Prémium linképítés, ne hagyja magát megtéveszteni!

Prémium linképítés, ne hagyja magát megtéveszteni

2015-ben is fontosak a jó és erős linkek, erről a MOZ és a kulcsszo.hu is készített nem rég egy kutatást. A prémium linképítés kifejezést sok keresőoptimalizálással foglalkozó weboldalon olvashatjuk, de, hogy melyik is valójában az amelyikért minőségi linkeket kínál ennek jártunk utána most.

Ahogy már szinten mindenki tudja vagy sejti a linkek igen csak meghatározóak a Google rangsorolásai elvei között. A Pingvin algoritmus megjelenésével sok minden megváltozott az elmúlt 3 évben a linképítéssel foglalkozó szakmában. A tömeges katalógus linképítést le váltotta a PR cikkes linképítés és egy új fogalom is el kezdte felütni a fejét melynek neve a prémium linképítés.
Hogy milyen minőségű szolgáltatások érhetőek el erről szeretnénk most szólni, mert a prémium szó nem minden a valódi minőségi szolgáltatást jelenti, amivel ha tisztában van Ön mint, kedves olvasónk weboldal tulajdonos.

Prémium linképítés vagy még sem?

ami nem valódi prémium linképítés

ami nem valódi prémium linképítés

Vannak szolgáltatók akik prémium linképítés néven azt kínálják, hogy 1000-1500 karakterben olyan minőségű szöveget, cikket írnak ami megrendelők jó hírét fogja növelni a weben, illetve prémium megjelenést kínálnak olyan webhelyeken ahol célszerű megjelenni és természetesen mind ezt elég olcsón, pár ezer forintos díjért tudják elérni.

Sajnos sok weboldal tulajdonos még mindig az őskorban él a linkekkel kapcsolatban és ezért úgy gondolják mindegy honnét csak kapjak linket és végül is az számít, hogy a Google.hu-n elől legyen az üzleti szempontból fontos kulcsszavakra.

A gond csak az, ilyen prémiumnak nevezett linképítésnek, hogy a természetesség legkisebb formáját sem tölti be, mivel az ilyen rövid cikkek nem képesek minőségi tartalom közlésére, mivel egy jó megírt cikk legalább 2500-3000 karakter körüli tartományba esik vagy még terjedelmesebbe be.

Az ilyen rövid cikket befogadó oldalak többsége lejárt domain-re épített magán vagy egyéb blog hálózat része, ami nem lenne rossz megoldás ha az nem ipari mennyiségben készülnének és tartalmaznának olyan egyedi, érdekes tartalmakat is amik nem a linkek vagy ahogy a linképítő szolgáltatások leírásánál olvashatjuk PR cikk értékesítésé lenne a legfőbb cél.

Ami még tovább gyengíti a prémium linképítés esélyét, hogy a linkek horgonyszövegei leginkább a nem természetes kategóriába tartoznak, így ha a Google akarná simán fel tudná deríteni már csak ebből az irányból is őket.

Tovább csökkenti ezen oldalak és szolgáltatások minőségét az is, hogy a lejárt domainre épített tartalmak nem generálnak újabb linkeket, így idővel a weboldalak erőssége is csökkenni fog. Egy valamire való, élő és jó tartalommal ellátott weboldal képes kapni értékes helyekről linkeket.
És így a közösségi oldalakon való népszerűségük is ezen oldalak tartalmainak is elmarad, mivel nem rendelkeznek olyan szintű érdekes vagy virális tartalommal ami a közösségi oldalakon, pl.: Facebook, Google plus, Twitter-en megosztanák a felhasználók. Még közösségi fiókokkal sem rendelkeznek, mivel ez azért többlet munkát igényelne már számukra.
Egyedüli cél a weboldal tulajdonosok cikk és leginkább link megrendeléseit teljesíteni. Ami jelenleg működő módszer, de a Google irányelvei között nem a megengedett technikák közé sorolandóak.

Valódi prémium linképítés, ez amire szüksége van

A valódi prémium linképítés, valódi eredményeket tud hozni

A valódi prémium linképítés, valódi eredményeket tud hozni, aminek a gyümölcsét később képes lesz learatni évek múltán is.

