SEO audit 15 pontban

Az informatív SEO audit 15 legfontosabb eleme

Az informatív SEO audit segíti az ügyfél és a keresőoptimalizálást végző szakember kommunikációját és biztos kiindulópontja a teendőknek. De miből is áll össze egy teljes SEO audit? A lista összeállítása sok esetben eltér a 15 tételt tartalmazó listától. Ennek oka hogy a keresőoptimalizálás folyamatosan változik. A néhány éve még jól működő módszerek ma már hatástalanok, de valószínűleg 5 év múlva is más módszerekkel keresőoptimalizálunk mint ma. Technikai SEO audit 1. Feltérképezhetőség Egy jól felépített weboldal könnyen értelmezhető a keresőrobotok számára….

Bővebben

4 Linkellenőrző eszköz ami segíti a linképítést

A linkek ellenőrzése talán a leghasznosabb dolog a keresőoptimalizálási eszköztárában. Egy jól összeállított linkprofilból pontosan fel tudjuk térképezni melyek is a legnépszerűbb tartalmaink, sőt a megfelelő módszerekkel akár új ötleteket is meríthetünk más weboldalak profilozása által. Mi az a linkprofil? A linkprofil segítségével teljesebb képet kaphatunk arról hogy egy adott oldal miért került oda a keresőben ahol éppen van, illetve megtalálhatjuk azokat a pontokat is, amelyek egy esetleges visszaesést eredményeztek. Egy linkprofil elkészítése során felmérjük az vizsgált oldal bejövő linkjeinek…

Bővebben

Vendég blogbejegyzések szerepe a linképítésben

Tulajdonképpen mire való a vendég-bloggerkedés? Írunk valamit egy általunk ismert, de akár ismeretlen személy blogjába és kész? A vendégbloggerkedés bármennyire is hobbitevékenységnek tűnhet, jelentős szerepe van a keresőoptimalizálásban és a marketingben is. A vendégbejegyzések írása ugyanakkor a kedvelt és jól működő linképítési technikák közé tartozik. A vendég blogbejegyzések egyaránt hasznot képes hajtani a linképítőnek és a blogtulajdonosnak is, ha megfelelő az együttműködés. Az átmeneti közös munka ezek mellett megtérül a közönség számára is. A linképítő szempontjai A linképítés célja, hogy…

Bővebben
Keresőoptimalizálás 2017

Keresőoptimalizálás 2017-ben erre készüljünk fel, de nagyon

A keresőoptimalizálás 2017-ben ismét nagy kihívások elé állítja a szakmát. Változóban vannak az internet-használati szokások, óriási tartalmi dömping közepén vagyunk. Az internetet és a keresőt használók egyre gyorsabb válaszokat akarnak, és egyre pontosabbat. Az online marketingnek és a hirdetéseknek köszönhetően egyre nehezebb felkelteni a figyelmet, márpedig a keresőben ma már ez az elsődleges cél. A keresőoptimalizálás eszköztára rengeteg lehetőséget kínál a marketing támogatására, hiszen míg a hirdetés során megpróbálunk eljutni a lehető legtöbb emberhez akit érdekelhet a termékünk, addig a…

Bővebben
google keresések 2016-ban

A legnépszerűbb Google keresések 2016-ban

Különös évünk volt 2016-ban, ami előrejelzi mekkora átalakuláson megy át a világ napjainkban. Talán ez volt az első év amikor egy világméretű nagy múltú esemény, a nyári olimpia kisebb érdeklődést keltett a világon mint egy videojáték.Nyilván sokaknak beugrik hogy mi is ez pontosan, természetesen a Pokemon GO körüli felhajtásról beszélünk. Vajon tényleg jobban érdekel bennünket a virtuális szörnyek gyűjtögetése, mint a hús-vér emberek versengése? Mind ezt a Google keresések alapján vizsgáltuk meg nem csak a szabad szavas keresőjét ha nem…

Bővebben
Hatékony email tárgysorok

A 101 legjobb email tárgysor – tárgymező, amivel felturbózhatod a megnyitási arányt

Szeretnéd megsokszorozni az e-mailek megnyitási arányát? A nagy nyitási aránnyal rendelkező értékesítők komoly pszichológiai elveket vesznek alapul, hogy megakadjon a szem a tárgysoron vagy tárgymezőnek is szokták hívni és hogy a felhasználó késztetést érezzen azért, hogy megnézze az e-mail teljes tartalmát. A következőkben bemutatjuk a 101 legjobb tárgysort, ami mellett a feliratkozók egyszerűen nem tudnak ellenállni és késztetést éreznek arra, hogy megnyissák az e-mailt.

Bővebben
Az AMP jelentősége a webshop SEO-ban

Az AMP jelentősége a webshop SEO-ban

Az Accelerated Mobile Pages(AMP) lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy pillanatok elérje a keresett tartalmat. Az AMP technológiájával megtámogatott betöltési ideje akár töredéke is lehet a hagyományos betöltődési időknek, ezáltal a felhasználó elégedett, nem zárja be az oldalt, illetve növekszik az elköteleződése is az oldal iránt. Az AMP bevezetésének egyik oka az volt, hogy az egyre terjedő okostelefon tulajdonosok gyorsabb elérést szerettek volna. Ez sajnos technológiai korlátokba ütközött, hiszen növeli a költségeket és a rendszer bonyolultságát is a mobil és…

Bővebben

Ez a 6 dolog az üzleti siker titka!

Az üzleti siker titka kis túlzással olyan, mint a Szent Grál! Nagyon sokan keresik és kutatják, de csak nagyon kevesen akadnak rá a valódi megoldásra. A legtöbb esetben ez azért van így, mert egy konkrét dolgot keresnek, valami olyan csodaszert, ami kézzel fogható, ami azonnal hat, ami kis túlzással olyan, mint egy fájdalomcsillapító gyógyszer, ami néhány percen belül csillapítja például a fejfájást. Amennyiben nem most kezdte a szakmát, bizonyára ön is tisztában van azzal, hogy ez a hozzáállás a legrosszabb,…

Bővebben
25 Gif animáció az email marketingben – a jelenlegi helyzet

25 Gif animáció az email marketingben – a jelenlegi helyzet

Több gif animációs gyűjteménnyel találkoztunk már, amelyek elég nagy sikernek örvendenek. Az érdeklődésből pedig főleg az derül ki, hogy sokunk számára óriási inspirációt adnak ezek a különféle dizájnban használt és alkalmazott kreatív animációk. Csokorba gyűjtöttünk még 25 gif animációt, amelyeket főleg a hírleveleknél használnak. Nézzük és okosodjunk.

Bővebben
Call to action: Netflix

31 call-to-action példa, amire még ha nem is szeretnénk, de rá fogunk kattintani

Idézzük fel az összes feliratkozásunk. Letöltöttünk ezek közül bármikor is bármit? Például a Dropbox, a Spotify vagy az Evernote ott lapul a gépünkön? Talán elvégeztünk egy kurzust a General Assemblyn? Minden feliratkozás egy tökéletes bemutatása a sikeres call-to-action működésének. És egyébként elég fontos, hogy a vásárlók kapjanak egy kis belelátást abba, hogy miért is iratkoztak fel egy oldalra, miért is töltöttek le valamit, aminek aztán soha nem fogják a hasznát venni – a fogyasztó, a vásárló meg van vezetve a…

Bővebben