google-algoritmus-frissites-2017-oktober

A feszült webmestereket már új Google algoritmusról beszélnek

Mint idén már többször is előfordult, most is úgy nyüzsögnek a webmesterek mint egy kenyérmorzsára rátalált hangyaboly. A weboldal tulajdonosok köztudottan szeretnek fórumokba tömörülve diskurálni a keresőoptimalizálás legfrissebb híreiről és egymás tapasztalatára építve alakítják ki saját stratégiájukat. Az egymással folytatott eszmecsere közben elég gyakori téma a Google új algoritmusa és a kereső találati listájának alakulása. Az utóbbi 24-48 órában pedig a közösség azt tapasztalta, hogy megint mozgolódás van a helyezésekben. A közösségi visszajelzések arra engednek következtetni, hogy a Google háza…

Bővebben
új google találati megjelenés mobilon

Megújul a Google keresési javaslata mobilon?!

A Google napról napra fejleszti keresőjét, még ha ez a nagy közönség számára annyira nem is feltűnő. Néha csak egy apró logó változáson megy át, amit csupán néhány szemfüles grafikus vesz észre, máskor interaktív játékkal kedveskedik Google Doodle formájában. A kereső hátterében futó algoritmus azonban sok webmester életét keserítette már meg és az állandó tesztek, amiket a Google időről időre közzé tesz, a rangsorolás módosulásával kész káoszt képes okozni a tanácstalan szakemberek között. A Google háza tájáról azonban most megint…

Bővebben
halloween google doodle

Itt az új, Halloween-es Google logó!

Mint már megszokhattuk, a Google évről évre újít letisztult felületén egy parányit. Az egyszerű, csupán logójából és kereső mezőjéből álló főoldalán nem túl sokat akarnak változtatni a készítők. Bár a kezdeti Google logó már sokszor megváltozott, mindig olyan apró részeket módosítottak rajta, hogy szemmel alig észrevehető különbségek voltak csak két nagyon azonos logó között. A kezdeti, három dimenziós színes karaktereket, mára már a letisztult, modern, egyszerű Google felirat váltotta fel azonos színkombinációkkal. A Google, hogy megbolondítsa főoldalát, úgynevezett Doodle-ökkel dobja…

Bővebben
Mobil weboldal fontossága

Mobil weboldal nélkül az előkelő Google helyezéseinek búcsút mondhat

Bármelyik pillanatban megtörténhet a Google új nagy bejelentése, ami a mobilos böngészésben áttörő. Mi lesz ez? Érkezik egy algoritmus, ami érzékeli, ha mobilról böngészel, és a telefonodon azokat a találatokat dobja eléd, amelyek mobilkompatibilis weboldalakra mutatnak. Nekünk, a kulcsszo.hu-nál ez azért lesz nagyon fontos, mert ha ez megtörténik nem elég pusztán erős találatokat hozó tartalmakat készítenünk, hanem arra is figyelnünk kell, hogy az adott tartalom célközönsége mondjuk mobilról érkezik-e. Pár hete hoztuk a hírt, hogy a VR-világot is forradalmasítja a…

Bővebben
seo mitosz

5 nevetséges SEO mítosz!

A Google folyamatosan hozza az újabbnál újabb algoritmus frissítéseket. Ez pedig sok blog írót megfélemlít, vagy pedig összezavar. Ezzel a cikkel le fogom rántani a leplet 5 nevetséges SEO mítoszról, amit lehet te is ismersz, és az is lehet, hogy igaznak hiszed. Pedig ezek csak mítoszok. Csak a nagy blogok kapnak a keresőből forgalmat. Mindenki szeretne a Google-ból kapni egy kisebb szeletet. A jó hír az, hogy bárki kaphat belőle, csak tisztán kell játszani. Nem csak a nagy oldalak, az…

