Keresőoptimalizálás tippek

Google helyezések és átkattintások aránya

Google első hely +33% látogatottság növelés lesz az eredménye

A keresőoptimalizálás egyik fontos célja a lehető legjobb eredmény elérése a weboldal és a vállalkozásának profiljába tartozó kulcsszavakra. A maximum vagyis a Google első helyért nagy a küzdelem ami, ami egyfelől jogos a cégek oldaláról mivel az első találatokat szinte valamennyi érdeklődő meg szokta nézni, csak abban az esetben nem ha a találati oldalon megjelenő tartalom nem elég vágyat, érdeklődés kelt fel az adott személyben, hogy ezt hogyan, milyen módszerekkel lehet elérni most nem foglalkozunk. Inkább azzal és ez a mostani bejegyzésünk célja is, hogy bemutassuk, hogyan oszlanak szét az át kattintások a Google találati listából (angol nevén SERP -ből) a weboldalakra. Ezt azért is jó tudni mert így kalkulálhatunk egyfajta látogatottsági adatokat is, pl: van egy kulcsszó amire havi 1500 keresés van, és ha erre a weboldalunk átlagosan 3-5 helyezés között mozog, melynek tényét a Google webmaster tools oldalán meg is tudjuk nézni, akkor ki számolható többé kevésbé pontosan mennyi látogatót kaphatunk ebből az egy kulcsszóból.

Bővebben
pdf keresőoptimalizálás

PDF optimalizálása – keresőoptimalizálása

Aki egy kicsit is ismeri a SEO-t, az tudja, hogy a PDF-et felismerik a keresőmotorok. De csak mert ez a fájlformátum megjelenik a keresőmotorokban, még nem jelenti azt, hogy már mindjárt ez is a legideálisabb út a keresőoptimalizálásra.

Az alábbiakban a PDF előnyeit és hátrányait fogom bemutatni a keresőoptimalizálás nézőpontjából.

Bővebben

Keresőoptimalizálás 2014-ben avagy milyen irányt érdemes követni

keresőoptimalizálás 2014
Manapság egyetlen cég sem működhet eredményesen anélkül, hogy a ne használná ki az internet nyújtotta számos előnyt termékei, szolgáltatásai népszerűsítésére. A tapasztalatok is azt mutatják, hogy a felhasználók előszeretettel választják a világhálót, ha bármelyik cég, vagy a kínálat elemei iránt érdeklődnek. Ebből kifolyólag világosan látható, hogy ha weboldala előkelő helyet foglal el a Google találati listáján, jó eséllyel az Ön honlapja mellett dönt majd a felhasználó. Természetesen, ha ilyen egyszerű lenne, nem folyna akkora harc az említett pozíciók megszerzéséért.

2013-as év igen csak megtépázta a keresési találati oldalakat, akár 10éves Top első helyezést magának tudható oldalak veszítették el az eddig helyezésüket. Egész évben figyelemmel kísértük a különböző algoritmus szűrök futtatását és a május óta kb. 30 nap volt olyan amikor nem futott le gyengébb vagy erősebb algoritmus. Valószínűleg a 2014-et is ez fogja jellemezni, így érdemes most már ezt szinte napi eseményként számítani rá.

Ebből is látszik már nem azok a szelek fújnak mint jó pár évvel ezelőtt. A SEO manapság sokkal több, mint a kulcsszavakra, és az egyes keresőoptimalizálási technikákra összpontosított rendszer.

Természetesen minden elem lényeges, és megvan a maga helye, mégis, amire az utóbbi időben kiemelt figyelmet érdemes fordítani, az maga a felhasználó és a természetesség.

A marketing tudománya napjainkban szervesen kapcsolódik a keresőoptimalizáláshoz és fordítva is. Így együttesen kívánják ellátni azt a funkciót, melyet a weboldal tulajdonosok várnak el honlapjaik kapcsán.

Igyekeztünk összegyűjteni azokat a legfontosabb alapelveket, melyet a sikeres keresőoptimalizálást fogja jellemezni 2014-ben.

Bővebben

Elhozta a Mikulás az év utolsó Page Rank frissítését

A 15 évvel ezelőtt Larry Page valamint Sergey Brin által kifejlesztett algoritmus számokat rendel a weboldalakhoz, és fontossági sorrendet alakít ki közöttük.
Egy weblap PageRank értékét nagyban befolyásolják a külső hivatkozások: minél több más oldalról van belinkelve a weblap, annál népszerűbb az internetezők körében, következésképpen annál nagyobb lesz a hozzárendelt érték.

Bővebben

Kulcsszavak kiválasztása mit, miért és hogyan

A helyes kulcsszavak kiválasztását tekinthetjük az egyik legfontosabb lépésnek egy online vállalkozás életében. Miért?

Ez alapján fogják a felhasználók a weboldalunkat megtalálni a keresőben. Ha megfelelő kulcsszavakra jó helyezést érünk el a Google-ban, akkor olyan értékes látogatók fogják felkeresni oldalunkat, akik a legrelevánsabbak, vagyis ez az a célcsoport akinek az Ön portékájára, szolgáltatására, információjára van szüksége. A keresőből jövő látogatók a legjobb konverzióval rendelkező csatornából jönnek, mivel ők azok, akik célzottan keresték fel először a keresőt, utána pedig az Ön honlapját is.

Azok a weboldalak, akik nem megfelelő kulcsszavakat használnak és így optimalizálnak, a legértékesebb látogatói rétegtől esnek el, ami felbecsülhetetlen hátrányt jelent a vetélytársakkal szemben. Még ha sokkal jobb szolgáltatása vagy terméke is van a piacon, csak nagyon kevesen fogják ismerni az online világban, ha nem megfelelő kulcsszavakat használ a weboldalán.

Ahhoz, hogy a megfelelő kulcsszavakat ki tudjuk választani, egy picit a látogatók szemszögéből érdemes megvizsgálni a kérdést, illetve a keresési trendeket is ajánlott nyomon követnünk.

kulcsszavak kiválasztása

Bővebben

A Google Glass újraírja a keresőoptimalizálást

A Google Glass hangalapú keresése teljesen újraírhatja a keresőoptimalizálás módszereit. A piac teljesen felbolydulhat, pedig nem kis tételről van szó, csak az Egyesült Államokban 550 milliárd forintot költenek rá.

Google glass

Bővebben

Hogyan írjunk értékes SEO barát tartalmat spam mentesen?

Az új szövegírási trendek azt sugallják nekünk, hogy nyugodtan tegyük félre a kereső motorok szempontjait, és egyszerűen csak az olvasóra koncentrálva írjuk meg a tartalmainkat. Ez sokkal egyszerűbbé teszi a képletet, viszont nem valószínű, hogy sikert hoz nekünk. Jobban tesszük,…

Bővebben