Ilyenek a jó facebook képek hirdetéshez, egyszerű poszthoz

A facebook képek sokak számára okoznak fejtörést és nem mindig sikerül optimális formában feltölteni őket. Míg egy általános felhasználó privát fiókjának fotóinál ennek nincs nagy szerepe, addig egy üzleti facebook oldalnál nagyon sok hátrányt hozhat magával a slendrián, nem elég pontos és profi megoldás. A képek tartalmának fontossága megkérdőjelezhetetlen. Ez a tényező a minőségnél is fontosabb, bár facebookon rossz minőségű képpel nem megyünk semmire, a felhasználók inkább rá sem néznek, hiszen számtalan kiváló minőségű, figyelemfelkeltő kép vonja el a figyelmüket….

Bővebben

Tartalomkezelőből elismert webáruházmotor?

A WooCommerce ma az egyik legkedveltebb webáruházmotor az Opencart és a Shoprenter mellett. Megjelenésekor nem sok bizalmat szavaztak neki, hiszen egy nyílt forráskódú, ingyenes tartalomkezelő, a köz szemében blogmotor részeként látott napvilágot, ám hamar leküzdötte az előítéleteket. és az eredmény? Remek. A WooCommerce lényegében egy WordPress bővítmény, ám elég önálló ahhoz, hogy külön, úgymond „egyéniségről” beszélünk róla. A WooCommerce, mint tartalomban erős webáruház alap? Ma a keresőoptimalizálás, keresőmarketing, tartalommarketing és közösségi média marketing világát éljük. Mindehhez elengedhetetlen a kiváló minőségű,…

Bővebben
Az építőelemek a weboldalak mögött

Mi van a weboldalak mögött/alatt?

A forráskód nem csupán egy népszerű film címe, hanem alapvető számítástechnikai kifejezés. A weboldalak, melyeket felhasználóként látunk, valójában egy kevésbé mutatós és kevésbé grafikus, sőt, egyáltalán nem grafikus alapra épülnek. Kódok tömkelege adja ki végül azt a képet, ami mi, a weboldalak nevét bírva láthatunk. A kódokat bizonyos programnyelveken és leírónyelveken írják. Leírónyelvek a HTML, CSS, TeX vagy az SVG. Programnyelvek pedig a következők: Javascript, C, C++, Haskell, Pyton, Pascal, BASIC vagy Assembly. Az ilyen nyelveken íródott kódok sorozatait nevezzük…

Bővebben
Google Fotók, online képmegosztás

Mindent a Google Fotókról

Néhány éve nagy port kavart a Google Fotók lehetőség megjelenése, amely átalakított a G-mail fiókkal rendelkezők képtárolási szokásait. Persze nem mindenkinek van szüksége ilyen jellegű szolgáltatásra, azonban akik mégis online tárolták képeiket, nem választhattak. Megérkezett a Google Fotók és onnantól, ha tetszett, ha nem, ez volt az egyetlen Google lehetőség. Voltak, aki imádták, de olyanok is akadtak szép számmal, akik a szolgáltatás egyes jellemzőiben potenciális veszélyforrást, hibát láttak. Ma is megoszlik a használók mezőnye. A Google Fotók előnyei A Google…

Bővebben
Vektor graika Inkscape programmal

Vektorgrafikus képszerkesztőre van szükséged?

Az Inkscape képszerkesztő vektorgrafikus is és nyílt forráskódú, így rengeteg lehetőséget tartogat a profi képmanipulálásra. Ez egy rendkívül nagytudású szerkesztő, mely megfelel az XML, az SVG és CSS szabványoknak. Az Inkscape keresztplatformos, tehát Windows, Mac és Unix-szerű operációs rendszereken is fut. A fejlesztése viszont leginkább Linux rendszerben folyik. A szóban forgó programnak van egy elődje is, mely nem más, mint a sokak által jól ismert, azonban nem mai csirke Sodipodi. Használják logók, ikonok, piktogramok, webgrafikák, arculati elemek, reklámanyagok, meseillusztráció, betűtervek,…

Bővebben
picmonkey-kepszerkesztes

Picmonkey: Online képszerkesztés regisztráció nélkül

A Picmonkey nem mai csirke, azonban jelenleg is az egyik legnépszerűbb online képszerkesztő program, amit találhatunk. Rengeteg előnye közül az egyszerűsége kiemelendő. Regisztráció nélkül, pár kattintással számtalan szerkesztési lehetőség tárul elénk, melyek minőségi fényképmanipulációt tesznek lehetővé. Ráadásul még profinak vagy gyakorlottnak sem kell lenni hozzá.

