Online marketing

Hatékony email tárgysorok

A 101 legjobb email tárgysor – tárgymező, amivel felturbózhatod a megnyitási arányt

Szeretnéd megsokszorozni az e-mailek megnyitási arányát? A nagy nyitási aránnyal rendelkező értékesítők komoly pszichológiai elveket vesznek alapul, hogy megakadjon a szem a tárgysoron vagy tárgymezőnek is szokták hívni és hogy a felhasználó késztetést érezzen azért, hogy megnézze az e-mail teljes tartalmát. A következőkben bemutatjuk a 101 legjobb tárgysort, ami mellett a feliratkozók egyszerűen nem tudnak ellenállni és késztetést éreznek arra, hogy megnyissák az e-mailt. Evenich András Üdvözlöm! Evenich András vagyok, 2005 óta foglalkozok online marketinggel és keresőoptimalizálással. Leginkább KKV-nak segítek…

Bővebben
25 Gif animáció az email marketingben – a jelenlegi helyzet

25 Gif animáció az email marketingben – a jelenlegi helyzet

Több gif animációs gyűjteménnyel találkoztunk már, amelyek elég nagy sikernek örvendenek. Az érdeklődésből pedig főleg az derül ki, hogy sokunk számára óriási inspirációt adnak ezek a különféle dizájnban használt és alkalmazott kreatív animációk. Csokorba gyűjtöttünk még 25 gif animációt, amelyeket főleg a hírleveleknél használnak. Nézzük és okosodjunk. Evenich András Üdvözlöm! Evenich András vagyok, 2005 óta foglalkozok online marketinggel és keresőoptimalizálással. Leginkább KKV-nak segítek fellendíteni a keresőből jövő forgalmat illetve SEO ügynökségeknek is gyakran be dolgozok. A biztonságos és eredményes megoldások…

Bővebben
Call to action: Netflix

31 call-to-action példa, amire még ha nem is szeretnénk, de rá fogunk kattintani

Idézzük fel az összes feliratkozásunk. Letöltöttünk ezek közül bármikor is bármit? Például a Dropbox, a Spotify vagy az Evernote ott lapul a gépünkön? Talán elvégeztünk egy kurzust a General Assemblyn? Minden feliratkozás egy tökéletes bemutatása a sikeres call-to-action működésének. És egyébként elég fontos, hogy a vásárlók kapjanak egy kis belelátást abba, hogy miért is iratkoztak fel egy oldalra, miért is töltöttek le valamit, aminek aztán soha nem fogják a hasznát venni – a fogyasztó, a vásárló meg van vezetve a…

Bővebben

Legjobb ingyenes hírlevél küldő – van egy tippünk

A legjobb ingyenes hírlevél küldő program megtalálása kis túlzással olyan nehéz, mint bármelyik online marketinges lépés, ami egy internetes áruház, vagy egy ehhez kapcsolódó vállalkozás felfuttatásához csak szükséges lehet. Ez azért okoz különösen komoly problémát, mert annyi hírlevél küldő program van jelenleg a piacon, mint égen a csillag, ezáltal hiába gondoljuk úgy, hogy megtaláltuk a legjobbat, garantáltan belebotlunk majd egy újabba vagy egy másikba, ami másabb, bizonyos szempontból jobb, olcsóbb vagy sokrétűbb lesz. Ezzel tehát csak azt szerettük volna hangsúlyozni,…

Bővebben

A jó landing page 7 titka

A jó landing page egy rendkívül soktényezős egyenlet, aminek Magyarországon sajnos még nincs meg az igazi kultúrája, ezáltal amennyiben valaki azt hallja, hogy landing page, rendszerint nem tudja, miről van szó. Márpedig alapesetben kétféle ilyen landoló oldalt is megkülönböztethetünk egymástól, amelyek célja a konverzió, vagyis magyarul az, hogy cselekvésre, vásárlásra, eladásra buzdítsuk a vásárlókat röviden, tömören és rendkívül gyorsan. A landing page két típusa A landing page-ből alapesetben két típust különböztethetünk meg: Az egyik esetében a landoló oldal legfontosabb célja…

