SEO érdekességek

SEO és keresőoptimalizálás érdekességek

A Google Glass újraírja a keresőoptimalizálást

A Google Glass hangalapú keresése teljesen újraírhatja a keresőoptimalizálás módszereit. A piac teljesen felbolydulhat, pedig nem kis tételről van szó, csak az Egyesült Államokban 550 milliárd forintot költenek rá.

Google glass

Bővebben

Relevancia és annyak előnyei a Google Adwords-ben

A relevancia minden esetben egy kapcsolatot hivatott jelenteni a hirdető, a kulcsszó, a hirdetés és a landing page között (adworsd esetében). A legfontosabb a relevancia szempontjából az, hogy minél pontosabb találatot kapjon az a felhasználó, aki mondjuk, egy bizonyos autótípusra keres rá.

Ilyenkor az számít a legjobb találatnak, amely például egy autókereskedés honlapján pontosan arra az autótípusra mutat rá egy aloldalon. A Google Adwordsban tehát az a legfontosabb, hogy minél relevánsabb hirdetéseket használjunk, amelyek a felhasználó kattintásaira előkerülnek.

Bővebben

Itemcore kereső az új magyar webes kereső

Az elmúlt hónapokban egy új magyar webes kereső látott napvilágot az interneten, az Itemcore.hu kereső. Az új, kifejezetten magyar weboldalakra és keresési kifejezésekre fejlesztett kereső célja: Újra gondolni az interneten fellelhető tartalmak terjesztését, azok eljuttatását az internet felhasználókhoz.

Az Itemcore keresési modellje, nagymértékben eltér az eddig megszokottaktól. Egy klasszikus webes kereső esetén egy külön alkalmazás, egy úgynevezett kereső robot feltérképezi a weboldalakat, majd a robot által összegyűjtött információk alapján értékelik és rendezik az oldalakat az adott keresésekre kifejezéseknek megfelelően. Ezt a klasszikus modellt teljesen felrúgja az Itemcore.

A fejlesztők elképzelései szerint, az oldalak információ begyűjtését és a találatok publikálásának módját kizárólag az oldal látogatóira, felhasználóira bízza.

Hogy mit jelent ez?
Azt, hogy az Itemcore találatait, maguk a látogatók szerkesztik.

ItemCore magyar webes kereső

 

Bővebben

Mi a jelentősége a Domain Authority fogalomnak a Google- értékelésében?

A közelmúltban kértek fel minket egy igen speciálisnak mondható linképítésre, aminek a legfőbb szempontja az volt, hogy a linkek csak magas Domain Authority értékkel rendelkező oldalakról származhatnak. Ennek kapcsán gondoltuk azt, hogy írünk róla miért is van jelentőség ennek akár a linképítés során is.

Bővebben

Gondosan válasszuk meg a PR cikk címét és azt, hogy hol jelentetjük meg*

Az Area51 cikkgyűjtemény megfelelő megoldást biztosít minden vállalkozás számára ahhoz, hogy piacvesztés, vagy új termék bevezetése esetén is megfelelő linkerőt kapjon a megjelentetett PR cikkben elhelyezett link segítségével!

Bővebben

Miért érdemes hosszútávon gondolkoznod ha keresőoptimalizálást szeretnél végeztetni a weboldaladon?

Ezt a kérdést sok ügyfelünk tette már fel akik végül is később elmondták nekünk, hogy a honlap optimalizálás és linképítés munkára szánt idő megérte számukra.

Bővebben