Keresőoptimalizálás tippek

Keresőoptimalizálás célja

A SEO Mindegy, hogy egy egyszerű blogot, vagy egy komolyabb, esetleg valamilyen szolgáltatást vagy árut kínáló weboldalt üzemeltetünk, a weboldal népszerűsége és látogatottsága mérvadó – arról nem is beszélve, hogy milyen jó érzés, ha oldalunkat naponta akár több ezren látogatnak….

Bővebben

Blog nélkül miért nem lehet hatékony a keresőoptimalizálás

SEO, a blog, és más felületek Gondolkodtál már azon, mitől lesz sikeres egy-egy weboldal vagy webshop? Mi az, amitől egyesek igazán sikeresek lesznek? Nagyrészt a keresőoptimalizálás ennek az oka. A SEO ügyfelek százait vonzhatja be a weboldaladra. A SEO-nak többféle…

Bővebben

Az aldomain keresőoptimalizálása

Az aldomain A keresőoptimalizálás folyamatáról rengeteg információt tudunk már. A különböző technikákon át, a tartalommarketing határait súroló elemeken keresztül, a külső oldalak fontosságáig a SEO sok területet és fejleszteni való dolgot foglal magában. Lássuk, mivel jár az aldomain keresőoptimalizálása, és…

Bővebben

A keresőoptimalizálás jelentése

Evenich Norbert

Legyünk részesei az internetnek! Az internet robbanásszerű terjedésével és növekedésével weboldalak milliói elérhetőek manapság. Ahhoz, hogy egy átlátható rendszerbe lehessen tömöríteni ezeket az oldalakat, és bizonyos kritériumoknak megfelelően lehessen kategorizálni őket, keresőoldalak jöttek létre. Minden nap használunk keresőoldalakat és keresőmotorokat,…

Bővebben

A meta description fontossága a keresőoptimalizálásban

Meta description A keresőoptimalizálás (SEO) mechanizmusa a keresőoldalak működésének kihasználásán alapszik. Segítségével weboldalunk népszerűségét növelhetjük, látogatói körünket bővíthetjük, növelhetjük a vállalkozásunk eladásait. Mint tudjuk, a SEO-nak 2 fő típusa van, a módszerek területeitől függően: On-Page SEO és Off-Page SEO. A…

Bővebben

SEO szempontból a webáruház termékoldala ilyen legyen

Bár azt mondják, hogy a Google mindennél többre értékeli az egyediséget, akad néhány fix pont, amelyre azt mondhatjuk, hogy SEO szempontból a webáruház termékoldala ilyen legyen. Nyilvánvaló, hogy minden termék, minden cég, minden cégfilozófia és minden célcsoport mást kíván, de…

Bővebben

Miért használd a Similarweb programot ha keresőoptimalizálást csinálsz?

A gyorsan elterjedt és az Alexát legyőző izraeli alapítású startup ma már nagy kedvencnek számít a weboldalmonitorozó szolgáltatások között. A Similarweb ingyenes és saját weboldalunk elemzésére, valamint a konkurenciánk elemzésére is kiválóan alkalmas. Mondanunk sem kell, hogy az elemzésből származó…

Bővebben

Startlap – Használja még valaki egyáltalán?

A startlap egy linkgyűjtő oldal hírekkel és különböző funkciókal. míg több mint tíz évvel ezelőtt szinte mindenhol kezdőlapnak számított, már nagyot hanyatlott a használata. De nem tűnt el teljesen és marketing, keresőoptimalizáló szempontból igen hasznos megoldás. Az idősebb korosztály számára…

Bővebben
Alexa, régi de hasznos elemző

Alexa, az ősidők óta velünk lévő forgalomelemző

Az Alexa.com forgalomelemző talán az első ilyen jellegű megoldás és már az internetes kezdetek óta használatos. Elég kezdetleges, azonban egyszerűsége pontossággal párosul, melynek hála a mai napig használt program weboldalelemzési célra. A Google Analytics és a Similarweb mindketten megelőzik a…

Bővebben
HTTP és HTTPS miért számít?

Http és https – Mi a különbség?

A weboldalak URL-je előtt látható https vagy http között ránézésre csupán egyetlen betű, a valóságban viszont ennél sokkal jelentősebb különbség van. Ha megfigyeljük, hogy mely típusú weboldalaknál találkozunk az egyik és mely típusúaknál a másik változattal, talán már lesz elképzelésünk…

Bővebben