SEO szakértő – Evenich András

Főoldal SEO szakértő – Evenich András

Evenich András a kulcsszo.hu SEO szakértője vagyok.

2005 óta foglalkozom keresőoptimalizálással, weboldalak látogatottság növelésével, marketingjével.

Evenich András a kulcsszo.hu keresőoptimalizálója

Evenich András a kulcsszo.hu keresőoptimalizálója

Miért választanak a vállalkozók SEO szakértőjüknek?

  • Nem titkolózom – mindent elmondok mit miért kell tenni és milyen technikákat nem vállalok be, hiába azok jelenleg eredményesek
  • Fontos a jó alap és a stratégia kialakítása
  • Nem csak a linkeket erőltetem rájuk, ha nem a többi fontos tényezővel is foglalkozom
  • Bármikor meg kereshetnek, e-mailben, telefonon és rövid időn adok választ a kérdéseikre
  • Marketing és egyéb üzleti témákban is segítséget nyújtok – akár ingyen is
  • A ügyfél vállalkozásának sikere az én sikerem is.
  • Ismertetem a SEO változásokat, ha azok befolyásolják az eredményességüket
  • Hosszú távú, jó üzleti és emberi kapcsolatot ápolok ügyfeleimmel
  • Nem csak elmondom vagy leírom mit kell tenni, de a megvalósításban is segítek

Elismerések az ügyfelek részéről – Kell ennél több?

András precíz, pontos, lényegre törő, jó meglátásai vannak és egyedülálló, komplex ismereteit a keresőoptimalizálással kapcsolatban különösen jól tudja kamatoztatni, ami a személyes megbeszéléseket gördülékennyé és hatékonnyá teszi. Egyik nagy erőssége, hogy a legkevesebből is a legtöbbet hozza ki, ár-érték arányban a lehető legtöbbet kapom a pénzemért, például a cikkeim olyan helyeken jelennek meg, ahová magamtól be sem juthatnék, ráadásul néhány hónapon belül oldalakat ugrott előre a honlapom a keresőben. Ajánlom úgy a kis, mint a nagy vállalkozásoknak, egyszerű és komplex marketing stratégiával rendelkezőknek, vagy olyanoknak, akiknek még egyáltalán nincs ilyen, András a szakmai tapasztalatával mindenki életét könnyebbé teszi.
Fibinger Zsuzsa Petra
Cégünk alkatrész javítással, felújítással foglalkozik. Az internet terjedésével egyre jobban szükségét éreztük egy saját weboldal létrehozásának, melyet akkor magunk készítettünk el. Több ingyenes portálon próbálkoztunk regisztrációval, hogy növeljük a keresőkben (elsősorban Google) a találati arányt több - de inkább kevesebb - sikerrel. Ezt követően, 2005 szeptemberében kerültünk kapcsolatba Evenich Anrással. Kereső optimalizálással és linképítéssel bíztuk meg abban reménykedve, hogy ezzel kiválthatók az egyéb médiákban és az újságokban megjelenő hírdetéseink. A forgalom növekedést már az első fél évben tapasztalhattuk, ügyfeleinktől kérdőív segítségével kaptunk erről visszajelzést. András által küldött havi jelentésekkel ezt azóta is nyomon követhetjük. Az időközben elavult weblapunk megújítását is a Kulcsszó készítette.Rugalmas és segítőkész ügyfélszolgálattal azonnali orvoslást kapunk felmerülő ötleteink és problémáink megoldásában, akár kép, videó, akár tartalmi módosításról van szó, mindezt díjmentesen. Munkájuk elfogatható, bárki által megfizethető áron elérhető! Az elmúlt években köztünk kialakult virágzó kapcsolat mindkét vállalkozás előnyére vált, s remélhetőleg ez a későbbiekben sem lesz másképp.
Profil DC. Bt.

Kérdezzen, beszélgessünk, hogy segíteni tudjak Önnek!

