Keresőoptimalizálás költsége

Miért érdemes befektetni? A keresőoptimalizálás (SEO) kétségtelenül a legjobb befektetés, amire gondolni kell egy online vállalkozás indításakor. Mint minden befektetésnek, ennek is ára van, azonban ha sorra vesszük a SEO által kínált előnyöket, máris láthatjuk, hogy teljesen megéri rááldozni a…

Bővebben

Keresőoptimalizálás előnyei

Miért kifizetődő a SEO? Ha a keresőoptimalizálásra (SEO) gondolunk, legtöbbünk talán arra gondol, megéri ez? Online vállalkozásunk lehet sikeresen keresőoptimalizálás nélkül is, ez igaz. Azonban a SEO lehetővé teszi, hogy időt spóroljunk meg, és ezzel arányosan sokkal nagyobb látogatói tábort…

Bővebben

Keresőoptimalizálás célja

A SEO Mindegy, hogy egy egyszerű blogot, vagy egy komolyabb, esetleg valamilyen szolgáltatást vagy árut kínáló weboldalt üzemeltetünk, a weboldal népszerűsége és látogatottsága mérvadó – arról nem is beszélve, hogy milyen jó érzés, ha oldalunkat naponta akár több ezren látogatnak….

Bővebben

Blog nélkül miért nem lehet hatékony a keresőoptimalizálás

SEO, a blog, és más felületek Gondolkodtál már azon, mitől lesz sikeres egy-egy weboldal vagy webshop? Mi az, amitől egyesek igazán sikeresek lesznek? Nagyrészt a keresőoptimalizálás ennek az oka. A SEO ügyfelek százait vonzhatja be a weboldaladra. A SEO-nak többféle…

Bővebben

Az aldomain keresőoptimalizálása

Az aldomain A keresőoptimalizálás folyamatáról rengeteg információt tudunk már. A különböző technikákon át, a tartalommarketing határait súroló elemeken keresztül, a külső oldalak fontosságáig a SEO sok területet és fejleszteni való dolgot foglal magában. Lássuk, mivel jár az aldomain keresőoptimalizálása, és…

Bővebben

A keresőoptimalizálás jelentése

Evenich Norbert

Legyünk részesei az internetnek! Az internet robbanásszerű terjedésével és növekedésével weboldalak milliói elérhetőek manapság. Ahhoz, hogy egy átlátható rendszerbe lehessen tömöríteni ezeket az oldalakat, és bizonyos kritériumoknak megfelelően lehessen kategorizálni őket, keresőoldalak jöttek létre. Minden nap használunk keresőoldalakat és keresőmotorokat,…

Bővebben

A meta description fontossága a keresőoptimalizálásban

Meta description A keresőoptimalizálás (SEO) mechanizmusa a keresőoldalak működésének kihasználásán alapszik. Segítségével weboldalunk népszerűségét növelhetjük, látogatói körünket bővíthetjük, növelhetjük a vállalkozásunk eladásait. Mint tudjuk, a SEO-nak 2 fő típusa van, a módszerek területeitől függően: On-Page SEO és Off-Page SEO. A…

Bővebben

SEO szempontból a webáruház termékoldala ilyen legyen

Bár azt mondják, hogy a Google mindennél többre értékeli az egyediséget, akad néhány fix pont, amelyre azt mondhatjuk, hogy SEO szempontból a webáruház termékoldala ilyen legyen. Nyilvánvaló, hogy minden termék, minden cég, minden cégfilozófia és minden célcsoport mást kíván, de…

Bővebben
Mennyire lehet hasznos a Google képkeresője?

Leplezzük le a hamis híreket a Google képalapú keresésével!

A Google képalapú keresés számtalan dologra felhasználható, így például segítségével könnyedén buktathatunk le hamis híreket, scam oldalakat és hoax bejegyzéseket például Facebookon. Sajnos ugyanis egyre több álhír terjeng az interneten, amelyek eredetiségét sokszor lusták az emberek leellenőrizni, így szinte bármit…

Bővebben
Google Hangouts az internetes hangos kommunikációhoz

Bemutatkozik a Google kommunikációs platformja, a Google Hangouts

A Google Hangouts még egészen fiatal, hiszen 2013 májusában cserélte le az addig üzemelő Google Talk és Google+ Messenger szolgáltatásokat. Az ingyenes applikáció elérhető webes felületen és okostelefonos alkalmazásként is. Főbb funkciói között megtaláljuk az azonnali üzenetküldés lehetőségét, a videó…

Bővebben