Tippek horgonyszöveg optimalizálásához

Horgonyszöveg optimalizálás 2018-ban

Amint azt tudjuk, a horgonyszöveg az egyik kiemelten fontos része a keresőoptimalizálásnak és a linképítésnek. Ahhoz, hogy valaki képes legyen jó linkeket készíteni, fontos, hogy jól tudja megfogalmazni a horgonyszövegeket, különben akár teljesen hatástalan is maradhat a hivatkozás. A legjobb SEO szakemberek szerint aki érti mi is az a horgonyszöveg, az sokkal könnyebben ki tudja majd szúrni a különbségeket a jó és rossz linkek között is. A minőségi linkek pedig növelik a keresőoptimalizáltságot és új látogatókat is hoznak az oldalra,…

Bővebben
Google Adsense automatikus hirdetése

Már automatikus Google Adsense hirdetés elhelyezése

A Google AdSense hirdetéseket nem kell bemutatni azoknak a tartalomszolgáltatással foglalkozó webmesterek és honlap tulajdonosoknak, akik kattintásalapú bevételszerzést tűztek ki célul. Az ilyen jellegű hirdetések elhelyezése magas látogatottságú honlapok esetén szép bevételt eredményezhet, de nincs az a rendszer, amit ne lehetne még jobbá és eredményesebbé tenni. Erre vállalkozott a Google, amikor útjára indította az automatikus hirdetésmegjelenítést szolgáló algoritmusát. Érdemes váltani az Adsense automatikus hirdetéseire? Mindenekelőtt érdemes megérteni a hagyományos és az automatikus Adsense hirdetések közötti különbséget. A legfőbb különbség abban…

Bővebben
Keresőoptimalizálás és a Googlre Trends felhasználása

Így használjuk fel keresőoptimalizáláshoz, a Google Trends eredményeket

A Google 2006-ban indította el a Google Trends szolgáltatását, igaz akkor még Insights for Search néven. A kezdetekben igen ritkán frissített alkalmazás sokszor elavult adatokkal dolgozott, ám mára már naprakész, területekre és témakörökre bontva képes részletes információkat adni, a legnépszerűbb Google keresésekről. A marketing szakemberek és a keresőoptimalizálással foglalkozó ügynökségek is előszeretettel használják fel az itt összeállított eredményeket. Nem csak hasznos de érdekes következtetések is levonhatóak belőle, amit könnyedén felhasználhatunk kampányaink során.

Bővebben
Eredményes befektetés, jobb SEO hatékonyság

Ezekre az eszközökre érdemes pénzt költeni, hogy növelni tudjuk a keresőoptimalizálási stratégiánk hatásfokát

A keresőoptimalizálás egy rendkívül összetett és bonyolult folyamat. Nem csak a kezdeti időkben jelent kihívást a szakemberek számára, hanem folyamatos kihívások elé állítja őket. Ma már a legtöbb SEO szakembernek és keresőoptimalizálással foglalkozó ügynökségnek megvannak a saját stratégiái és technológiái arra, hogy minél előrébb sorolják az őket felkereső ügyfelek weboldalát. Azonban ha mi magunk szeretnénk előrébb juttatni honlapunkat, érdemes akkor is pénzt áldozni a folyamatra, hogy a konkurenciát megelőzve, olyan eszközök is a segítségünkre állhassanak, amivel növelhetjük SEO tevékenységünk hatékonyságát….

Bővebben
SumUp kártyaleolvasó KKV-knak

Sumup kártyaolvasó, amit a KKV szektornak találtak ki

A Sumup kártyaolvasó terminál minden betéti és hitelkártyát el tud fogadni, emellett Bluetoth csatlakozással is üzemeltethető. Okostelefonokkal és tabletekkel is kompatibilis, így teljesen mobil módon alkalmazható az üzleti életben. Bárhol és bármikor képes a kártyák elfogadására, így akár piacokra és más egyéb mozgóárusító helyekre is bátran beszerezhető. Tranzakciónként mindösszesen 2,75%-ot számítanak fel a vállalkozóknak és a bevételek közvetlenül a bankszámlára érkeznek. Egyéb költséggel nem jár a kártyaolvasó használata. Írásos szerződést sem kell kötni, így a papírmunka is kiküszöbölhető. Hogyan lehet…

