SEO szakértő – Evenich András

Főoldal SEO szakértő – Evenich András
SEO szakértő – Evenich András
5 (100%) 1 -ra értékeléték. Önnek hasznos volt amit olvasott?

Evenich András a kulcsszo.hu SEO szakértője vagyok.

2005 óta foglalkozom keresőoptimalizálással, weboldalak látogatottság növelésével, marketingjével.

Evenich András a kulcsszo.hu keresőoptimalizálója

Evenich András a kulcsszo.hu keresőoptimalizálója

Miért választanak a vállalkozók SEO szakértőjüknek?

  • Nem titkolózom – mindent elmondok mit miért kell tenni és milyen technikákat nem vállalok be, hiába azok jelenleg eredményesek
  • Fontos a jó alap és a stratégia kialakítása
  • Nem csak a linkeket erőltetem rájuk, ha nem a többi fontos tényezővel is foglalkozom
  • Bármikor meg kereshetnek, e-mailben, telefonon és rövid időn adok választ a kérdéseikre
  • Marketing és egyéb üzleti témákban is segítséget nyújtok – akár ingyen is
  • A ügyfél vállalkozásának sikere az én sikerem is.
  • Ismertetem a SEO változásokat, ha azok befolyásolják az eredményességüket
  • Hosszú távú, jó üzleti és emberi kapcsolatot ápolok ügyfeleimmel
  • Nem csak elmondom vagy leírom mit kell tenni, de a megvalósításban is segítek

Elismerések az ügyfelek részéről – Kell ennél több?

András precíz, pontos, lényegre törő, jó meglátásai vannak és egyedülálló, komplex ismereteit a keresőoptimalizálással kapcsolatban különösen jól tudja kamatoztatni, ami a személyes megbeszéléseket gördülékennyé és hatékonnyá teszi. Egyik nagy erőssége, hogy a legkevesebből is a legtöbbet hozza ki, ár-érték arányban a lehető legtöbbet kapom a pénzemért, például a cikkeim olyan helyeken jelennek meg, ahová magamtól be sem juthatnék, ráadásul néhány hónapon belül oldalakat ugrott előre a honlapom a keresőben. Ajánlom úgy a kis, mint a nagy vállalkozásoknak, egyszerű és komplex marketing stratégiával rendelkezőknek, vagy olyanoknak, akiknek még egyáltalán nincs ilyen, András a szakmai tapasztalatával mindenki életét könnyebbé teszi.
Fibinger Zsuzsa Petra
Cégünk alkatrész javítással, felújítással foglalkozik. Az internet terjedésével egyre jobban szükségét éreztük egy saját weboldal létrehozásának, melyet akkor magunk készítettünk el. Több ingyenes portálon próbálkoztunk regisztrációval, hogy növeljük a keresőkben (elsősorban Google) a találati arányt több - de inkább kevesebb - sikerrel. Ezt követően, 2005 szeptemberében kerültünk kapcsolatba Evenich Anrással. Kereső optimalizálással és linképítéssel bíztuk meg abban reménykedve, hogy ezzel kiválthatók az egyéb médiákban és az újságokban megjelenő hírdetéseink. A forgalom növekedést már az első fél évben tapasztalhattuk, ügyfeleinktől kérdőív segítségével kaptunk erről visszajelzést. András által küldött havi jelentésekkel ezt azóta is nyomon követhetjük. Az időközben elavult weblapunk megújítását is a Kulcsszó készítette.Rugalmas és segítőkész ügyfélszolgálattal azonnali orvoslást kapunk felmerülő ötleteink és problémáink megoldásában, akár kép, videó, akár tartalmi módosításról van szó, mindezt díjmentesen. Munkájuk elfogatható, bárki által megfizethető áron elérhető! Az elmúlt években köztünk kialakult virágzó kapcsolat mindkét vállalkozás előnyére vált, s remélhetőleg ez a későbbiekben sem lesz másképp.
Profil DC. Bt.

Kérdezzen, beszélgessünk, hogy segíteni tudjak Önnek!

Név: (kötelező)

Email cím: (kötelező)

Weboldal:

Üzenet:

Kérjük írja be az alábbi karakterek ebbe a mezőbe:

Hasznos, érdekes olvasni valók keresőoptimalizálás témában

Miért írja át a Google a meta description-t?

A Google részletes magyarázatot ad arra, hogy mi okozza az algoritmusnak a metaleírások átírását. A népszerű keresőóriás SEO szakértője, John Mueller arra adott választ, hogy a Google hogyan kezeli algoritmusában a metaszövegek megváltoztatását. Az ok tulajdonképpen az, hogy ha írunk...
Kulcsssűrűségről

Mekkora jelentősége van manapság a kulcsszósűrűségnek a SEO-ban?

Ebben a cikkünkben arra szeretnénk kitérni, hogy van-e tényleges jelentősége a mai keresőoptimalizálásban a kulcsszósűrűségnek? Érdemes-e időt szánnunk arra, hogy külön optimalizáljuk? Régen, sok évvel ezelőtt a keresőoptimalizálás teljesen máshogy működött, mint manapság. Ennek talán nem is a megfelelő irányelvek...

Technikai SEO fontossága napjainkban

Általában egy induló honlap vagy webshop választ magának egy platformot, ahol elkészíti vagy elkészítteti a honlapját. Legyen ez egyedi megoldás, CMS vagy bérelhető webshop. A lényege, hogy legyen egy felület ahol meg tud jelenni az interneten. Kevesebben gondolnak már bele...

Nem SEO probléma, hogy a weboldala nem jelenik meg a keresőben!

Nem először, mégis meglepő a Google legújabb indexelési hibája, amely számtalan URL találatát teszi lehetetlenné. Számos SEO és webhely tulajdonos bejelentette, hogy az elmúlt néhány napban az oldalaik a Google keresési indexéből kimaradtak. A problémák a Google Search konzolban voltak...

14 rangsorolási tényező, ami sikeressé tesz 2019-ben

Éveken keresztül úgy tartottuk, hogy a Google legalább 200 rangsorolási tényező alapján állítja fel a találati listát. Mára ez a „nézet” kissé elavult, hiszen a Google core algoritmusa sokkal összetettebb, rengeteg úgynevezett szignált és összefüggést kezel, ami kiismerhetetlenné teszi. Ráadásul...

 

Mentés

Share Button