/* Error on https://www.kulcsszo.hu/wp-content/plugins/_%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20Ultimate_VC_Addons/assets/min-css/ultimate.min.css?ver=3.11.0 : Something went wrong: cURL error 56: OpenSSL SSL_read: error:0A000126:SSL routines::unexpected eof while reading, errno 0 */

Miért fontos a tartalommarketing a webáruházak számára?

Rate this post

A tartalommarketing – ahogyan azt neve is sugallja – nem más, mint weboldalunk tartalmának, illetve elveinek összessége, illetve annak népszerűsítése. Mivel ma már minden szegmensben hatalmas a túltermelés, a legtöbb weboldal, de főként a webáruházak egyre ritkábban tudnak különlegességgel előállni, illetve kiemelkedőt alkotni. A tartalommarketing ebben nyújthat segítséget!

Tartalommarketing nem egyenlő cikk írással

A tartalommarketing alapja nem más, minthogy az ön webáruházában kiváló tartalom legyen! Ez azt jelenti, hogy ez a fajta megoldás csak és kizárólag akkor lehet tökéletes, ha a szakmájában ön a kiemelkedő tehetségek táborába tartozik, de legalábbis tudja mit és miért tesz, amivel foglalkozik. A tartalommarketing – bármennyire is meglepő – már régóta jelen van az interneten, azonban csak a SEO népszerűségével épült rá egy szinte külön iparág.

Ma már szinte teljes egészében beépült az webes világba, és a Google keresőjének robotjai ezt is nagy mértékben figyelembe veszik ahhoz, hogy rangsorolják az oldalt. Magyarra fordítva: minél több, minél jobb és minél magasabb minőségű, változatosan és ízlésesen megfogalmazott tartalom található az ön honlapján, az annál jobb találattal rendelkezik majd a keresési listákon. Tévedés tehát azt gondolni, hogy egy webáruház sikerének kulcsa mindössze a jó árakban, vagy a jó termékekben rejlik, a hozzájuk írott szövegek, a közvetetten kapcsolód tartalmak – hírek, érdekességek, tippek és trükkök – legalább olyan fontosak, amik lehetnek videók, infógrafikák, prezentációk is.

Könnyebb az értékesítés a tartalommarketinggel

A tartalommarketing fontosságát jelzi az is, hogy az utóbbi években szó szerint olyan elképesztő mértékben erősödött fel a reklámzaj, hogy az emberek többsége már egyszerűen immúnissá vált erre, ezáltal nem szeretik a folyamatos reklámokat, az állandó akciókat, de legfőképpen azt nem, hogy mindent az orruk alá tolnak. Mondhatni tiltakoznak azok ellen, akik ilyen erőszakosan próbálják meg eladni nekik portékáikat. A tartalommarketing sosem tesz ilyet, mindössze a jó tartalommal bevonzza a látogatót, aki a minőségi szöveg, a barátságos hangvétel, vagy a hasznos és érdekes tartalom mellett vásárlóvá válik. Ennél jobb vásárlócsalogatóra egyetlen webáruháznak sincs szüksége!

Mit csinál a Tartalommarketing?

  • Növeli a keresőből jövő forgalmat
  • Növeli a bizalmat a szakértelmet a látogató szemében
  • Növeli a közösségi interakciók számát
  • Hírlevélben segíti az átkattintás és a vásárlást
  • Könnyebb vele eladni a portékánkat
  • Értéket ad és növeli a Brandünket
  • Linkeket hoz amikről nem is tudunk majd, a legjobb linképítő módszerek egyike
Share Button

Nincsenek hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük