50 jól bevált és kipróbált blog főcím amire sokan fognak kattintani

50 blog főcím

A címsor választás az, aminek első lépésben köszönhetjük blogbejegyzésünk sikerét. Ez az eszközünk arra, hogy az olvasó felfigyeljen cikkünkre, és eldöntse, hogy tovább olvassa azt. A helyzetünk olyan, mint amikor ellenséges környezetben kell elérni céljainkat, hiszen a többi, mérhetetlen mennyiségű online tartalom is az olvasók figyelmének megszerzéséért harcol, ezért nagyon körültekintőnek kell lennünk a címválasztásunkban. Megéri a fáradságot, hogy a címsor típusokat megismerjük, és kibányásszuk közülük a számunkra működőt, ami átütő erővel képes vonzani az olvasók figyelmét.

Legyen az a Google találati listája vagy a közösségi oldalak egyikén elhelyezett post címsor.

Ez az 50 kipróbált főcímminta erős fegyverünk lehet az érdeklődés felkeltésében.

Hogyan tud ez a lista hatékony segítséget nyújtani?

Megéri a könyvjelzők közé tenni ezt az oldalt, vagy egész egyszerűen kinyomtatni, hogy mindig kéznél legyen.

Amikor éppen írunk egy cikk tervet vagy vázlatot, akkor keressük meg azt a szakaszt, amely éppen megfelel az általunk írt cikknek, hogy ötletet merítsünk belőle
Amikor egy új ötletünk támad, akkor válasszunk egy címet a sablonból, ez segíthet a cikkünk összeállításában.
A régi cikkek optimalizálásában is jól használható, nézzük át az összes régebbi cikkünket és változtassuk meg azokat, amelyeknek nagyon unalmas vagy zavaró a címe. Ebben az esetben a listát a frissítésekhez használhatjuk.

A címsorok típusai jól összehangolhatók saját témánkkal, ezért ismerkedjünk is meg a választékkal

1. számozott címek

A számozott cikkek mindig egy számot foglalnak magukba, amely megbízhatóan felkelti az olvasók figyelmét, hiszen a rendezettség, és az átgondoltság érzetét ébresztik fel a számok bennünk, és ezekre bizony mindannyian vágyunk széttagolt, bonyolult világunkban.

Számozott főcímek

Számozott főcímek 10,9,8,7 stb.

Ezek a címsorok nagyon elterjedtek, és szinte biztos sikert ígérnek a figyelem megragadásában. Ilyen például az: „5 könnyű…” vagy a „20 ötlet…”.

Íme, 8 tipp mi következhet a számok után:

  • x tennivaló, amely …
  • x eszköz, amivel jobban …
  • x dolog, amit a …-ból megtanultam
  • x eszköz, amire szükségünk van, amikor …
  • x (okos) ötlet és trükk, amivel …
  • x (dolog), amiről nem fogod elhinni …
  • x ok, ami miatt (ez) egy rossz ötlet
  • x (dolog), amit meg kell szereznünk …

2. Útbaigazító címek

Útbaigazító főcím ötletek

Útbaigazító főcím ötletek

Ezek általában a „hogyan csináld” vonalat követik, és lépésről-lépésre kalauzolják az olvasót a megoldás irányába.

Íme néhány példa azokra a címsorokra, amelyekkel garantáltan felkeltjük az érdeklődést:

  • Én hogyan csinálom…..
  • Én és Ön hogyan csinálja….
  • Hogyan készítsük el….
  • Hogyan kezdjük el…?
  • Hogyan fejezzük be…?
  • Hogyan lehet gyorsan…?
  • Hogyan tegyünk … vmi nélkül?
  • Mi a helyes módja annak …?
  • Hogyan tudunk megszabadulni a …?
  • Mi az a … és hogyan tegyük?
  • … lépés ahhoz, hogy ….?
  • (Ez és ez történt) … Hogyan tovább?

1. Elemző, értékelő cikkek

Sokszor jó választásnak bizonyulhat egy termék véleményező cikk, még a keresők szempontjából is. A vásárlók igénylik, hogy vásárlás előtt tényeket ismerjenek meg egy-egy termékkel vagy annak konkurens termékével kapcsolatban.

Íme, néhány jól bevált szalagcím:

  • X termék (elemzés, értékelés): Miért jó nekünk?
  • Miért jó? : X termék elemző értékelése
  • X vagy Y termék a jobb?
  • X termék: Vajon megéri?
  • Miért használjuk x terméket?

2. Valamilyen titokról szóló cikkek, amelyek valamilyen titkos dologra derítenek fényt

Titkokról szóló főcímek

Titkokról szóló főcímek

Mindannyiunkban ott él a kíváncsi gyermek, és szeretünk olyan dolgokról értesülni, amelyek korábban előttünk titokban voltak. Az ilyen ígéreteket tartalmazó főcímek hihetetlenül erősek és vonzzák az olvasókat.

Viszont nem árt az óvatosság, mert ha a cikk nem tartalmazza azt, amire a cím ígéretet tett, akkor az olvasóink elpártolhatnak tőlünk.

  • Felejtsd el (ezt), helyette próbáld ki a …
  • Annak a titka, hogy ….
  • X kevéssé ismert módja annak, hogy…
  • X dolog, amit eddig nem tudtál a …
  • A leginkább túlértékelt (téma) …
  • Az igazság (valamivel) kapcsolatban …
  • (Egy téma), amiről az emberek nem akarnak tudni…
  • Amiről senki nem beszél…
  • X dolog, amit (valakik, vagy cégek) nem mondanak el Neked…
  • Meglepő tények a …-ról

3. Negatív főcímek

Nagyon sok blogger semleges vagy pozitív főcímet választ, de érdemes kipróbálni a negatív előjelű címeket is, hiszen az olvasók nem elhanyagolható része felkapja a fejét a negatív megfogalmazásokra, ezért érdemes ezeket is kipróbálni.

  • Figyelmeztetlek….
  • Mi az, amit rosszul csináltál, és mit tegyél helyette…?
  • Te is elkövetted ezt a … hibát?
  • X kemény módszer, hogy…
  • (Jó tanács), amely nem mindig válik be…
  • Miért romlik el a …?
  • X hiba, amitől jobb, ha óvakodunk…

4. Epikus cikk címek

Ezek a cikkek összefoglaló jellegűek és igen népszerűek. Rengeteg megosztást kaphatunk, sőt nem egy értékes linket is. Törekedjünk arra, hogy a lehető legütősebb címsort választjuk ki a témánknak.

Néhány klasszikus és használható példa:

  • Alapvető útmutató a …
  • Hogyan csináld … általános útmutató
  • Minden, amit tudnod kell a …-ról
  • X (felhasználót) megkérdeztünk: (kérdés)
  • 100 lehetőség, ötlet, tennivaló, hogy ….
  • Komplett útmutató a …-hoz
  • (téma) szótár
  • (téma) erőforrások

Bár egy cikk számára a cikk kiválasztása csak az egyik összetevő a sikerhez, mégis megéri körültekintően, és alaposan eljárnunk, mikor címet választunk post-unk számára. Jól teszed, ha a fenti listát használod, mert a cím további segítséget adhat a tartalom tagolásához, és segítségével könnyebben érhetünk el átütő sikert a linkek és megosztások világában. Cikkünk elkészítésében sok segítséget kaptunk a searchenginejournal.com cikkéből.

Melyik címsort tudná használni a legkönnyebben a saját blogjában, esetleg van már olyan amit ki is próbált már?

Share Button

Nincsenek hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük