Linképítés – PR és sajtómegjelenéssel

Be bizonyítsam, hogy ez  linkmarketing módszer előre viszi a weboldalát?

A legerősebb kulcsszavak versenyében is hatékony ez a linképítési technika!

 

Tudni szeretné, hogyan kaphat webáruháza olyan linket, PR megjelenést amivel a konkurenciája nem fog rendelkezni?

Valódi PR megjelenés értékes tartalommal! Valódi prémium linképítés, Győződjön meg rólam most:

Név: (kötelező)

Email cím: (kötelező)

Weboldal:

Üzenet:

Kérjük írja be az alábbi karakterek ebbe a mezőbe:
captcha

Sikeres linképítés - Ők már tudják miért érdemes minket választani

Én személy szerint úgy gondolom a legjobb embert találtam meg ez linképítés elvégzésére, és maximálisan elégedett vagyok a munkával, úgy érzem Evenich András - kulcsszo.hu linképítésével több lett oldalunk. Remélem még sok közös projektünk lesz.
László István
A kulcsszo.hu csapatával közösen egy mélyreható elemzést követően azonosítottuk az oldalon található hiányosságokat és tanácsaik, valamint munkájuk segítségével sikerült egy év alatt megkétszereznünk az organikus látogatóink számát, valamint kulcsszóelemzésük eredményeit használva főbb kulcsszavainkra is – egy nagyon erős piaci verseny ellenére – az első oldalra valamint dobogós helyezésekre is felkerültünk a meghatározó keresőkben. Andrásék munkájáról csak elismerően tudok nyilatkozni. Jól és gyorsan alkalmazkodnak, valamint segítőkészek. A jövőbeni SEO projektjeinkben is helyet szánunk nekik.
Bozoki Zoltán
A technoform.hu és a metabogep.hu weboldalak optimalizációja és link építése a 2013-as esztendőben sikeres volt. A technoform.hu webáruházban makita és Hitachi kéziszerszámok és hozzá tartozó tartozékok alkatrészek forgalmazását végezzük. A metabogep.hu weboldalon a metabo márkának termékeit forgalmazzuk. 2012-ig saját magam végeztem ezen weboldalak teljes körű programozását, fejlesztéseit. Ez működött is egészen a google algoritmusok nagymértékű változásáig. A weboldalak a keresőben ekkor visszaestek ez meglátszott a cég bevételén is. 2013 elején döntöttem, hogy segítséget kérek egy szakértő cégtől. Több céggel tárgyaltam és a kulcsszo.hu vezetőjével (Evenich András)-al történt telefonos beszélgetés után döntöttem, hogy velük kötök szerződést. A hozzáértése és a tárgyilagossága győzött meg. Ne ígért lehetetlent de amit mondott azt teljes mértékben elé tudtam fogadni. A munka megkötése után nemsokkal helyreállt a weboldal korábbi pozíciója és egyes közösen kiválasztott területeken javult is. A cég bevételére ennek következtében jelentősen javult. A makita, metabo értékesítésünk több mint 15%-ot, a Hitachi 10% fölött fejlődött. Ezeket a fejlődéseket úgy értük el, hogy hirdetésekre az előző évinél kevesebbet kellett költenünk. A mérleg igencsak pozitív lett mivel a google adwors-re költött összeg sokkal nagyobb volt mint a link építés havi összege és ha további növekedésre van szükségem akkor még van kihasználatlan de drága hirdetési ehetőség. Összességében nagyon sikeresnek ítélem meg a kulcsszo.hu-val kötött szerződést.
Almási György
Számos vállalati és KKV projetkben dolgoztunk együtt a Evenich András - Kulcsszo.hu csapatával, melyekben naprakész tudással segítették a munkát, különösen a link fejlesztésben a Pingvin utáni szabályoknak megfelelő szolgáltatás biztosításával. Jelesül nagy segítségemre volt/voltak, a médiavásárlás jellegű, azaz valódi PR cikkes megjelenések és a sajtóközlemények menedzselésében, ezáltal a megbízók online üzleti céljainak maradéktalan teljesítésében. Evenich András csapa mindig időben, de minőséget megtartva biztosította a megrendelések kivitelezését.
Boros Norbert
SEO & online branding consultant / Mobilseo.hu

Hogyan változott a linképítés az elmúlt években?

2012. áprilisától amikor is az első Google Pingvin algoritmus megjelent, a linkek szerepe megváltozott abból a szempontból, hogy az értékelés során most már vannak káros linkek is.

Így most már nagyon óvatosan és körültekintően kell bánni a weboldalunkra mutató linkekkel, mert azok akár az eddig megszerzett helyezéseinket is képesek nagymértékben rontani.

A következőkre figyeljen oda a linkek esetében ami a weboldalára mutatnak:

  • Kerülni kell az értéktelen link katalógus oldalakról származó linkeket
  • Kulcsszavas linkszövegek  – horgonyszövegekkel való linkeléseket minimálisa kell csökkenteni
  • Ma már nincs olyan, hogy 20-50-100db link csomag, egy profi linképítő ilyen módszerekkel nem dolgozik
  • Tilos a sitewide linkek vagyis egy domain össze oldaláról linket kapnia, ha csak az nem nofollow attribútumommal nem rendelkezik
  • Ne vásároljon közvetlenül linket
  • A szövege amiből a linket kapja értékes legyen (1000-1500 karakteres PR cikknek mondható cikkeket ha teheti kerülje el), ami annyit jelent, hogy Ön is szívesen elolvassa azt és úgy gondolja értékes lesz a többi olvasó számára.
  • A mennyiség helyett a minőség vette át a szerepet
  • Ne foglalkozzon a Page Rank értékkel, a Google már nem fogja frissíteni és könnyen manipulálható is volt.
  • Kerüljük az azonos IP címről kapható linkeket (Pr blog hálózatok egy része ilyennel rendelkezik)
  • Releváns webhelyről kapjunk linket.
  • Olyan tartalmat kell készítenünk mely képes ki érdemelni, hogy linkeljék azt.

Tudni szeretné milyen linkek mutatnak weboldalára?

A Google Pingvin megjelenése óta a káros linkek negatív hatása, nagy mértékben tudják befolyásolni online vállalkozásunk sikerességét!

A Linképítő feladata mire terjed ki?

Evenich András a kulcsszo.hu linképítője

Evenich András a kulcsszo.hu linképítője aki képes Önnek segíteni erős linkek elnyerésében.
Hívjon most: 70-521-3033

Sok vitát és félreértést lehet elkerülni, hogy tisztázzuk mi is egy linképítéssel foglalkozó, linképítő szakember feladata. Mivel ez csak egy rész feladata a keresőoptimalizálásnak ezért érdemes pontosítani a feladatokat a megbízások alkalmával, hogy mire kérjünk felkérést a linképítőtől:

Konkrétan elvárható, hogy a linképítő:

    • Megvizsgálja a weboldalára mutató linkek forrását és linkelések módját
    • Javaslatot tesz a káros linkek eltávolítására – ha a helyzet úgy kívánja
    • Releváns erős link kapcsolatokkal erősíti a weboldalt a szerződésben foglaltak szerint
    • Rendszeresen monitorozza weboldalára mutató linkeket
    • Tanácsot ad, milyen tartalmi stratégiával tud linkeket kapni szinte ingyen a weboldala
    • Közösségi marketing tanácsadás, hogy emberi értékelések sokaságával gazdagodjon weboldala
Természetesen ezek a szolgáltatások plusz költségekkel járnak de megéri egy teljes körű link audit -ot kérni.

Kiegyensúlyozott linkprofil jellemzői

Ez egy kicsit misztikusnak hangzik, de itt nincsen másról szó, mint hogy weboldalunkra mutató linkek különböző jellemzőit vizsgáljuk meg. Több eszköz áll rendelkezésünkre a bejövő linkek elemzésére melyek közül mi itt a kulcsszo.hu -nál a Majestic.com, cognitiveseo.com és a Google Webmaster Tools-t használjuk, de vannak hasonlóan jó alkalmazások is erre a feladatra.

A kiegyensúlyozott linkprofillal elkerülhetjük a Pingvin által adható lehetséges büntetéseket, illetve láthatjuk milyen horgony szöveget alkalmazzunk, vagy milyen egyéb gyenge pontja van a weboldalunknak.

Linkprofil jellemzői:

    • Nofollow és Dofollow linkek aránya (legalább 5% nofollow linkkel is rendelkezni kell)
    • Természetes horgonyszövegek aránya (kattints ide és ehhez hasonló)
    • Kulcsszavas horgonyszövegek (itt meg különböztetünk csak kulcsszót és kulcsszó más kifejezésekkel kiegészített formáját)
    • Brand alapú horgonyszövegek (domain név különböző formában)
    • Fő és aloldalakra mutató linkek megfelelő aránya
    • IP címek változatossága – jó ha nagy százalékban más IP címről kapunk linket

Tudja milyen káros, kártékony linkek mutatnak weboldalára?

Linkprofil elemzés Pingvin audit

Google irányelvek a weboldalunkra mutató linkekkel kapcsolatban

google irányelvek

Google linkekkel kapcsolatos irányelvei

Hivatalos Google irányelvekkel jó tisztában lennünk, főleg akkor ha ki akarjuk szervezni a linképítési munkákat, illetve valamilyen linkek általi büntetés érte oldalunkat.

Hogyan profitálhatunk a linkekből?

Az értelmezés szerint minden domainről jövő link egy szavazatnak számít a Google szemében. Ezeket a szavazatokat meg különbözteti, a weboldalak különböző erő és bizalmi tulajdonságai alapján. De ez már nem a Page Rank mivel tavaly csupán kétszer frissültek az értékei, idén pedig még egyszer sem. A legújabb hírek szerint melyet 2014 decemberében jelentettek be, hogy már nem is lesz több Page Rank frissítés. Így aktuális értéket nem is képes ez adni számunkra. Sokan még mindig a Page Rank-ot mint elsődleges mérő számmal próbálják el adni linképítő szolgáltatásaikat. De lehet, hogy egy Page Rank 5-s oldal már nem is Page Rank 5-s, ezért ennek jelentősége már csökkent.

