Kihagyhatatlan marketing csatornák Start-Up-oknak
Minden induló vállalkozás és Start-Up találkozik azzal a problémakörrel, hogy a gondosan megtervezett, kialakított, és tökéletes grafikai elemekkel elkészített weblapja az élesítés pillanatában nem várt „érdektelenségbe” ütközik a felhasználók részéről.

Kerülj be a Google ingyenes találati listájának előkelő pozícióiba
Az „érdektelenség” szót természetesen csak idézőjelek között, átvitt értelemben használhatjuk, hiszen egyáltalán nem erről van szó. Az új weboldalak hosszú időn keresztül nem érnek el a Google találati listáján helyezéseket, és jónak mondható eredménnyel is csak hónapokkal később kecsegtethetnek, azt is többnyire csak akkor, ha a weboldal keresőoptimalizálás által folyamatosan karbantartott.
A keresőoptimalizálás célja, hogy a Google organikus találati listáján mihamarabb a lehető legjobb pozíciókba kerüljenek a honlap oldalai a megfelelő keresési kifejezésekre. Ez egy hosszútávú folyamat, melynek látható eredményeinek beérkezése a téma nehézségétől, telítettségétől függően három hónaptól, szélsőséges esetben akár egy évig is tarthat.
De mi történik, amíg nem vagy ott a Google találati listáján?
Sok induló vállalkozás kezdetben social media felületeken igyekszik képviseltetni magát, és onnan próbál látogatókat terelni az újonnan elkészült weboldalára.
Ezeken a felületeken valóban kifejezetten fontos a jelenlét. Mindemellett fontos arra is figyelned, hogy ne csak azokhoz jusson el ezen posztokon keresztül az a kép, hogy a weboldalad él, és a termékeid/szolgáltatásaid érdemesek arra, hogy a fogyasztók megrendeljék azokat, akik a weboldaladat megismerve néznek szét a Facebook felületeden!
A közösségi média felületek organikus/ingyenes elérése többnyire a követőidre korlátozódnak. Ez azonban – különösen indulásnál, mikor ezen tábor még nem is túlzottan népes – nagyon kevés ahhoz, hogy vállalkozásodat fenntartsd, megerősítsd.
Ahhoz, hogy eljuss olyan felhasználókhoz, akik még nem találkoztak veled, mindenképpen fizetett hirdetésekhez kell nyúlnod. A hirdetési lehetőségek kifejezetten sokrétűek, az ezekre szánt keret opciók pedig széles skálán mozognak. Te megad döntheted el, hogy mennyit költenél hirdetésekre, de érdemes egy szakértő véleményét kikérned, hogy megtérülő módon jelenhess meg a különböző felületeken.
Amíg nem hirdetsz a social mediában, és nem szerzel jó pozíciókat az ingyenes Google találati listán (jellemzően minimum az első találati oldal), addig a weboldalad nagyjából olyan, mint a világ legszebben kialakított üzlethelysége egy lakatlan szigeten. Nem elég jónak lenni, ezt a potenciális vásárlóiddal is tudatnod kell!
A másik út a TOP1 pozícióhoz
A keresőoptimalizáláson túl fizetett módon is felkerülhetsz a Google találati listájára. A keresőóriás által kifejlesztett hirdetési felületen, a Google Ads-en keresztül lehetőség nyílik arra, hogy akár már holnap ott lehess a legfelső pozícióban a vállalkozásod számára releváns kifejezésekre.
A Google hirdetések kezelését Te magad is elsajátíthatod különböző képzéseken, azonban ezek nagy hátránya, hogy valójában nem a hirdetések elindítása (melyet tanfolyamokon tanulhatsz meg), hanem azok folyamatos optimalizálása és megtérülés alapú működtetése a nehéz. Ez utóbbiakhoz jelentős költési tapasztalat és szakmai ismeret szükségeltetik.
Az ügynökségi Google Ads szolgáltatást választók, amennyiben hivatalos Google Ads partnerhez fordulnak, most jelentős előnyben részesülhetnek! A partner ügynökségek 120 000 Ft-os Google Ads hirdetési kupont biztosíthatnak szolgáltatásuk mellé új hirdetők számára.
Ha már elindítottad vállalkozásodat, mindenképpen érdemes kiaknázni a cikkben felsorakoztatott lehetőségeket!
Üdvözlöm! Evenich András vagyok, 2005 óta foglalkozok online marketinggel és keresőoptimalizálással. Leginkább KKV-nak segítek fellendíteni a keresőből jövő forgalmat illetve SEO ügynökségeknek is gyakran be dolgozok. A biztonságos és eredményes megoldások híve vagyok. Szeretné, hogy sikeresebb legyen online vállalkozása? Szívesen adok pár ingyenes tippet, hívjon akár most: +36-70-521-3033
Nincsenek hozzászólások