SEO szakértő – Evenich András

Főoldal SEO szakértő – Evenich András

Evenich András a kulcsszo.hu SEO szakértője vagyok.

2005 óta foglalkozom keresőoptimalizálással, weboldalak látogatottság növelésével, marketingjével.

Evenich András a kulcsszo.hu keresőoptimalizálója

Evenich András a kulcsszo.hu keresőoptimalizálója

Miért választanak a vállalkozók SEO szakértőjüknek?

  • Nem titkolózom – mindent elmondok mit miért kell tenni és milyen technikákat nem vállalok be, hiába azok jelenleg eredményesek
  • Fontos a jó alap és a stratégia kialakítása
  • Nem csak a linkeket erőltetem rájuk, ha nem a többi fontos tényezővel is foglalkozom
  • Bármikor meg kereshetnek, e-mailben, telefonon és rövid időn adok választ a kérdéseikre
  • Marketing és egyéb üzleti témákban is segítséget nyújtok – akár ingyen is
  • A ügyfél vállalkozásának sikere az én sikerem is.
  • Ismertetem a SEO változásokat, ha azok befolyásolják az eredményességüket
  • Hosszú távú, jó üzleti és emberi kapcsolatot ápolok ügyfeleimmel
  • Nem csak elmondom vagy leírom mit kell tenni, de a megvalósításban is segítek

Elismerések az ügyfelek részéről – Kell ennél több?

András precíz, pontos, lényegre törő, jó meglátásai vannak és egyedülálló, komplex ismereteit a keresőoptimalizálással kapcsolatban különösen jól tudja kamatoztatni, ami a személyes megbeszéléseket gördülékennyé és hatékonnyá teszi. Egyik nagy erőssége, hogy a legkevesebből is a legtöbbet hozza ki, ár-érték arányban a lehető legtöbbet kapom a pénzemért, például a cikkeim olyan helyeken jelennek meg, ahová magamtól be sem juthatnék, ráadásul néhány hónapon belül oldalakat ugrott előre a honlapom a keresőben. Ajánlom úgy a kis, mint a nagy vállalkozásoknak, egyszerű és komplex marketing stratégiával rendelkezőknek, vagy olyanoknak, akiknek még egyáltalán nincs ilyen, András a szakmai tapasztalatával mindenki életét könnyebbé teszi.
Fibinger Zsuzsa Petra
Cégünk alkatrész javítással, felújítással foglalkozik. Az internet terjedésével egyre jobban szükségét éreztük egy saját weboldal létrehozásának, melyet akkor magunk készítettünk el. Több ingyenes portálon próbálkoztunk regisztrációval, hogy növeljük a keresőkben (elsősorban Google) a találati arányt több - de inkább kevesebb - sikerrel. Ezt követően, 2005 szeptemberében kerültünk kapcsolatba Evenich Anrással. Kereső optimalizálással és linképítéssel bíztuk meg abban reménykedve, hogy ezzel kiválthatók az egyéb médiákban és az újságokban megjelenő hírdetéseink. A forgalom növekedést már az első fél évben tapasztalhattuk, ügyfeleinktől kérdőív segítségével kaptunk erről visszajelzést. András által küldött havi jelentésekkel ezt azóta is nyomon követhetjük. Az időközben elavult weblapunk megújítását is a Kulcsszó készítette.Rugalmas és segítőkész ügyfélszolgálattal azonnali orvoslást kapunk felmerülő ötleteink és problémáink megoldásában, akár kép, videó, akár tartalmi módosításról van szó, mindezt díjmentesen. Munkájuk elfogatható, bárki által megfizethető áron elérhető! Az elmúlt években köztünk kialakult virágzó kapcsolat mindkét vállalkozás előnyére vált, s remélhetőleg ez a későbbiekben sem lesz másképp.
Profil DC. Bt.

Kérdezzen, beszélgessünk, hogy segíteni tudjak Önnek!

