel stb. ahol akár 15-20 ezer karakterre is szükség lehet egy jó Google pozíció eléréséhez.
Ez szinte a vállalkozás élettartalmával lehetne azonos, mivel olyan előnyőkkel jár, hogy a weboldalának látogatói forgalma és megrendeléseinek száma is olyan soha nem tapasztalt növekedéssel fog rendelkezni, hogy inkább a tovább fejlődés fog járni az eszében és nem az, hogy miként fogom a vállalkozás terheit kifizetni.
Rövid távon már, akár 4 hónap rendszeres bloggolás alatt is érezhető a látogatottság növekedés, de mind ezt megelőzően az fog látszani, hogy sokkal több kulcssszóra lesz megtalálható a weboldala és így a bizalom a Google irányába folyamatosan javulni fog. Keresőoptimalizál szempontjából ez a relevanciában fog leginkább megmutatkozni. Így ha megkérdez egy SEO szakértőt, hogy vezessen-e egy blogot a weboldalán, akkor 100%-ban igen lesz a válasz a részükről. Mi tudás bázisnak mások kiadó építésének nevezik a blogolást, a végeredmény azonos.
A kérdés jogos, ami főleg a B2B vagy kényes témájú termékek szolgáltatással foglalkozók esetében vetődhet fel. Mielőtt a választ olvasná, ismerjük meg a blogolás, a blog szövegírás célját és ez nem más, mint hogy a célcsoportunk legteljesebb kiszolgálása vagyis minden olyan kérdésükre adjuk választ ami őket érdekel. Miért ez a cél, az eladás helyett? Mert ma már dikertben eladni képtelenség és inkább erőszakos módszer, mint kedvcsináló. De ha ismeretterjesztő, szórakoztató stb. tartalmakkal hívjuk fel a figyelmet, akkor így könnyebben tudjuk elérni a célunkat vagyis, hogy idővel vásároljanak nálunk. Ezt a módszert követik már a nagy márkák külföldön
márkák felsorolása
és már ide haza is sokan felismerték ennek pozitív előnyeit pl:
márkák felsorolása
Így a válaszunk az alap kérdésre, hogy kiknek nem éri meg a blogolás, az hogy mindenki blogoljon de nem mindegy, hogy hogyan és mennyit.
Jeff Bullas – jeffbullas.com
„A folyamatos és kitartó igyekezet az online tartalomgyártásra és közzétételre nem csak karrierjavító és életváltoztató eszköz, hanem erőteljes utazás az önfelfedezés és növekedés útján is. A sebezhetőségre való hajlandóság, a hibák elfogadása, és az ennek ellenére folytatott alkotás változást eredményez.
Egyedül a kockázat felvállalásával léphet be a növekedés az életünkbe.
Csak el kell kezdeni.”
——–
Rhiza Oyos
„A blogok, ha jól csináljuk őket, megbízható információforrások, ezenfelül oktatnak, szórakoztatnak, valamint alapvető eszközök marketing jellegű, üzleti és személyes céljaink eléréséhez. (…) A Content Marketing Institute felmérése szerint érdekes módon – még az elmúlt évben megfigyelt tömeges blogbeözönlést követően is – 2017-ben a blogok még mindig a legfontosabb tartalomtípusok a B2B szektor marketingesei számára.”
—————-
Jeff Charles – smallbiztrends.com
„Egy kis üzleti blog a leggyakrabban használt és leghatékonyabb tartalommarketing eszköz, ami rendelkezésre áll. Egyszerűen megfogalmazva: ha nem blogolsz, lemondasz a pénzről, ami a tiéd lehetne.”
————-
Kristen McCormick – thrivehive.com
„A blogírás nem csak a vállalkozásnak segít; figyelembe véve a mai fogyasztói viselkedést, az üzleti blogolás alapvető eszközzé vált az online jelenlét fenntartásához, a versenyből való kiemelkedéshez és a vevőszerzéshez. Ha figyelembe vesszük az ezekből származó előnyöket és azt a kulcsszerepet, amit a mai digitális marketing világában játszik, üzletének mindenképpen szüksége van egy blogra!”
——————
Adelina Tuca – adelinatuca.com
„A Google keresőmotorja támogatja az új, frissített és optimalizált tartalmat, amely a blogon megjelenik. A blogok olyan Google-barát eszközök, amelyekre szükséged van. Ne feledd: a blogok indexálják a weblapod és az emberek tudni fognak a vállalkozásodról. De csak akkor, ha rendszeresen posztolsz. Ez a lényeg. Posztolj, frissíts, optimalizálj! Ismételd. (…) A blogolás ingyenes és könnyű megoldás a kezdéshez. Miért nem használod ki? Ne vesztegesd el azt, amid már van, hiszen az elődeink boldogok lettek volna, ha előnyük származott volna ezen adottságok kihasználásából. MINDEN új indexált oldal a blogodon (…) újrarangsorolja az oldalad. A több indexált oldal nagyobb forgalmat generál, hiszen a Google külön elemzi a konkrét URL-t.”
