Ha érdeklődsz a weboldal készítés iránt, akkor már nyilván hallottál a CMS rendszer fogalmáról. Minden honlap valamilyen tartalomkezelő rendszeren keresztül üzemel, ezért nevezik weboldal motornak is a CMS-eket. Nagyon sok eltérő típusú platformról beszélhetünk, ezekből igyekszünk bemutatni néhányat ebben a…
A hazai e-kereskedelem dinamikus növekedésének köszönhetően a szektor kedvező feltételeket kínál az újonnan belépő szereplők számára. Összegyűjtöttük, mennyibe kerül egy új webáruház elindítása, illetve milyen költségekre kell számítania annak, aki az Amazon babérjaira törne. A magyar online piac növekedése évente…
Biztosan gondolkodtál már azon, hogy milyen lehet a laptopodról irányítani a vállalkozásod, bárhonnan-bármikor. Az eCommerce, vagyis a webshop piac rendkívüli módon könnyíti meg a vásárlásainkat, és teszi azt minden területen jóval kényelmesebbé. Ez a számokban is megmutatkozik, hiszen a belföldi…
A WooCommerce ma az egyik legkedveltebb webáruházmotor az Opencart és a Shoprenter mellett. Megjelenésekor nem sok bizalmat szavaztak neki, hiszen egy nyílt forráskódú, ingyenes tartalomkezelő, a köz szemében blogmotor részeként látott napvilágot, ám hamar leküzdötte az előítéleteket. és az eredmény?…
A Zizzenjmeg játék az aqua.hu weboldalán megtekinthető. Ezt a nyereményjátékot mindazoknak javasoljuk, akik kellő humorral és kreativitással rendelkeznek. A nyereményjátékra nagyon egyszerű feltételekkel lehet nevezni, így mindenképpen érdemes mindenkinek kipróbálnia. A cég igen értékes nyereményeket sorsol ki a játékban résztvevők…
A bérlehető webáruházak alkalmazása kifejezetten egy költséghatékony és gyorsmegoldás azok számára akik nem szeretnének sok-sok hónapot és több százezret kifizetni az induló online kereskedelmi felületükért. A piac jelenlegi két népszerű rendszere a Shoprenter és az Unas, de, hogy melyik is…
A tavalyi évben a hazai e-kereskedelem teljesítménye meghaladta a kiskereskedelmi forgalom 5 százalékát, ezzel fontos lélektani határt lépett át. Szakértők szerint a mostani szokatlanul erős növekedés több tényező szerencsés együttállásának köszönhető. Jelentősen nőtt az internet eléréssel rendelkezők száma. A tavalyi…
A hazai webáruházak növekedését figyelve feltűnik mindenkinek, hogy van lehetőség a semmiből kinőni és a már túlzsúfolt piacra betörni. A webáruház készítés mellett figyelni kell a SEO és linképítés folyamatokra is, mert ez lesz az alapja a webáruháznak. A marketingre költeni kell az első évben, de a jó hír az, hogy megfogja hozni az eredményeket. Nézzük meg a cikkben, mit kell tennünk, hogy 1 év múlva az élre kerüljünk a webáruházunkkal.