Név: (kötelező)

Email cím: (kötelező)

Weboldal:

Üzenet:

Kérjük írja be az alábbi karakterek ebbe a mezőbe:

Hasznos, érdekes olvasni valók keresőoptimalizálás témában

Tippek horgonyszöveg optimalizálásához

Horgonyszöveg optimalizálás 2018-ban

Amint azt tudjuk, a horgonyszöveg az egyik kiemelten fontos része a keresőoptimalizálásnak és a linképítésnek. Ahhoz, hogy valaki képes legyen jó linkeket készíteni, fontos, hogy jól tudja megfogalmazni a horgonyszövegeket, különben akár teljesen hatástalan is maradhat a hivatkozás. A legjobb SEO szakemberek szerint aki érti mi is az a horgonyszöveg, az sokkal könnyebben ki tudja majd szúrni a különbségeket a jó és rossz linkek között is. A minőségi linkek pedig növelik a keresőoptimalizáltságot és új látogatókat is hoznak az oldalra,...
Keresőoptimalizálás és a Googlre Trends felhasználása

Így használjuk fel keresőoptimalizáláshoz, a Google Trends eredményeket

A Google 2006-ban indította el a Google Trends szolgáltatását, igaz akkor még Insights for Search néven. A kezdetekben igen ritkán frissített alkalmazás sokszor elavult adatokkal dolgozott, ám mára már naprakész, területekre és témakörökre bontva képes részletes információkat adni, a legnépszerűbb Google keresésekről. A marketing szakemberek és a keresőoptimalizálással foglalkozó ügynökségek is előszeretettel használják fel az itt összeállított eredményeket. Nem csak hasznos de érdekes következtetések is levonhatóak belőle, amit könnyedén felhasználhatunk kampányaink során. (tovább…)
Eredményes befektetés, jobb SEO hatékonyság

Ezekre az eszközökre érdemes pénzt költeni, hogy növelni tudjuk a keresőoptimalizálási stratégiánk hatásfokát

A keresőoptimalizálás egy rendkívül összetett és bonyolult folyamat. Nem csak a kezdeti időkben jelent kihívást a szakemberek számára, hanem folyamatos kihívások elé állítja őket. Ma már a legtöbb SEO szakembernek és keresőoptimalizálással foglalkozó ügynökségnek megvannak a saját stratégiái és technológiái arra, hogy minél előrébb sorolják az őket felkereső ügyfelek weboldalát. Azonban ha mi magunk szeretnénk előrébb juttatni honlapunkat, érdemes akkor is pénzt áldozni a folyamatra, hogy a konkurenciát megelőzve, olyan eszközök is a segítségünkre állhassanak, amivel növelhetjük SEO tevékenységünk hatékonyságát....

Weboldal sebesség teszt mivel, miért és hogyan

A mai weboldalak sebessége egyenes arányban áll számos jól mérhető és gazdaságilag, üzletileg meghatározó tényezővel. Közhely, hogy felgyorsult az életünk a XX.-XXI. században. Minden most kell, azonnal. Nincs időnk várni. Az idő és az információ pénz, méghozzá nem is kevés. Elcsépelt mivoltuk ellenére ezek mind igaz állítások és talán még fokozottabban így van ez a világhálón, ahol nem kevés pénz és reputáció múlhat azon, hogy egy adott információt milyen gyorsan, milyen minőségben érnek el a felhasználók. Mivel sok egyéb mellett...

Külföldi SEO blogok amiket érdemes követni

Az online marketing és kereskedelem szempontjából manapság rendkívül fontos keresőoptimalizálás (angolul: SEO, úgymint Search Engine Optimization) nem más, mint az optimalizálni szándékozott weboldal böngészőkben látható, úgynevezett organikus megjelenésének javítása – a SEO blogok nagy része pedig azokról a tippekről, trükkökről és tapasztalatokról szól, amelyek által mindez gördülékenyen és könnyedén elérhető. (Organikus megjelenésnek egyébként a nem szponzorált, vagyis nem fizetett hirdetéseket/találatokat nevezzük.) A keresőoptimalizálás célja tehát, hogy egy adott kifejezésre minél előrébb szerepeljen az optimalizált oldal az organikus találatok között. A...

 

Mentés

Share Button