————–
John Lee Dumas – successfulblogging.com
„Járj élen a minőség- és értékteremtésben! Nem számít, hány ember ismeri meg a tartalmad; ha nem jó, senki sem fog csatlakozni hozzád és a vevőköröd sem növekszik.”
——————-
Induló csomag
Alap csomag
Turbó csomag
4db cikk ami 3000-4000 karakter között van.
+ feltöltési segítés, hogy kereső érzékenyebb rá.
+ tartalom megosztási tanácsok
Facebook és más közösségi oldalak mellett olyan weboldalakat ahol azonnal meg tudja osztani a tartalmát.
Így linkek révén – növekvő linkerőt és látogatottságot fog kapni és idővel jobb helyezést a Google keresőből.
+ ingyenes képeket tartalmazó weboldalak listáját ami jogtiszta felhasználást tesz lehetővé.
8db cikk ami 3000-4000 karakter között van.
15db cikk ami 3000-4000 karakter között van.
Összekattingatható csomag is legyene, ennek még utána kell nézni.
Cikk darabszám
kép értékesítés
cikk felöltés
közösségi megosztás
egyéb oldalon való megosztás
tanácsadás
A Google nem csak a szöveget figyeli, ha nem, hogy azt mennyire tudja értelmezni a rangsorolási algoritmusa alapján. Így ha nem a kellő módon történik mind ez, akkor koránt sem azt az eredményt tudjuk elérni ami egyfajta pénz kidobást is jelent. Amit mi nem szeretnénk az Ön weboldala fontos a számunkra, mondhatnánk ahogyan a reklámszövegek némelyikében
A felhasználó vagyis az olvasó számára olyaná kell tennünk, hogy azt könnyen tudja befogadni, ez fogkozottan érvényes a mobilos megjelenésre, mert ma már többen keresnek a Google-ban mobilról, mint asztali vagy laptop gépekről. Az élményhez egy könnyen és jól olvasható szöveg megjelenést kell alkalmaznunk amihez szükségesek a címsorok, kiemelések, képek és egyéb vizális tartalmak. Ha Önnek erre nincsen ideje, szakértelme akkor meg csináljuk mi is egy igazán jelképes összegért vagy alkalmazottja részére készítünk egy olyan dokumtenációt amivel olyan szinten fogja megtanulni a blog cikkek feltöltését, mint ha mi csinálnánk meg.
Az életben nem sok minden biztos, amit tudunk felajánlani 1-2db próba cikk amivel kiderül mennyire érzi azt, hogy az Ön stílusát eltaláltuk. Ehhez mindenek előtt egy beszélgetésre lesz szükségünk amit skypen, telefonon vagy akár személyesen is meg tehetünk. Volt már olyan ügyfelünk aki már több szövegíró céget elfogyasztott előttünk, és egy picit pökhendin, no erre kíváncsi vagyok mit alkotunk. Meglepődéssel fogadta az első próba anyagunkat, melyet kisebb módosítás után el is fogadott és elismerően nyugtázta cikk írónk teljesítményét.
Ha pedig nem tudjuk megoldani az Ön igényeit, nem történik katasztrófa.
megbeszélés, egyeztetés
1 héten belüli teljesítés – ez változhat a témától és a mennyiségtől
utánkövetés a cikkek feltötéséről
Statisztika küldése a cikkek teljesítéséről – ezt a cikkek megjelenését követő 30 múlva készítjük el, mert 2-4 hónap vagy akár több időre is szükség van, mire pozicióba tud kerülni a Google keresőbe az adott cikk.
„Sokan hibáznak akkor, amikor a platformot arra használják, hogy csak az általuk nyújtott szolgáltatásról vagy termékről töltenek fel anyagokat az oldalra. Igen, ez erről is szól, de a felhasználók csak akkor jönnek az oldalra, ha konkrét információkat osztunk meg arról, hogy hogyan tudják jobbá tenni a saját üzletüket.
Senkit sem érdekel, hogy milyen volt a napod, mit ettél ma, milyen büszke vagy az eredményeidre addig, amíg nem tanítod meg őket arra, hogy hogyan tudnak önállóan véghezvinni bizonyos dolgokat és ezek rájuk nézve milyen előnyökkel járnak.
Azért ossz meg személyes tartalmakat, hogy megtanítsd őket valamire, amit később hasznosítani és követni tudnak. Mindig kínálj cserébe valamit, válaszolj az igényeikre, adj megoldásokat számukra. Légy te a fény a sötétben!
A blog az egyik legerőteljesebb marketingeszköz.
Amikor tartalmat akarsz létrehozni, minden alkalommal emlékezz arra, hogy ez soha nem rólad szól, hanem mindig róluk.”