/* Error on https://www.kulcsszo.hu/wp-content/plugins/_%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20Ultimate_VC_Addons/assets/min-css/ultimate.min.css?ver=3.11.0 : Something went wrong: cURL error 56: OpenSSL SSL_read: error:0A000126:SSL routines::unexpected eof while reading, errno 0 */
Napjainkban az internetes jelenlétet egyetlen cég sem hiányolhatja marketing eszköztárából. Tény azonban, hogy míg korábban elegendő volt csupán jelen lenni a világhálón, mára megváltozott a vásárlókkal történő kommunikáció mikéntje, és az egyre növekvő igényeknek való megfelelés minden valamire való vállalkozás működésének és fejlődésének alapjává vált. Weboldala elkészültével még egyáltalán nincs vége az azzal kapcsolatos feladatainak, hiszen ahhoz, hogy az oda látogatók valóban komolyan is vegyék, és felkeltse érdeklődésüket az Ön által értékesített termék, vagy szolgáltatás, meg kell nyernie a potenciális vásárlók, ügyfelek bizalmát. Ez pedig egyáltalán nem olyan könnyű dolog , mint azt sokan elsőre hinnék. A fogyasztók egyre pontosabb igényekkel rendelkeznek, és az interneten keresztül érkező reklámokat is sokan feltételekkel kezelik.
A megoldás nem más, mint a tartalommarketing, melynek alapja, hogy az érdeklődőket olyan hasznos információkkal látja el kezdetben, melyeknek célja elsősorban nem az eladás, sokkal inkább a cége által képviselt terület újdonságainak ismertetése, valamint a vele kapcsolatos hasznos tudnivalók rendszeres megosztása az érdeklődőkkel. A cél tehát először nem az eladás.
Ön kitől vásárol szívesen?
ahol elvétve van elszórva információ vagy ahol Ön számára értékes, érdekes tartalommal találkozik?
Publikáljon saját weboldalán, vendég blogokban és közösségi és videó megosztó oldalakon. A hatása egyértelműen pozitív lesz a vállalkozása életében.
Az agresszív értékesítés ideje már rég lejárt, hiszen egyetlen érdeklődő sem szereti, ha feltétlenül rá akarja erőszakolni az eladó azt a terméket, melyre tulajdonképpen nem is biztos, hogy szüksége van.
Ezzel ellenben, a tartalommarketing által jól előkészített terepen már megteremtődik a bizalom a kommunikátor és a fogyasztó között, és talán elbizakodás nélkül mondhatjuk, hogy a megrendelések innentől jönnek maguktól. A mindenáron eladni akarás helyett a hangsúly a fogyasztói bizalom elnyerésére helyeződik. A tartalommarketing révén a Brand és bizalmi szempontok növekedésnek indulnak.
Gondoljon bele Ön melyik weboldalon szeret vásárolni ahol szinte nincsen tartalom vagy ott ahol az adott témával kapcsolatban ingyenes információkat is megtudhat pl.: hogyan tisztíthatja ki vagy tarthatja karban a fényképező gépét, esetleg még tanácsokat is kaphat ahhoz, hogy mikor és hogyan használja a vakut?
Az eladási célú, úgynevezett push marketing, mellyel a velünk szembejövő reklámok esetében találkozhatunk, egyre kevésbé célravezető. Helyette a kötelezettségek nélküli tájékozódás lehetőségét biztosítja a potenciális vásárlónak a pull marketing, melynek egyik formája a tartalommarketing.
Nem csak a keresőoptimalizálási szempontok követelik meg tehát manapság azt, hogy informatív, érdekes tartalmakkal jussunk el a fogyasztóink csoportjaihoz, hanem a minél részletesebb, hasznosabb tartalmak iránti vásárlói igények is.
A legfőbb cél az érdeklődés fenntartása mert az alapján a bizalom szépen kialakul és utána az értékesítési folyamat beindítása már sokkal egyszerűbb és hatékonyabb lesz.
Az egyik legjobban megtérülő befektetés minden weboldal tulajdonos számára ha látogatóinak igényeit kiszolgáló tartalommal rendelkezik weboldala. Miért? Azért mert a tartalom alapján dönt a látogató, hogy Ön lesz az aki megoldást kínál a problémájára, legyen az születésnapi ajándék vásárlás vagy egy csőtörés megszüntetésére szükséges vízszerelő szakember kiválasztása.
Kérje ingyenes árajánlatunkat a kattinson ide érte
A tartalommarketing révén publikálta tartalmak egy kiváló táptalaja lesz az értékesítésnek!
Lássuk most, milyen eszközök léteznek arra, hogy a világhálón keresztül értékes tartalmakkal szolgáljon a későbbi vásárlás/Brand népszerűsítés reményében!
A fentiekben felsorolt eszközök bármelyike remek választásnak bizonyul, de ha gyors és hatékony eredményeket szeretne elérni, akkor kombinálja tudása és kapacitása szerint ezeket. A tartalmak elkészítésekor ne csak a figyelemfelkeltő cím és tartalom legyen a cél, hanem ügyeljen arra, hogy információban gazdag írások szerepeljenek oldalán, blogjában!
Ezt nem csak a Google nézi majd jó szemmel, hanem a termékével, szolgáltatásával kapcsolatos témakör iránt mélyebben érdeklődők is.
Ha jobban belegondol, nyilvánvaló, hogy közülük kerülnek majd ki azok, akik bizalmat szavazva cégének, végül az Ön által kínáltak termékét vagy szolgáltatását fogja választani.
Jogosan merülhet fel a kérdés, hogy mitől lesz igazán jó a tartalom. Milyen mértékben szóljon szakmaiságról, és mennyiben érintse meg a látogatót, mint embert? A titok valahol abban rejlik, hogy tudni kell a téma iránt érdeklődő fejével gondolkodni, aki úgy kíván valóban használható és hiteles információkhoz jutni, hogy közben nem veszik el egy szakmabelieknek szánt, és talán ettől kevésbé érthető mondathalmazban. A gördülékeny, élvezetes szöveg megformálása több, mint információk egymásutánisága.
Több egyszerű módja van a tartalommarketing során használt tartalmak méréséhez. Hallott már a visszafordulási arányról, vagy az az oldalon töltött időről? Ami igazából a tartalom értékét és hasznát tudja mérni az a különböző konverziós célok megvalósulását jelenti vagy pl.: mennyien regisztrálnak a hírlevélre vagy ami még pontosabb az adott tartalmat mennyien osztják meg a közösségi oldalakon.
Mind ezzel a weboldalának látogatottsága, bizalma nő és konverziós célok is javulhatnak.
Egyedi értéket adunk a weboldalának és cégének mely érezhető változást hoz online vállalkozásának!
Kérje ingyenes árajánlatunkat a kattinson ide érte