Keresőoptimalizálás tippek

Érdekli Önt a keresőoptimalizálás? Jó helyen jár ha hasznos és érdekes anyagokat szeretne megismerni a témában. A cikkeinkben megosztjuk saját tapasztalatainkat is így a hazai sajátosságokat is megismerheti a SEO témában. Amennyiben rendszeresen szeretne értesülni bejegyzéseinkről, akkor kérjük iratkozzon fel a hírlevelünkre amit a cikkek alján vagy itt a jobb oldali sávban talál meg.

Tippek horgonyszöveg optimalizálásához

Horgonyszöveg optimalizálás 2018-ban

Amint azt tudjuk, a horgonyszöveg az egyik kiemelten fontos része a keresőoptimalizálásnak és a linképítésnek. Ahhoz, hogy valaki képes legyen jó linkeket készíteni, fontos, hogy jól tudja megfogalmazni a horgonyszövegeket, különben akár teljesen hatástalan is maradhat a hivatkozás. A legjobb SEO szakemberek szerint aki érti mi is az a horgonyszöveg, az sokkal könnyebben ki tudja majd szúrni a különbségeket a jó és rossz linkek között is. A minőségi linkek pedig növelik a keresőoptimalizáltságot és új látogatókat is hoznak az oldalra,…

Bővebben
Keresőoptimalizálás és a Googlre Trends felhasználása

Így használjuk fel keresőoptimalizáláshoz, a Google Trends eredményeket

A Google 2006-ban indította el a Google Trends szolgáltatását, igaz akkor még Insights for Search néven. A kezdetekben igen ritkán frissített alkalmazás sokszor elavult adatokkal dolgozott, ám mára már naprakész, területekre és témakörökre bontva képes részletes információkat adni, a legnépszerűbb Google keresésekről. A marketing szakemberek és a keresőoptimalizálással foglalkozó ügynökségek is előszeretettel használják fel az itt összeállított eredményeket. Nem csak hasznos de érdekes következtetések is levonhatóak belőle, amit könnyedén felhasználhatunk kampányaink során. Evenich András Üdvözlöm! Evenich András vagyok, 2005 óta…

Bővebben
Eredményes befektetés, jobb SEO hatékonyság

Ezekre az eszközökre érdemes pénzt költeni, hogy növelni tudjuk a keresőoptimalizálási stratégiánk hatásfokát

A keresőoptimalizálás egy rendkívül összetett és bonyolult folyamat. Nem csak a kezdeti időkben jelent kihívást a szakemberek számára, hanem folyamatos kihívások elé állítja őket. Ma már a legtöbb SEO szakembernek és keresőoptimalizálással foglalkozó ügynökségnek megvannak a saját stratégiái és technológiái arra, hogy minél előrébb sorolják az őket felkereső ügyfelek weboldalát. Azonban ha mi magunk szeretnénk előrébb juttatni honlapunkat, érdemes akkor is pénzt áldozni a folyamatra, hogy a konkurenciát megelőzve, olyan eszközök is a segítségünkre állhassanak, amivel növelhetjük SEO tevékenységünk hatékonyságát….

Bővebben

Weboldal sebesség teszt mivel, miért és hogyan

A mai weboldalak sebessége egyenes arányban áll számos jól mérhető és gazdaságilag, üzletileg meghatározó tényezővel. Közhely, hogy felgyorsult az életünk a XX.-XXI. században. Minden most kell, azonnal. Nincs időnk várni. Az idő és az információ pénz, méghozzá nem is kevés. Elcsépelt mivoltuk ellenére ezek mind igaz állítások és talán még fokozottabban így van ez a világhálón, ahol nem kevés pénz és reputáció múlhat azon, hogy egy adott információt milyen gyorsan, milyen minőségben érnek el a felhasználók. Mivel sok egyéb mellett…

Bővebben

Külföldi SEO blogok amiket érdemes követni

Az online marketing és kereskedelem szempontjából manapság rendkívül fontos keresőoptimalizálás (angolul: SEO, úgymint Search Engine Optimization) nem más, mint az optimalizálni szándékozott weboldal böngészőkben látható, úgynevezett organikus megjelenésének javítása – a SEO blogok nagy része pedig azokról a tippekről, trükkökről és tapasztalatokról szól, amelyek által mindez gördülékenyen és könnyedén elérhető. (Organikus megjelenésnek egyébként a nem szponzorált, vagyis nem fizetett hirdetéseket/találatokat nevezzük.) A keresőoptimalizálás célja tehát, hogy egy adott kifejezésre minél előrébb szerepeljen az optimalizált oldal az organikus találatok között. A…