A fentieket olvasva még jó magamnak is meg remegett a kezelem amikor be gépeltem valódi prémium linképítés kifejezést. Van egy jó hírem igen létezik 2015-ben ilyen típusú szolgáltatás ami valóban nem olyan, mintha valami hasonlítana a pl.: egy Lexus-ra.

Nézzük milyen is a valódi prémium linképítés, milyen jellemzőkkel bír:

  • Tartalomra koncentrál, amit szívesen olvasnak a látogatók
  • Valóban erős és nem Page Rank értékkel foglalkozó weboldalakon ad megjelenést
  • Rendszeresen frissülő tartalommal rendelkezik
  • Nem a linkek miatt írt cikkekből él a weboldal
  • Más weboldalak linkelik a tartalmaikat, akár egy index.hu is
  • Közösségi oldalakon találkozhatunk a tartalmaikkal
  • Vannak közösségi oldalaik
  • Természetes horgonyszövegekkel találkozhatunk
  • Cég és Brand építő hatása is van
  • Képes Google hírekben és így 2-3 napon keresztül az Top10-ben is megjelenni az adott cikk

Ez azt is jelenti, hogy a díjazásuk is magasabb, ami forintosítva kb. 10.000,-Ft -tól indulnak egészen az 50.000,-Ft -so tételig.

Ugye azért ez már egészen más?
De vannak linképítő szolgáltatók akiknél a prémium szolgáltatás még itt nem fejeződik be a cikkek ki helyezésénél erős,megbízható híroldalakon.

Mi számít még Prémium szintű linképítésnek?

A Google szerint az a jó link amiről nem tudunk, hogy kapni fogunk, vagyis a weboldalunk tartalma miatt fogjuk majd kiérdemelni a hivatkozást. Ezt elősegítő tevékenység az amikor egy olyan tartalmat készítünk aminek hír értéke van, vagy egy tanulmány/felmérés készítése. Ennek a tartalomnak a reklámozása, kellő módon el juttatása a média irányába is nagy fontos. Ezt szokás nevezni sajtóközleménynek is. Az ilyen módon való tartalom mangeléssel, képesek lehetünk egy hirado.hu, origo.hu és a sokak álmai között szereplő index.hu oldalon is megjelenni vagy több olyan szakmai weboldalon ami teljesen a témakörünkhöz kapcsolódik.

Vendég blogolás és kapcsolat építés

A vendég blogoláshoz a személyes márkaépítés az út. Amit nehéz gyorsan és könnyedén megvalósítani, de ha már meg van akkor szinte özönleni fognak az interjúk és felkérések 1-1 blog bejegyzéshez. Itt a linképítő szerepe csak annyi, hogy meg mutassa mi az az irány ami érdemes szisztematikusan követni és mint egy jó sportoló napról-napra betartani és csinálni, ahhoz hogy 6-12 hónap múltán már a szakmánk elismert és ismert személyisége legyünk.

Mit tegyünk ha nincsen sok pénzünk prémium linképítésre?

A linkek fontosak, de ne legyen meghatározó szerepük a keresőoptimalizálás területén. Sokkal inkább a tartalomra és olyan online marketing tevékenységre koncentráljunk amivel látogatókat tudunk hozni a weboldalunkra. Úgy mint, pl: Facebook postokal, és célirányos reklámozással, e-mail címlista gyűjtéssel és okos hírlevél marketinggel. Így nem csak a tartalmaink lesz ismert ha nem bevételt is jobban fog termelni a weboldalunk, ami aztán nem meglepő módon linkeket is fog generálni. A bevételeink egy részét pedig már könnyedén tudjuk majd a valódi, értékes prémium linképítésre felhasználni.

Üdvözlöm! Evenich András vagyok, 2005 óta foglalkozok online marketinggel és keresőoptimalizálással. Leginkább KKV-nak segítek fellendíteni a keresőből jövő forgalmat illetve SEO ügynökségeknek is gyakran be dolgozok. A biztonságos és eredményes megoldások híve vagyok. Szeretné, hogy sikeresebb legyen online vállalkozása? Szívesen adok pár ingyenes tippet, hívjon akár most: +36-70-521-3033
Share Button

Nincsenek hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.