Bővebben

A 4 legjobb online marketing eszköz amiből a vállalkozók legalább 1-et nem használnak

Az online marketing eszközök használata ma már elengedhetetlen ahhoz, hogy ön képes legyen jelentősebb mértékben felfuttatni vállalkozását, hiszen az internet olyannyira beférkőzött a mindennapjainkba, hogy aki nincs jelen a világhálón, az kis túlzással már nem is létezik. Sőt mi több, aki nem használja az online marketing eszközök egy jelentős részét, az továbbra sem fog létezni, hiszen nem elég felküldeni honlapunkat az internetre, lényeges mindezen túl az is, hogy ott folyamatosan tegyünk is azért, hogy megtalálják az emberek. Ehhez van szükség…

Bővebben

A hírlevél küldés ideje, avagy mikor érhetjük el a legtöbb embert?

A hírlevél küldés ideje egy rendkívül lényeges problematika az e-mail marketing kapcsán, hiszen bizonyára önnek is az a legfontosabb, hogy a lehető legtöbb emberhez olyan időben jusson el az üzenet, amikor a legaktívabb az interneten, amikor nem zavarjuk vele és így tovább. Ez a probléma általánosságban még a leggyakorlottabb e-mail marketingesek számára is komoly fejtörést okoz, aminek az oka nem más, minthogy ahány weboldal vagy internetes áruház, illetve ahány közösség, annyiféle igények, valamint sajátos viselkedési formák léteznek. A témával kapcsolatban…

Bővebben
Hírlevél küldő programok összehasonlítása

Hírlevél küldő programok: megkönnyítjük Önnek a választást

A hírlevél küldő programoknak se szeri, se száma a jelenlegi piacon, éppen ezért rendkívül nehéz kiválasztani a megfelelőt, holott minden vállalkozásnak elengedhetetlen beüzemelnie egy megfelelően hírlevél-szolgáltatást abban az esetben, ha szeretne komolyabb pénzösszegeket keresni a világhálón. A hírlevél ugyanis egyike a leghatásosabb online marketingeszközöknek, amivel egyszerre akár ezreket is elérhetünk. Mivel a felelősség jelentős, ezért önnek is nagyon lényeges, hogy jól válasszon, amivel kapcsolatban természetesen rengeteg tényezőt figyelembe kell venni, az alábbiakban pedig ebben szeretnénk segítséget nyújtani. Hírlevélküldő rendszerek sajátosságai…

Bővebben
Hálózatépítés

A hálózatépítéshez kapcsolatokat kell ápolni

Számos vállalkozó használja a közösségi hálózatokat az újabb kapcsolatok felkutatására, hálózatépítésre. Eközben a legtöbben nincsenek is tisztában azzal, hogyan lehetne a leghatékonyabban előnyökre váltani az erre fordított időt. Pedig a válasz egyszerű, el kell érni az elköteleződést. Az elköteleződés nagyon fontos a hálózatépítésben, úgy kell kapcsolatot építeni, hogy az már magában hordozza egy jövőbeni előny ígéretét, majd mindent meg kell tenni azért, hogy ez az ígéret valóra is váljon. Csak így lehet kiépíteni egy olyan mélyebb kapcsolatot, mely túlmutat az…

Bővebben

URL rövidítés avagy a link rövidítést mikor és miért használjuk

A keresőoptimalizálást közvetlenül nem érinti az url rövidítések, itt nem azokról az url-kről van szó ami a weboldalunk tartalmát jelentik meg, ha nem a link rövidítésekkel létrehozottakról. Szeretnénk bemutatni, hogy ezt miért és mikor érdemes használni a vállalkozásoknak. És arról is szó lesz milyen magyar és nemzetközi link rövidítők léteznek még a Google url rövidítjétől. Milyen a rövid url? Nos ez nem játék a szavakkal, ha nem egy bármilyen url-t le tudunk rövidíteni, titkosítani, mert például erről a linkről http://goo.gl/Nf97jt…

Bővebben