Tartalommarketing

Heatmap avagy mit nézünk egy képen és a weboldalakon

Heatmap vagyis mire figyel a látogató egy képen

A weboldalak szemmozgások követésén alapuló hőtérképelemzése talán az egyik leghasznosabb módszer ha tudni szeretnénk hogy a vizuális megjelenéssel milyen célokat érhetünk el. Az eye-tracking-ből nyert információk alapján könnyű meghatározni például azt, hogy hová érdemes egy gombot elhelyezni,és melyek azok a pontok ahová a lényeges információknak kerülniük érdemes. A Sticky nevű startup eredményei tanulságosak lehetnek a hőtérképek felhasználói számára is. A Sticky érdekessége, hogy a szemmozgások követésével a kiváltott érzelmekre is következtetnek. Mit nézünk meg egy képen? A csapat kísérletei között szerepel a népszerű…

Bővebben
50 blog főcím

50 jól bevált és kipróbált blog főcím amire sokan fognak kattintani

A címsor választás az, aminek első lépésben köszönhetjük blogbejegyzésünk sikerét. Ez az eszközünk arra, hogy az olvasó felfigyeljen cikkünkre, és eldöntse, hogy tovább olvassa azt. A helyzetünk olyan, mint amikor ellenséges környezetben kell elérni céljainkat, hiszen a többi, mérhetetlen mennyiségű online tartalom is az olvasók figyelmének megszerzéséért harcol, ezért nagyon körültekintőnek kell lennünk a címválasztásunkban. Megéri a fáradságot, hogy a címsor típusokat megismerjük, és kibányásszuk közülük a számunkra működőt, ami átütő erővel képes vonzani az olvasók figyelmét. Legyen az a…

Bővebben

Hogyan hozzon létre nyerő tartalmat, és hogyan mérje azok eredményeit?

Amikor online marketingről van szó, folyamatosan halljuk, hogy a tartalom még mindig a „király”, ugyanakkor ha figyelembe vesszük azt, hogy több mint 60 trillió weboldal található az interneten, nem tűnik könnyűnek kitűnni közülük, jó helyezést érni el a keresőkben. De számos módja van annak, hogy még így is megnöveljünk esélyeinket, és a legtöbbet hozzuk ki a weboldalunk tartalmából. Először nézzük meg, hogyan lehet megalkotni a lehető legjobb tartalmat, majd ezek után hogyan lehet elérni a méréseredményeket ingyenes vagy nagyon olcsó…

Bővebben
Tartalommarketing a szet grálja a keresőoptimalizálásnak

Miért a tartalommarketing a keresőoptimalizálás szentgrálja?

A keresőoptimalizálás még mindig nagyon fontos a weboldalak életében, az egyik legjobb látogatottság növelő módszer, amivel sok-sok látogatót és vásárlót tudunk hozni a holnapok számára, de mind ezt jó tartalommarketing nélkül szinte lehetetlen megvalósítani. Amikor a keresőoptimalizálásról beszélünk? Csak a rangsorolásra, látogatói forgalomra és kattintásokra gondol? Hát igen, a SEO a honlap tulajdonosok álma – nem kerül semmibe, és a weboldalad forgalmának a legnagyobb forrását képezi. De ez csak a jéghegy csúcsa! A keresőoptimalizálás segíteni tud a brandingben, a márkanév…

Bővebben
44 tartalomtipus

44 tartalomtipus a jó tartalommarketinghez

Mint oly sok minden, a tartalommarketing is a tengerentúlról szivárgott be hozzánk, és 2015-ben fontosabb szerep jut neki, mint eddig valaha. A cégek, mérettől függetlenül sorozatban döbbennek rá arra, hogy milyen elképesztő eredményeket lehet elérni egy átgondolt tartalommarketing stratégiával. Persze, ahogy az újdonságoknál lenni szokott, itt is sokszor félreértések vannak a fejekben, ezért a mostani bő 40-es listával azoknak szeretnénk segíteni, akik valamennyire megkeveredtek a számtalan új fogalom révén. 1. Használati útmutató Rövid, tömör fontos információkat tartalmazó leírás egy speciális…

Bővebben

Miért fontos a tartalommarketing a webáruházak számára?

A tartalommarketing – ahogyan azt neve is sugallja – nem más, mint weboldalunk tartalmának, illetve elveinek összessége, illetve annak népszerűsítése. Mivel ma már minden szegmensben hatalmas a túltermelés, a legtöbb weboldal, de főként a webáruházak egyre ritkábban tudnak különlegességgel előállni, illetve kiemelkedőt alkotni. A tartalommarketing ebben nyújthat segítséget! Tartalommarketing ami segít az értékesítésben A tartalommarketing alapja nem más, minthogy az ön webáruházában kiváló tartalom legyen! Ez azt jelenti, hogy ez a fajta megoldás csak és kizárólag akkor lehet tökéletes, ha…

Bővebben

Miért fontos a tartalommarketing a webáruházak számára?

A tartalommarketing – ahogyan azt neve is sugallja – nem más, mint weboldalunk tartalmának, illetve elveinek összessége, illetve annak népszerűsítése. Mivel ma már minden szegmensben hatalmas a túltermelés, a legtöbb weboldal, de főként a webáruházak egyre ritkábban tudnak különlegességgel előállni, illetve kiemelkedőt alkotni. A tartalommarketing ebben nyújthat segítséget! Tartalommarketing nem egyenlő cikk írással A tartalommarketing alapja nem más, minthogy az ön webáruházában kiváló tartalom legyen! Ez azt jelenti, hogy ez a fajta megoldás csak és kizárólag akkor lehet tökéletes, ha…

Bővebben

Tartalommarketing 5 legfontosabb stratégiai eleme

A tartalommarketing, mint oly sok dolog szintén, a tengerentúlról gyűrűzött be hozzánk. Itthon még csak most kezdenek ébredezni az emberek, ezért most Ön is megalapozhatja a hosszútávú sikerességét, ha megfogadja az írásunkban foglaltakat.

Bővebben

10 ötlet: hogyan írjunk keresőbarát tartalmat!

szövegírási tippekAz itt következő ötletek nagy része minden bizonnyal ismert, sőt nyilvánvaló lesz a profi SEO tartalom írók számára, de ha még kezdők vagyunk a téren, hasznos segítségnek bizonyulhat az elindulásnál. És ennek azért van kiemelkedő jelentősége, mert a Google új (és régi) algoritmusai szempontjából a weboldalunkon található szöveg meghatározza a találati listán elért helyezésünket.

Bővebben