E-kereskedelem

edigitál

Tovább erősödik a hazai e-kereskedelmi szektor

A tavalyi évben a hazai e-kereskedelem teljesítménye meghaladta a kiskereskedelmi forgalom 5 százalékát, ezzel fontos lélektani határt lépett át. Szakértők szerint a mostani szokatlanul erős növekedés több tényező szerencsés együttállásának köszönhető. Jelentősen nőtt az internet eléréssel rendelkezők száma. A tavalyi évben már 600 ezerrel többen interneteztek, mint az azt megelőző évben. Ennél is lényegesebb számadattal szolgál az átlagos kosárérték alakulása; a 2015-ös esztendőhöz viszonyítva tavaly már 1700 forinttal többet költöttünk vásárlásaink során. Nőtt a vásárlási gyakoriság is; egy aktív online…

Bővebben

Webáruház készítés SEO és linképítés nélkül sikertelen

A hazai webáruházak növekedését figyelve feltűnik mindenkinek, hogy van lehetőség a semmiből kinőni és a már túlzsúfolt piacra betörni. A webáruház készítés mellett figyelni kell a SEO és linképítés folyamatokra is, mert ez lesz az alapja a webáruháznak. A marketingre költeni kell az első évben, de a jó hír az, hogy megfogja hozni az eredményeket. Nézzük meg a cikkben, mit kell tennünk, hogy 1 év múlva az élre kerüljünk a webáruházunkkal.

Bővebben