Bővebben
Google hangalapú keresésekről

Hangalapú keresés és annak keresőoptimalizálása

Folyamatosan növekszik a hangalapú keresések száma az internetezők körében. A tendencia részben a mobil eszközök terjedésének köszönhető, részben a szolgáltatás egyre növekvő népszerűségének. Ennek ellenére a hangalapú keresésekről mégis keveset hallani, ráadásul az e-kereskedelmi szektorban sem kap figyelmet a lehetőség. Mivel egyre többen a mobiltelefonjuk segítségével interneteznek, így magától értetődik a hangalapú keresések számának és arányának növekedése. Egyre többen választják ezt a módszert, hiszen sokkal kényelmesebb és gyorsabb adatbevitelt tesz lehetővé. Hangalapú keresések növekedése és azok okai A hangalapú keresések…

Bővebben

Ezért is kell Google keresőoptimalizálással foglalkozni a Facebook mellett

Ismét a Google szállítja a legtöbb látogatók a weboldaltulajdonosok részére – erre a megállapításra jutott a Recode. Miközben a Google folyamatosan növelni képes a részesedését a forgalmi források között, addig a Facebook jelentősen csökkenti a saját szerepét a forgalomterelés tekintetében. A jelentés reprezentatív jellegét 2500-nál is több minta szolgáltatta, ráadásul a legnevesebb médiumok adatait is tartalmazta. Ennek köszönhetően a szórás, illetve a hibahatár igencsak alacsonynak tekinthető. Google kontra Facebook verseny a látogatókért A 2017-es esztendő elején a Facebook még stabilan…

Bővebben
Makkabeus Google algoritmus

Google: A decemberi „Makkabeus” algoritmus frissítés valós volt

A Google hivatalosan is megerősítette, hogy a decemberi ünnepi időszak előtt történt mozgásokat valós algoritmusváltozások idézték elő. A webmesterek és keresőoptimalizáló szakemberek a „Makkabeusi frissítés” nevet adták neki, a Google viszont arról beszélt, hogy több kisebb rutinszerű algoritmusmódosításra került sor, amelyek elsősorban a relevancia jobb kezelését szolgálták. Relevancia mindenek felett Már megszokhattuk, hogy a relevanciát a Google varázsszóként használja az algoritmusfrissítések leplezésére. A keresőóriásnak természetesen nem érdeke bővebb információval szolgálni az algoritmus működéséről, ezért rendszerint félinformációkat és alig értelmezhető morzsákat…

Bővebben
pwa

Google: A progresszív webalkalmazások nem jelentenek előnyt a keresőben

Időről időre szárnyra kelnek olyan pletykák és feltételezések, hogy az úgynevezett progresszív webalkalmazások (PWA) jelentős előrelépést eredményeznek a Google találati listán. A feltételezések rendszerint jószándékból, de hibás következtetésekből születnek. A Google hivatalosan is cáfolta, hogy ezek az alkalmazások bármiféle előnyt jelentenének az organikus forgalom növelésében. Mit mond John Mueller a PWA-ról? John Mueller határozottan jelentette ki, hogy a PWA használata nem segíti a keresőoptimalizálást, illetve legjobb tudomása szerint a Google nem tervezi ennek megváltoztatását. Tény azonban, hogy a progresszív webalkalmazások kiváló…

Bővebben
horgonyszöveg szerepe a belső linkeknél

Vajon tényleg fontos a horgonyszöveg a belső linkeknél?

Mint tudjuk, nem csak a külső linkek de a belső linkek is fontosak a keresőoptimalizálás szempontjából. A keresőóriásban való legjobb helyért folyó küzdelem közepette minden eszközt be kell vetni, hogy egy erős verseny esetén is jó helyezést tudjunk elérni. Ehhez nem elég rendbe tenni az oldal alapvető keresőoptimalizálásra szánt részeit, tudatosan linket kell építenünk, ha nem akarunk visszaesni. Ugyanis sajnos már többször is előfordult, hogy látszólag oktalanul egy-egy weboldal akár több helyezést vagy több oldalt is visszaesett a találati listában….

Bővebben