E-kereskedelem

Woocommerce, megbízható webáruház WordPress alapokon

Tartalomkezelőből elismert webáruházmotor?

A WooCommerce ma az egyik legkedveltebb webáruházmotor az Opencart és a Shoprenter mellett. Megjelenésekor nem sok bizalmat szavaztak neki, hiszen egy nyílt forráskódú, ingyenes tartalomkezelő, a köz szemében blogmotor részeként látott napvilágot, ám hamar leküzdötte az előítéleteket. és az eredmény? Remek. A WooCommerce lényegében egy WordPress bővítmény, ám elég önálló ahhoz, hogy külön, úgymond „egyéniségről” beszélünk róla. A WooCommerce, mint tartalomban erős webáruház alap? Ma a keresőoptimalizálás, keresőmarketing, tartalommarketing és közösségi média marketing világát éljük. Mindehhez elengedhetetlen a kiváló minőségű,…

Bővebben
zizzenjmeg aqua.hu játéka

Zizzenjmeg az aqua.hu-tól, erre már most érdemes benevezni

A Zizzenjmeg játék az aqua.hu weboldalán megtekinthető. Ezt a nyereményjátékot mindazoknak javasoljuk, akik kellő humorral és kreativitással rendelkeznek. A nyereményjátékra nagyon egyszerű feltételekkel lehet nevezni, így mindenképpen érdemes mindenkinek kipróbálnia. A cég igen értékes nyereményeket sorsol ki a játékban résztvevők között. Mit kell tenni, hogy a Zizzenjmeg nyereményjátékban résztvegyünk az aqua.hu jóvotából? Első körben el kell látogatni az aqua.hu weboldaláról és áttekinteni a termékeket. Ki kell választani egy olyan terméket, amely saját otthonunkban is megtalálható. A feladat, hogy egy maximum…

Bővebben
Shoprenter Unas webáruház bérlés

Shoprenter vagy Unas bérelhető webáruház rendszert válasszunk?

A bérlehető webáruházak alkalmazása kifejezetten egy költséghatékony és gyorsmegoldás azok számára akik nem szeretnének sok-sok hónapot és több százezret kifizetni az induló online kereskedelmi felületükért. A piac jelenlegi két népszerű rendszere a Shoprenter és az Unas, de, hogy melyik is az amelyik az Ön igényeinek leginkább megfelelő azt csak akkor tudhatnánk meg ha ki próbálnánk meg, ami sok energiát és időd venne igénybe. És pont ebből van a legkevesebb feleslegben egy vállalkozó számára. Most az a szerencsés eset áll fenn,…

Bővebben
edigitál

Tovább erősödik a hazai e-kereskedelmi szektor

A tavalyi évben a hazai e-kereskedelem teljesítménye meghaladta a kiskereskedelmi forgalom 5 százalékát, ezzel fontos lélektani határt lépett át. Szakértők szerint a mostani szokatlanul erős növekedés több tényező szerencsés együttállásának köszönhető. Jelentősen nőtt az internet eléréssel rendelkezők száma. A tavalyi évben már 600 ezerrel többen interneteztek, mint az azt megelőző évben. Ennél is lényegesebb számadattal szolgál az átlagos kosárérték alakulása; a 2015-ös esztendőhöz viszonyítva tavaly már 1700 forinttal többet költöttünk vásárlásaink során. Nőtt a vásárlási gyakoriság is; egy aktív online…

Bővebben

Webáruház készítés SEO és linképítés nélkül sikertelen

A hazai webáruházak növekedését figyelve feltűnik mindenkinek, hogy van lehetőség a semmiből kinőni és a már túlzsúfolt piacra betörni. A webáruház készítés mellett figyelni kell a SEO és linképítés folyamatokra is, mert ez lesz az alapja a webáruháznak. A marketingre költeni kell az első évben, de a jó hír az, hogy megfogja hozni az eredményeket. Nézzük meg a cikkben, mit kell tennünk, hogy 1 év múlva az élre kerüljünk a webáruházunkkal.

Bővebben