Ebben a cikkünkben arra szeretnénk kitérni, hogy van-e tényleges jelentősége a mai keresőoptimalizálásban a kulcsszósűrűségnek? Érdemes-e időt szánnunk arra, hogy külön optimalizáljuk? Régen, sok évvel ezelőtt a keresőoptimalizálás teljesen máshogy működött, mint manapság. Ennek talán nem is a megfelelő irányelvek…
A méltán ismert Google egyfolytában erősít és aktualizál az ügyfél tapasztalat korrekciója céljából. A Google Page Experience – más néven az Oldalélmény mutató a jelenlegi struktúra része lesz jövőre. Természetesen ez nem fogja helyettesíteni a legfontosabb ismérvet: a tartalom fontosságát….
Biztosan gondolkodtál már azon, hogy milyen lehet a laptopodról irányítani a vállalkozásod, bárhonnan-bármikor. Az eCommerce, vagyis a webshop piac rendkívüli módon könnyíti meg a vásárlásainkat, és teszi azt minden területen jóval kényelmesebbé. Ez a számokban is megmutatkozik, hiszen a belföldi…
A szövegírás mára már tagadhatatlanul különálló szakmává nőtte ki magát. Nem azért, mert másképp kellene szöveget írni, mint mondjuk 30 évvel ezelőtt, hanem azért, mert annyi mindenről kell szöveget írni az Internet, és vele az online marketing lehetőségek terjedésének jóvoltából,…
Általában egy induló honlap vagy webshop választ magának egy platformot, ahol elkészíti vagy elkészítteti a honlapját. Legyen ez egyedi megoldás, CMS vagy bérelhető webshop. A lényege, hogy legyen egy felület ahol meg tud jelenni az interneten. Kevesebben gondolnak már bele…
Amire nagyon vártunk évek óta, most végre megérkezett Magyarországra (Romániába és Szlovákiába is) a Google Shopping hirdetések! A világ nagyobb piacain 2012 óta működő Shopping-hirdetés bevezetését az EU versenyjogi szabályozása lassította, de a Google változtatott a működésén, így elhárultak az…
Nem először, mégis meglepő a Google legújabb indexelési hibája, amely számtalan URL találatát teszi lehetetlenné. Számos SEO és webhely tulajdonos bejelentette, hogy az elmúlt néhány napban az oldalaik a Google keresési indexéből kimaradtak. A problémák a Google Search konzolban voltak…
Éveken keresztül úgy tartottuk, hogy a Google legalább 200 rangsorolási tényező alapján állítja fel a találati listát. Mára ez a „nézet” kissé elavult, hiszen a Google core algoritmusa sokkal összetettebb, rengeteg úgynevezett szignált és összefüggést kezel, ami kiismerhetetlenné teszi. Ráadásul…
A weboldalnak a keresőben elért teljesítményét a tartalom, és ennek a tartalomnak a logikus, szakszerű elrendezése határozza meg. Érdemes már a honlapkészítés kezdeti fázisában egy alapos kulcsszókutatást végezni, ennek alapján visszafejteni a weboldal szerkezetét. Tapasztalataim szerint megtérülő – de sokszor…
Érdekel a SEO és tudni szeretnéd, melyek azok a trendek, amelyek idén meghatározzák a keresőoptimalizálást? Akkor a következő listát Neked ajánljuk. A végtelen információmennyiségben könnyen elveszhet az, aki most ismerkedik a SEO alapjaival, azonban nem kell megijedni. A keresőoptimalizálást bárki…