Miért írja át a Google a meta description-t?

A Google részletes magyarázatot ad arra, hogy mi okozza az algoritmusnak a metaleírások átírását. A népszerű keresőóriás SEO szakértője, John Mueller arra adott választ, hogy a Google hogyan kezeli algoritmusában a metaszövegek megváltoztatását. Az ok tulajdonképpen az, hogy ha írunk…

Bővebben
Kulcsssűrűségről

Mekkora jelentősége van manapság a kulcsszósűrűségnek a SEO-ban?

Ebben a cikkünkben arra szeretnénk kitérni, hogy van-e tényleges jelentősége a mai keresőoptimalizálásban a kulcsszósűrűségnek? Érdemes-e időt szánnunk arra, hogy külön optimalizáljuk? Régen, sok évvel ezelőtt a keresőoptimalizálás teljesen máshogy működött, mint manapság. Ennek talán nem is a megfelelő irányelvek…

Bővebben
Google Page Experience algoritmusról

Google Page Experience algoritmus frissítésről ami 2021-ben lesz

A méltán ismert Google egyfolytában erősít és aktualizál az ügyfél tapasztalat korrekciója céljából. A Google Page Experience – más néven az Oldalélmény mutató a jelenlegi struktúra része lesz jövőre. Természetesen ez nem fogja helyettesíteni a legfontosabb ismérvet: a tartalom fontosságát….

Bővebben
Webshop indítás lépései

Webshop indítás menete, feltételei

Biztosan gondolkodtál már azon, hogy milyen lehet a laptopodról irányítani a vállalkozásod, bárhonnan-bármikor. Az eCommerce, vagyis a webshop piac rendkívüli módon könnyíti meg a vásárlásainkat, és teszi azt minden területen jóval kényelmesebbé. Ez a számokban is megmutatkozik, hiszen a belföldi…

Bővebben
Szövegírás fontossága az Interneten

Szövegírás tippek, tanácsok és titkok Vidi Ritától

A szövegírás mára már tagadhatatlanul különálló szakmává nőtte ki magát. Nem azért, mert másképp kellene szöveget írni, mint mondjuk 30 évvel ezelőtt, hanem azért, mert annyi mindenről kell szöveget írni az Internet, és vele az online marketing lehetőségek terjedésének jóvoltából,…

Bővebben

Technikai SEO fontossága napjainkban

Általában egy induló honlap vagy webshop választ magának egy platformot, ahol elkészíti vagy elkészítteti a honlapját. Legyen ez egyedi megoldás, CMS vagy bérelhető webshop. A lényege, hogy legyen egy felület ahol meg tud jelenni az interneten. Kevesebben gondolnak már bele…

Bővebben

Google shopping

Amire nagyon vártunk évek óta, most végre megérkezett Magyarországra (Romániába és Szlovákiába is) a Google Shopping hirdetések! A világ nagyobb piacain 2012 óta működő Shopping-hirdetés bevezetését az EU versenyjogi szabályozása lassította, de a Google változtatott a működésén, így elhárultak az…

Bővebben

Nem SEO probléma, hogy a weboldala nem jelenik meg a keresőben!

Nem először, mégis meglepő a Google legújabb indexelési hibája, amely számtalan URL találatát teszi lehetetlenné. Számos SEO és webhely tulajdonos bejelentette, hogy az elmúlt néhány napban az oldalaik a Google keresési indexéből kimaradtak. A problémák a Google Search konzolban voltak…

Bővebben

14 rangsorolási tényező, ami sikeressé tesz 2019-ben

Evenich Norbert

Éveken keresztül úgy tartottuk, hogy a Google legalább 200 rangsorolási tényező alapján állítja fel a találati listát. Mára ez a „nézet” kissé elavult, hiszen a Google core algoritmusa sokkal összetettebb, rengeteg úgynevezett szignált és összefüggést kezel, ami kiismerhetetlenné teszi. Ráadásul…

Bővebben

Weboldal szerkezetének megtervezése SEO szempontból

A weboldalnak a keresőben elért teljesítményét a tartalom, és ennek a tartalomnak a logikus, szakszerű elrendezése határozza meg. Érdemes már a honlapkészítés kezdeti fázisában egy alapos kulcsszókutatást végezni, ennek alapján visszafejteni a weboldal szerkezetét. Tapasztalataim szerint megtérülő – de sokszor…

Bővebben