HTTP és HTTPS miért számít?

Http és https – Mi a különbség?

A weboldalak URL-je előtt látható https vagy http között ránézésre csupán egyetlen betű, a valóságban viszont ennél sokkal jelentősebb különbség van. Ha megfigyeljük, hogy mely típusú weboldalaknál találkozunk az egyik és mely típusúaknál a másik változattal, talán már lesz elképzelésünk arról, hogy miből adódhat az eltérés. Mi az a http és https? A http és a https két protokoll, melyek a kliens-szerverben működnek, és kérdés-válasz alapúak. Ezek felelősek az interneten, a www-n, azaz Word Wide Web-en való adattovábbításért és kommunikációért….

Bővebben
Gmail belépés komplex szolgáltatásokhoz

Gmail belépés – egyszerű megoldás egy komplex szolgáltatás igénybevételéhez

A Gmail belépés sokak számára napi rutinművelet. Egyrészt azért, mert alapvető levelezőrendszer és az aktívan e-mailezők jelentős része használja, másrészt pedig azért, mert a Google Drive a Gmailben belül tökéletes céges anyagok munkatársak közti megosztására. a Gmail.com szolgáltatást használja tehát magánszemély és cégek is. Ebből következik a Gmail belépés nagyon sokaknál naponta többször végzett tevékenység. A Gmail szolgáltatás a Google által kínált levelezőrendszer, mely széles palettán kínál különböző megosztási, tárolási, rendszerezési és ütemezési lehetőségeket, valamint általa számos Google fiókba is…

Bővebben
Semrush analitika

SEMrush, kiváló alternatíva a Google Analytics mellé vagy helyett

A SEMrush már régóta jelentős szerepet játszik a keresőoptimalizálásban, weboldalak eredményeinek reportálásában. A legismertebb elemző a Google Analytics, azonban a SEMrush majdnem ugyanolyan jó és széleskörű elemzéseket tesz lehetővé. Miért kell a SEMrush? Keresőoptimalizálás, azaz SEO nélkül nem leszünk hatékonyak az online világban. Ahhoz, hogy megfelelően optimalizáljuk weboldalunkat, először is elemzésekre, információkra van szükségünk. Az információkat folyamatosan figyelnünk kell, weboldalunk adatainak elemzésével folyamatosan a megfelelő mederben tarthatjuk keresőoptimalizáló folyamatainkat, online marketingünket és mindig a megfelelő módon, ütemben és a megfelelő…

Bővebben
hogyan-nepszeru-blogok

Ezt tedd, és ezt ne, ha népszerű blogger akarsz lenni

Manapság egyre kedveltebb tevékenység a saját blog indítása és a legtöbb fiatal blogger szeretne lenni. lehet írott tartalom vagy videó (vlog), a jelen kor hírességei már az online népszerűségre törő önjelölt alkotók. Bármennyire is könnyűnek tűnik összehozni néhány sor vicces vagy megható, esetleg provokatív vagy informatív írást, a sikeres blogoláshoz ennél jóval több kell. Főleg, hogy a blogok felfuttatásánál is nagy szerepet játszik a marketing, a keresőoptimalizálás, de főleg a közösségi média, hiszen a legjobb, ha az írások, bejegyzések, videók…

Bővebben
seo-esettanulmany-foci-vb

SEO esettanulmány: Foci VB, hogyan hoz látogatót

Ez a SEO esettanulmány annak a bemutatására készül, hogy milyen módon lehet a tartalom feltöltés után 10 perccel már 1-3 helyezést elérni, és ez akár mennyi látogatót is hozhat. És még tovább fokozva a tartalom témája a Foci VB, ami eléggé aktuális 2018 június 14-től. Hogyan kapcsolódik a SEO-hoz a Foci VB? Szakmai cikk helyett, a nyereményjáték módja az amit nem szabad kihagyni a foci VB idején, ennek apropóján kerestünk olyan forrásokat ami alapján ezt a cikket el tudtuk készíteni….

Bővebben
Optimonk születésnapi akció

Az Optimonk 4. születésnapját a teljes megújulással ünnepeli

Vadonatúj drag & drop szerkesztőt használhatnak most azok, akik élnek az Optimonk születésnapi akció lehetőségével. A legújabb szerkesztő nagyon sok beállítási lehetőséget tartalmaz, ezért sokkal könnyebb a használata és még Messenger lista építésében is segítséget nyújt. Az új szerkesztő segít a visszajelzések összegyűjtésében és a videók megtekintésének száma is nő. A születésnapi ajánlatban 6 hónap áráért 12 hónap Optimonk használatot kaphatunk, így ezt abszolút érdemes kihasználni. Mi is az az Optimonk? Az Optimonk a leghatékonyabb megoldást kínálja mindenkinek a látogatók…

Bővebben
Amazon - SEO stratégiák és optimalizálás

Amazon SEO stratégia és keresőszó optimalizáció

Amazon listáink forgalmának növelésében a legfontosabb tényező a Keyword Research megfelelő telepítése. Sok módja van annak, hogy forgalmat generáljunk, beleértve az off-site promóciókat és a belsőleg szponzorált termékkampányokat is. Ám a legalkalmasabb mód arra, hogy a legjobb kereskedők egyikévé váljunk, az organikus forgalom kiaknázása, amely a releváns kulcsszavak listáinkba való elhelyezésével oldható meg. Amazon SEO stratégia A hatásos Amazon stratégiához néhány főbb alapelv bevezetésére van szükség. A kulcsszókutatással kezdődik minden. Tudnunk kell, hogy az Amazon vásárlók mit keresnek, és ehhez…

Bővebben
Puzsér Róbert vita marketingesekkel

Hogyan használja a marketing szakma Puzsér Róbert személyét?

Vitatkozni, érveket ütköztetni nem ördögtől való dolog. Puzsér Róbert akinek a személye és kommunikációs stílusa nem éppen arról híres, hogy ne menne bele egy olyan vitába ami számára fontos lehet. Az egyéni stílusa már az önjelölt sztároktól hemzsegő Csillag születikben is kicsúcsosodott aminek az lett a vége vagy talán akkortól kezdődőt, hogy a véleményét nem fogta vissza olyan kérdésekben sem mint, a marketing. Wolf Gábor és Puzsér Róbert vita est a marketingről 2016 novemberében került megrendezésre Hard Talk a marketingről…

Bővebben
google-adsense-kiserletek

Változás jön június 28-al Google Adsense automatikus kísérletekben

A Google a mai napon (2018.06.14.) e-mailben tájékoztatta a Google Adsense fiókkal rendelkező felhasználókat, hogy az automatikus hirdetés megjelenítése június 28-tól változni fog a következők szerint. Az új Google fejlesztésnek köszönhetően minden egyes automatikus kísérlet naponta 10.000 megjelenítéssel fog dolgozni. Ha ennél a számnál ez alacsonyabb, vagyis kisebb a hirdetés megjelenítő forgalom, akkor a hirdetések akár az 50%-t is ki teheti a kísérleti Google Adsense hirdetés megjelenítés. A Google Adsense kísérlet további teendői? Ami jó hír, hogy ez az Adsense…

Bővebben
Nyereményjáték ötletek a foci VB alkalmából

Foci VB 2018 nyereményjáték: 20 ötlet és bevált gyakorlat

2014-ben 3.2 milliárd ember nézte a foci Világbajnokságot. Ez tetemes szám – majdnem a világ fele követte az eseményt. Szakemberként szemlélve ez egy hatalmas, megnyitásra váró piac. Jó lehetőségnek számít, ha hajlandóak vagyunk időt áldozni egy Világbajnokság témájú nyereményjátékba, mely lehetővé teszi, hogy eladásainkban növekedést produkáljunk, valamint egyéb fejlesztéseket hajtsunk végre. Ebben a cikkben 10-10 Világkupa verseny ötletet és gyakorlatot osztok meg, ami segíthet kiaknázni ezt a nagy alkalmat.

Bővebben