Név: (kötelező)

Email cím: (kötelező)

Weboldal:

Üzenet:

Kérjük írja be az alábbi karakterek ebbe a mezőbe:

Hasznos, érdekes olvasni valók keresőoptimalizálás témában

Igen valóban Google algoritmus frissítés volt június 25-én

Korábbi cikkünkben írtunk arról, hogy a világ minden táján dolgozó, éber webmesterek érdekes észrevételeket tettek, melyeknek hangot is adtak Barry Schwartz egy cikke alatt lévő kommentelési lehetőségekben. Többen panaszkodtak arra, hogy az általuk készített vagy menedzselt oldalak egyszerűen eltűntek a találati listákon, keresések során a relevancia helyett spam-ek jelentek meg, a weben található régebbi cikkek felülmúlják az újabb tartalmakat. John Mueller egy Twitter bejegyzésében korábban még rejtélyesen reagált a felvetésekre, de most már szinte biztos: 2017. június 25-én frissítették a...

Google algoritmus frissítés volt június 25-én?

Érdekes gondolatokat „vetett papírra” a napokban Barry Schwartz egy korábbi írásának visszhangjára reflektálva. Számtalan bejegyzést, e-mailt és kommentet kapott a Google algoritmusainak frissítésével kapcsolatosan megjelent írására reagálva. A szakértő szerint olyan nincs, hogy a Google egyik nap változtat az algoritmusokon és annak a hatása már 24 óra múlva érezhető lenne. Szerinte nem tud olyan gyorsan reagálni a rendszer, hogy az azonnal befolyásolja a keresési eredményeket. Barry Schwartz, aki a RustyBrick vezérigazgatója, egy olyan testreszabott online technológiára szakosodott New York-i webszolgáltató...

Google algoritmusok a minőségi találati listát szolgálják

Egy hasznos információ megtalálása a világhálón nem egyszerű feladat. Magától értetődőnek találjuk, hogy fent van a neten, de közel 150.000.000 aktív weboldal között nehéz előhozni a legrelevánsabb találatot. Szerencsére segítségünkre vannak ebben a monumentális munkában a keresők, melyek bonyolult algoritmusok, matematikai utasítások alapján utasítják a rendszert a találatok rangsorolására. A Google algoritmusa rangsorolja az oldalakat aszerint, például, hogy hányszor jelennek meg a tartalomban a kulcsszavak. Indexelés során az algoritmus szavakra bontja a szöveget és indexelés során a szóhoz hozzárendelve mutatja...

Duplikáció keresőoptimalizálás szempontjából Garry Illyes szerint

Ha az ember szöveget ír egy témában, -mondjuk már a sokadikat-, hajlamos lehet belazulni egy kicsit és hmmmm…… plagizálni vagy duplikálni. Ez bizony nem a legkorrektebb dolog, főleg, ha a forrást fel sem tüntetjük a szöveg végén. Ugyanez vonatkozik a weboldaltulajdonosokra is, akik a jobb helyezés reményében hajlandók duplikálni oldaluk akár teljes tartalmát, kódját. Pedig nagyon rosszul teszik. Ha ezt idáig megtettük, akkor most egy kis figyelmet kérünk, hiszen Garry Illyes elmagyarázza nekünk a „közel duplikált tartalom” jelentését, mely értelmezése...
Google AMP vs. Facebook Instant Articles

Ismét háborúban a Facebook és a Google a mobil felhasználókért

Már nem az első eset, hogy egymásnak esik a két nagyhatalom, a Google és a Facebook. Ebben a pillanatban a mobilok letöltési gyorsaságán megy a vérre menő háború. A Google teszteredményei alapján a látogatók 53 %-a hagyja el a talált oldalt, ha az nem töltődik be 3 másodperc alatt. Nincs ez másként a Facebook esetében sem. Bár az elmúlt 12 hónapban ez a gyorsasági arány 35 százalékos javulást mutat az AMP-k esetében. Az “Accelerated Mobile Page” (AMP), azaz gyorsított mobil...

 

Mentés

Share Button