Keresőoptimalizálás tippek

Érdekli Önt a keresőoptimalizálás? Jó helyen jár ha hasznos és érdekes anyagokat szeretne megismerni a témában. A cikkeinkben megosztjuk saját tapasztalatainkat is így a hazai sajátosságokat is megismerheti a SEO témában. Amennyiben rendszeresen szeretne értesülni bejegyzéseinkről, akkor kérjük iratkozzon fel a hírlevelünkre amit a cikkek alján vagy itt a jobb oldali sávban talál meg.

HTTP és HTTPS miért számít?

Http és https – Mi a különbség?

A weboldalak URL-je előtt látható https vagy http között ránézésre csupán egyetlen betű, a valóságban viszont ennél sokkal jelentősebb különbség van. Ha megfigyeljük, hogy mely típusú weboldalaknál találkozunk az egyik és mely típusúaknál a másik változattal, talán már lesz elképzelésünk arról, hogy miből adódhat az eltérés. Mi az a http és https? A http és a https két protokoll, melyek a kliens-szerverben működnek, és kérdés-válasz alapúak. Ezek felelősek az interneten, a www-n, azaz Word Wide Web-en való adattovábbításért és kommunikációért….

Bővebben
Semrush analitika

SEMrush, kiváló alternatíva a Google Analytics mellé vagy helyett

A SEMrush már régóta jelentős szerepet játszik a keresőoptimalizálásban, weboldalak eredményeinek reportálásában. A legismertebb elemző a Google Analytics, azonban a SEMrush majdnem ugyanolyan jó és széleskörű elemzéseket tesz lehetővé. Miért kell a SEMrush? Keresőoptimalizálás, azaz SEO nélkül nem leszünk hatékonyak az online világban. Ahhoz, hogy megfelelően optimalizáljuk weboldalunkat, először is elemzésekre, információkra van szükségünk. Az információkat folyamatosan figyelnünk kell, weboldalunk adatainak elemzésével folyamatosan a megfelelő mederben tarthatjuk keresőoptimalizáló folyamatainkat, online marketingünket és mindig a megfelelő módon, ütemben és a megfelelő…

Bővebben
hogyan-nepszeru-blogok

Ezt tedd, és ezt ne, ha népszerű blogger akarsz lenni

Manapság egyre kedveltebb tevékenység a saját blog indítása és a legtöbb fiatal blogger szeretne lenni. lehet írott tartalom vagy videó (vlog), a jelen kor hírességei már az online népszerűségre törő önjelölt alkotók. Bármennyire is könnyűnek tűnik összehozni néhány sor vicces vagy megható, esetleg provokatív vagy informatív írást, a sikeres blogoláshoz ennél jóval több kell. Főleg, hogy a blogok felfuttatásánál is nagy szerepet játszik a marketing, a keresőoptimalizálás, de főleg a közösségi média, hiszen a legjobb, ha az írások, bejegyzések, videók…

Bővebben
seo-esettanulmany-foci-vb

SEO esettanulmány: Foci VB, hogyan hoz látogatót

Ez a SEO esettanulmány annak a bemutatására készül, hogy milyen módon lehet a tartalom feltöltés után 10 perccel már 1-3 helyezést elérni, és ez akár mennyi látogatót is hozhat. És még tovább fokozva a tartalom témája a Foci VB, ami eléggé aktuális 2018 június 14-től. Hogyan kapcsolódik a SEO-hoz a Foci VB? Szakmai cikk helyett, a nyereményjáték módja az amit nem szabad kihagyni a foci VB idején, ennek apropóján kerestünk olyan forrásokat ami alapján ezt a cikket el tudtuk készíteni….

Bővebben
Amazon - SEO stratégiák és optimalizálás

Amazon SEO stratégia és keresőszó optimalizáció

Amazon listáink forgalmának növelésében a legfontosabb tényező a Keyword Research megfelelő telepítése. Sok módja van annak, hogy forgalmat generáljunk, beleértve az off-site promóciókat és a belsőleg szponzorált termékkampányokat is. Ám a legalkalmasabb mód arra, hogy a legjobb kereskedők egyikévé váljunk, az organikus forgalom kiaknázása, amely a releváns kulcsszavak listáinkba való elhelyezésével oldható meg. Amazon SEO stratégia A hatásos Amazon stratégiához néhány főbb alapelv bevezetésére van szükség. A kulcsszókutatással kezdődik minden. Tudnunk kell, hogy az Amazon vásárlók mit keresnek, és ehhez…