Bővebben

Citromail beállítások és marketing tippek trükkök

A Citromail e-mail fiókját szinte mindenki mindennap használja, hiszen innen mennek ki és érkeznek be a napi levelek. Az ingyen elérhető levelezőrendszer mind a mai napig a legnépszerűbbek között van. A sorrend a következő: Freemail, Gmail, Citromail. Láthatjuk, hogy a 3. helyen szerepel sokak kedvence a citromail.hu. A levelezési címekre mind a mai napig számtalan e-mail marketinges levél fut, be, hiszen ez a marketingeszköz még mindig nem idejétmúlt. Az online marketing még mindig gyakorta használja az e-mail marketing lehetőségét, hogy…

Bővebben

Weboldal sebesség teszt mivel, miért és hogyan

A mai weboldalak sebessége egyenes arányban áll számos jól mérhető és gazdaságilag, üzletileg meghatározó tényezővel. Közhely, hogy felgyorsult az életünk a XX.-XXI. században. Minden most kell, azonnal. Nincs időnk várni. Az idő és az információ pénz, méghozzá nem is kevés. Elcsépelt mivoltuk ellenére ezek mind igaz állítások és talán még fokozottabban így van ez a világhálón, ahol nem kevés pénz és reputáció múlhat azon, hogy egy adott információt milyen gyorsan, milyen minőségben érnek el a felhasználók. Mivel sok egyéb mellett…

Bővebben

Külföldi SEO blogok amiket érdemes követni

Az online marketing és kereskedelem szempontjából manapság rendkívül fontos keresőoptimalizálás (angolul: SEO, úgymint Search Engine Optimization) nem más, mint az optimalizálni szándékozott weboldal böngészőkben látható, úgynevezett organikus megjelenésének javítása – a SEO blogok nagy része pedig azokról a tippekről, trükkökről és tapasztalatokról szól, amelyek által mindez gördülékenyen és könnyedén elérhető. (Organikus megjelenésnek egyébként a nem szponzorált, vagyis nem fizetett hirdetéseket/találatokat nevezzük.) A keresőoptimalizálás célja tehát, hogy egy adott kifejezésre minél előrébb szerepeljen az optimalizált oldal az organikus találatok között. A…

Bővebben
Google képkereső működése és seo-ja

Google képkereső működése és keresőoptimalizálása

Manapság már nem fordulhatna elő az az eset, ami körülbelül 12 éve esett meg szűkebb környezetemben, amikor egyik megjegyzésemre reflektálva egyik kollégám döbbenten fedezte fel a Google képkereső szolgáltatásának létezését. Ez a rácsodálkozás akkor vidám pillanatokat okozott az irodában, kivált, hogy a kolléga egyébként mindennapi és rendszeres internet használó volt, mégsem ismerte a Google ezen funkcióját. Képkereső születéséhez Jennifer Lopez ruhája kellett   Ezt a csodálkozást Önben is erősítheti, hogy a 2000. év előtt nem volt a Googlenak képkereső funkciója,…

Bővebben
linképítés útmutató

Linképítés útmutató amely választ ad a kérdéseire!

Az utóbbi években nem igazodhatott el könnyen a linképítés útvesztőjében, aki saját tapasztalatok nélkül, a világhálóról összemazsolázott információk segítségével vágott neki ennek a feladatnak. A Google szűkszavú és félreérthető kommunikációja rengeteg téves következtetést szült, amelyek ma is remek táptalajt biztosítanak az elhamarkodott és téves következtetések hangoztatásának. Az alábbi, rövidnek nem nevezhető írásban arra vállalkozunk, hogy megpróbálunk reálisabb képet mutatni a linkprofil építésének lehetőségeiről és szabályairól. A linképítés nem halott, nagyon nem! A linképítés csak azok számára halott, akik a katalógus…

Bővebben