Bővebben
Onbox az új magyar levelező rendszer

OnBox mert a Freemailen túl is van élet a magyar levelező rendszereknél

Gyönyörű külső, gyors és biztonságos belső és tökéletes okostelefonnal való kompatibilitás jellemzi Magyarország legújabb e-mailező rendszerét. Az idei év október derekán debütáló levelező rendszer igazi funkcióarzenállal várja leendő regisztrált tagjait. Nem titkolt célja, hogy letaszítsa a jelenleg egyeduralkodó, szintén az Origo csoporthoz és a felesztő New Wave Media Group-hoz tatozó Freemail-t. A házon belüli viaskodás eredményét korábban „Freemail 2.”-ként emlegették és jelentették be, mára azonban egy új felületen, új néven vált elérhetővé az Onbox. A fejlesztésekhez pedig a Nemzeti Kutatási…

Bővebben

Mit indexel a Google ha van AMP de nincs mobil verzió?

A Google indexelési algoritmus titkaira minden keresőoptimalizáló amatőr és szakember kíváncsi. Szeretnénk megtudni minden apró részeltét, hogy hogyan tudnánk minél jobb teljesítményt elérni, minél több pozíciót előre jutni egy-egy számunkra fontos kulcsszóra vagy kulcsszó párosra. A Google természetesen az alapokat mindenki számára publikussá tette és az ő specialistái, vezetői is egyre-másra tesznek közzé hol csak szösszeneteket, hogy komplett előadásokat egy-egy új algoritmus működéséről. Google szakértői vélemény az AMP kontra mobil oldalról A legutóbb John Mueller Google elemzőről került ki egy…

Bővebben

Miért nem időpocsékolás a meta tagok leírásával foglalkozni?

A meta tagok fontosságáról az évek folyamán mindig más jelentőséggel számoltak be mind a Google szakemberei, mind a tapasztalt keresőoptimalizálással foglalkozó mesterek. Vajon jelenleg van-e még értelme, hogy gondosan kitöltsük a meta elemeket és drága időt áldozzunk ezen részek kidolgozására, ha a Google esetleg figyelembe sem veszi azt? Sokan még azzal sincsenek tisztában, hogy most a hivatalos álláspont szerint, a kereső óriás vajon a rangsorolásnál beleszámítja-e az itt elhelyezkedő releváns tartalmakat és pozitívan befolyásolja-e helyezésünket a találati listában, ha jól…

Bővebben

A 10 + 1 leghasznosabb WordPress SEO praktika

Mint minden más weboldalak esetén, a WordPress oldalaknál is gondot okozhatnak – főleg kezdők számára – a keresőoptimalizálási lépések. Hogyan kezdjünk neki, miket vegyünk figyelembe és hogyan érhetünk el minél jobb eredményt? A cél minden esetben, hogy lehetőleg az első oldalra kerüljünk a Google találati listájában, a bennünket érintő, fontosabb kulcsszavakra. Nem kell idegenkedni az olyan kifejezésektől mint a SEO alapok, az optimalizálási tippek vagy az off-page és on-page keresőoptimalizálás, link építés. Ezen szakzsargonok nélkül is tudunk jó eredményt produkálni…

Bővebben
360 3D vr tartalom keresőoptimalizálás lépései

A VR szemüveg tartalmainak keresőoptimalizálása

A Virtuális valóság jövőjébe érkezve, rá kell döbbennünk, hogy a pár éve még csak sci-fi filmekben jellemző technológia karnyújtásnyi közelségbe került. A boltok polcain már több változat is elérhető, a mobilra szerelhető olcsóbb árkategóriás készülékektől kezdve, a méregdrága csúcsmodellekig. A technikai újdonságokkal foglalkozó online és offline magazinok pedig egyre másra publikálnak a legújabb virtuális valóság és kiterjesztett valóság eszközeiről és szoftveres támogatottságáról. Nem is gondolnánk, hogy ezek tartalmaira is fontos lesz optimalizálni a Google-ben, így a keresőoptimalizálás VR szemüvegen át…

Bővebben