Bővebben
Hogyan: Webáruház keresőoptimalizálása

A webáruház keresőoptimalizálás legfontosabb tennivalói

Webáruház keresőoptimalizálás szempontjából három fontos részre oszthatjuk tevékenységünket. Az egyik a tartalom, a másik a technikai SEO, a harmadik pedig a linképítés. Ha fontossági sorrendben kellene felsorolnunk ezeket, akkor minden bizonnyal a technikai SEO-val kezdenénk, hiszen az az oldal megfelelő felépítését, a funkciókat, a gyorsaságot és egyéb fontos tényezőt ad meg, amik részben a felhasználó élményért is felelnek. Mint tudjuk, a Google szemében ma már a felhasználói élmény egyre nagyobb jelentőséggel bír, talán igazából meg is előz minden mást. Webáruház…

Bővebben
Tippek hatékony linképítéshez

Hatékony linképítési technikák

A linképítési technikák óriási tárháza áll rendelkezésünkre. Fontos élni ezekkel a lehetőségekkel, hiszen linképítés nélkül nincs hatékony online jelenlét. Egy kereskedelmi célú weboldal esetében pláne alapvető, hogy maximalizálja a keresőoptimalizálásban rejlő lehetőségeket, mert így érheti el a maximális profitot. A linképítés a brandépítéshez is elengedhetetlen. A jó linkek, PR cikkek hatalmas népszerűsítő és bizalmi értékkel bírnak, ezért nagyon fontos, hogy ne a mennyiségre koncentráljunk, hanem inkább a minőségre. Sokkal többre megyünk egy jó linkkel, mint tíz ócskával. Sőt, az alacsony…

Bővebben
A keresőoptimalizálás alapjai

Mi a keresőoptimalizálás alapja?

A keresőoptimalizálás alapja címért több tényező is versenybe szállhat. Egy-egy elem önmagában nem tud sikert hozni, azonban van valami, ami nélkül az összes többi SEO tevékenységünk fabatkát sem ér. Ez a valami vagy pontosabban ezek a valamik, merthogy nem egyről van szó, nem más, mint a kulcsszó vagyis a kulcsszavak. A megfelelő kulcsszavak megtalálása és alkalmazása a legfontosabb, mert erre fog épülni a teljes online marketingünk. Miért? Mert a kulcsszó a keresőalgoritmusok és a felhasználók számára is megmutatja, hogy mi…

Bővebben
visszafordulási arány - bounce rate

Így tudja hatékonyan csökkenteni a visszafordulási arányt!

A visszafordulási arány (bounce rate) egy olyan mérőszám, amelyről már sokat hallottunk és jó okkal. Gyakran erőteljes mutatószámként jelzi, ha egy adott weboldal nem elég forgalmas, nem köti le eléggé a felhasználókat; tulajdonképpen azt mutatja meg, ha a betérő látogatók mindenfajta interakció nélkül hagyják el az oldalt (azaz visszafordulnak az oldalról). Azonban – mint bármi a SEO és a digitális marketing világában – a visszafordulási arány javítása sem ún. mindent megoldó „ezüst golyó.” A javulásnak valóban eredményeket kell hoznia és…

Bővebben
okos Google - seo kulcsszavak értelmezésében

A Google okosabb mint valaha! Ideje elfelejteni a SEO-ban a kulcsszavakat?

Bárki, aki valaha is foglalkozott keresőoptimalizálással, tapasztalhatta már, hogy a Google útjai kifürkészhetetlenek. Egy-egy algoritmus frissítés akár keresztbe is tehet az addig jól bevált SEO praktikáknak és helyezéseket vagy akár oldalakat is eshetünk vissza. Legrosszabb esetben pedig, akár büntetést is kaphatunk. Ezért hát érdemes mindig naprakésznek lenni és figyelemmel kísérni a Google legújabb fejlesztéseit és a mesterséges intelligenciájáról szóló híreket. Bár nagyon sok fórumon próbálják a legújabb algoritmusok működését megfejteni a webmesterek, valószínűleg a teljes képet csak a bennfentesek ismerik….

Bővebben