Tartalommarketing

Heatmap avagy mit nézünk egy képen és a weboldalakon

Heatmap vagyis mire figyel a látogató egy képen

A weboldalak szemmozgások követésén alapuló hőtérképelemzése talán az egyik leghasznosabb módszer ha tudni szeretnénk hogy a vizuális megjelenéssel milyen célokat érhetünk el. Az eye-tracking-ből nyert információk alapján könnyű meghatározni például azt, hogy hová érdemes egy gombot elhelyezni,és melyek azok a pontok ahová…

Bővebben
50 blog főcím

50 jól bevált és kipróbált blog főcím amire sokan fognak kattintani

A címsor választás az, aminek első lépésben köszönhetjük blogbejegyzésünk sikerét. Ez az eszközünk arra, hogy az olvasó felfigyeljen cikkünkre, és eldöntse, hogy tovább olvassa azt. A helyzetünk olyan, mint amikor ellenséges környezetben kell elérni céljainkat, hiszen a többi, mérhetetlen mennyiségű…

Bővebben

Hogyan hozzon létre nyerő tartalmat, és hogyan mérje azok eredményeit?

Amikor online marketingről van szó, folyamatosan halljuk, hogy a tartalom még mindig a „király”, ugyanakkor ha figyelembe vesszük azt, hogy több mint 60 trillió weboldal található az interneten, nem tűnik könnyűnek kitűnni közülük, jó helyezést érni el a keresőkben. De…

Bővebben
Tartalommarketing a szet grálja a keresőoptimalizálásnak

Miért a tartalommarketing a keresőoptimalizálás szentgrálja?

A keresőoptimalizálás még mindig nagyon fontos a weboldalak életében, az egyik legjobb látogatottság növelő módszer, amivel sok-sok látogatót és vásárlót tudunk hozni a holnapok számára, de mind ezt jó tartalommarketing nélkül szinte lehetetlen megvalósítani. Amikor a keresőoptimalizálásról beszélünk? Csak a…

Bővebben
44 tartalomtipus

44 tartalomtipus a jó tartalommarketinghez

Mint oly sok minden, a tartalommarketing is a tengerentúlról szivárgott be hozzánk, és 2015-ben fontosabb szerep jut neki, mint eddig valaha. A cégek, mérettől függetlenül sorozatban döbbennek rá arra, hogy milyen elképesztő eredményeket lehet elérni egy átgondolt tartalommarketing stratégiával. Persze,…

Bővebben

Miért fontos a tartalommarketing a webáruházak számára?

A tartalommarketing – ahogyan azt neve is sugallja – nem más, mint weboldalunk tartalmának, illetve elveinek összessége, illetve annak népszerűsítése. Mivel ma már minden szegmensben hatalmas a túltermelés, a legtöbb weboldal, de főként a webáruházak egyre ritkábban tudnak különlegességgel előállni,…

Bővebben

Miért fontos a tartalommarketing a webáruházak számára?

A tartalommarketing – ahogyan azt neve is sugallja – nem más, mint weboldalunk tartalmának, illetve elveinek összessége, illetve annak népszerűsítése. Mivel ma már minden szegmensben hatalmas a túltermelés, a legtöbb weboldal, de főként a webáruházak egyre ritkábban tudnak különlegességgel előállni,…

Bővebben

Tartalommarketing 5 legfontosabb stratégiai eleme

A tartalommarketing, mint oly sok dolog szintén, a tengerentúlról gyűrűzött be hozzánk. Itthon még csak most kezdenek ébredezni az emberek, ezért most Ön is megalapozhatja a hosszútávú sikerességét, ha megfogadja az írásunkban foglaltakat.

Bővebben

10 ötlet: hogyan írjunk keresőbarát tartalmat!

szövegírási tippekAz itt következő ötletek nagy része minden bizonnyal ismert, sőt nyilvánvaló lesz a profi SEO tartalom írók számára, de ha még kezdők vagyunk a téren, hasznos segítségnek bizonyulhat az elindulásnál. És ennek azért van kiemelkedő jelentősége, mert a Google új (és régi) algoritmusai szempontjából a weboldalunkon található szöveg meghatározza a találati listán elért helyezésünket.

Bővebben