Bővebben
visszafordulási arány - bounce rate

Így tudja hatékonyan csökkenteni a visszafordulási arányt!

A visszafordulási arány (bounce rate) egy olyan mérőszám, amelyről már sokat hallottunk és jó okkal. Gyakran erőteljes mutatószámként jelzi, ha egy adott weboldal nem elég forgalmas, nem köti le eléggé a felhasználókat; tulajdonképpen azt mutatja meg, ha a betérő látogatók mindenfajta interakció nélkül hagyják el az oldalt (azaz visszafordulnak az oldalról). Azonban – mint bármi a SEO és a digitális marketing világában – a visszafordulási arány javítása sem ún. mindent megoldó „ezüst golyó.” A javulásnak valóban eredményeket kell hoznia és…

Bővebben
zizzenjmeg aqua.hu játéka

Zizzenjmeg az aqua.hu-tól, erre már most érdemes benevezni

A Zizzenjmeg játék az aqua.hu weboldalán megtekinthető. Ezt a nyereményjátékot mindazoknak javasoljuk, akik kellő humorral és kreativitással rendelkeznek. A nyereményjátékra nagyon egyszerű feltételekkel lehet nevezni, így mindenképpen érdemes mindenkinek kipróbálnia. A cég igen értékes nyereményeket sorsol ki a játékban résztvevők között. Mit kell tenni, hogy a Zizzenjmeg nyereményjátékban résztvegyünk az aqua.hu jóvotából? Első körben el kell látogatni az aqua.hu weboldaláról és áttekinteni a termékeket. Ki kell választani egy olyan terméket, amely saját otthonunkban is megtalálható. A feladat, hogy egy maximum…

Bővebben
okos Google - seo kulcsszavak értelmezésében

A Google okosabb mint valaha! Ideje elfelejteni a SEO-ban a kulcsszavakat?

Bárki, aki valaha is foglalkozott keresőoptimalizálással, tapasztalhatta már, hogy a Google útjai kifürkészhetetlenek. Egy-egy algoritmus frissítés akár keresztbe is tehet az addig jól bevált SEO praktikáknak és helyezéseket vagy akár oldalakat is eshetünk vissza. Legrosszabb esetben pedig, akár büntetést is kaphatunk. Ezért hát érdemes mindig naprakésznek lenni és figyelemmel kísérni a Google legújabb fejlesztéseit és a mesterséges intelligenciájáról szóló híreket. Bár nagyon sok fórumon próbálják a legújabb algoritmusok működését megfejteni a webmesterek, valószínűleg a teljes képet csak a bennfentesek ismerik….

Bővebben
céges arculat

Érdemes-e befektetni a céges arculat kialakításába?

Vállalkozóként és cégvezetőként illik tudni, hogy a pénzügyi befektetések nem mindig térülnek meg azonnal. Ráadásul nem is mindig konvertálhatóak ezek az anyagi ráfordítások számszerűsített bevétellé. Ilyen befektetés jellegű kiadások közé tartozik többek között a marketing költség, a webáruház kialakítás, az iroda bérlés vagy éppen a céges arculat kialakítása is. Bár ezek nem közvetlenül termelnek profitot, mégis rendkívül fontos elemei egy sikeres és jövedelmező vállalkozásnak. A céges arculat megteremtéséhez mennyi tőke kell? Az természetes, hogy pénzt csak pénzzel tudunk csinálni, ezért…

Bővebben