A linkek legfontosabb haszna a Google találati oldalán a helyezés javítása, ami ezen felül történik az már prémium, jutalom – ez pedig a többlet látogatók és a brand nevünk ismertebbé tétele.

Hogy mi is a brand ebben az esetben meg fogom mutatni amikor is szó lesz a valódi linképítésről.

Minőségi linkek és linket adó honlapok jellemzői

Linkek minőségi mutatói

Mi előtt bele mennék az újfajta linképítés bemutatásába, jó ha tisztába van vele, milyen link az ami jó weboldala számára. A jó link megállapításához szükség van egy olyan alkalmazásra mely a linket adó honlap és a linkek horgonyszövegét begyűjti és feldolgozható formába tárja elénk. Mi a majesticseo link profil elemzőjét használjuk.

Milyen weboldalról kapjunk linket?

  • Domain Authority 20 vagy annál magasabb (de a 30 felettiek a legjobbak)
  • Valós látogatókkal rendelkezzen
  • Jelen van a közösségi médiában
  • Rendszeresen frissül a weboldal tartalma, értékes tartalommal
  • Google által nem áll büntetésben (ezt nehéz kideríteni)
  • Nincsen sok kifelé mutató linkje az adott url alatt ahová a cikkünk kerül fel
  • A weboldalra mutató linkek zöme nem gyenge katalógus oldalról kapja
  • Lehetőleg minél különböző IP címen legyenek
  • Tartalmát tekintve releváns vagyis azonos témájú legyen. (legalább a cikk tartalma legyen azonos témával foglalkozó szűkebb vagy tágabb értelemben)

Milyen legyen a jó link és horgonyszöveg?

    • A linkünk szövege, SEO nyelven horgonyszövege, ne tartalmazzon kulcsszót és természetes legyen ami annyit jelent, hogy legyenek olyanok, amik a weboldal nevét tartalmazzák, vagy csak egyszerűen annyit, hogy kattintson ide, nézze meg a weboldalon stb.
    • Kép esetén az img alt szöveg az ami a horgony szöveg, vagyis az az anchor, kapocs amit akkor látunk amikor a kép nem töltődött még be vagy amikor az egér kurzort visszük a kép fölé.
    • A link a cikkben legyen elhelyezve, aminek tartalma tágabb vagy szűkebb értelemben kapcsolódjon ahhoz a weboldalhoz amire a látogatót szeretnénk kapni. pl.: egy duguláselhárítással foglalkozó weboldal linkje egy fürdőkád dugulás megelőzését tartalmazó tanácsadói cikkben legyen elhelyezve, és ne egy utazással kapcsolatos tartalomban.
    • A legjobb ha minél közelebb van a horgonyszöveg a célzott kulcsszavunkhoz a szövegben, hogy össze tudja kapcsolni azt a Google. (itt első sorban figyeljünk a természetességre)

 

linképités referenciák

Linképítés alapjai
3 kezdő linképés amit Ön is meg tud tenni

Most már tudjuk milyen a jó link és milyen jellemzőkkel rendelkező weboldalról ajánlatos linket kapni.

megfelelő tartalommal rendelkezik a weboldala?

Megfelelő tartalommal rendelkezik a weboldala? A Jó linkek alapja a tartalom.

Rendelkezzen weboldala megfelelő tartalommal

Sokan egy szükséges rossznak tartják a linkek építését, szerintem ezt ne abból a szemszögből nézzük mint, régebben.

A linkek csak eszközök ahhoz, hogy át tudjon jönni az olvasó a weboldalunkra és ez már inkább PR és marketing tevékenység. Ebből fakadóan sok olyan lehetőséget rejt magában amit akár Ön vagy kollégái is el tudnak végezni, de akár profi linképítőnek is kiadhatják, hogy cége azzal foglalkozzon amihez igazán ért.

Kaptunk már olyan megkeresést, hogy linképítést szeretnének, de amikor megvizsgáltuk a honlapot, a kért kulcsszavakra, akkor nem találtunk hozzá kapcsolható úgynevezett releváns tartalmat vagy az nagyon alacsony szintű volt.

Ezt úgy képzelje el, hogy pár mondat volt oda hányva, az alap keresőoptimalizálással sem rendelkezett. Így az ilyen megbízások előtt a tartalom készítés az amit el kell végezni, mert nincsen miért kapnia linket kapni, sőt egy félkész weboldalt ki szeretne megnézni, milyen bizalmat árasztana a látogatói számára?

Legyünk szókimondóak, semmilyent sem és ezzel bizonyára Ön is tisztában van vele, csak akinek ilyen szinten van a weboldala az nem veszi túl komolyan azt a tényt, hogy az online világban is eszméletlen nagy a verseny.

Mára be is bizonyosodott, hogy a gyenge tartalom úgyszintén büntető kategóriába tartozik, lásd. A legújabb Panda frissítést ami szép számú weboldalt sorolt hátra az alacsony minőségű vagy másolt tartalmak miatt.

SEO Linképítés ingyen 3 klasszikus módszerrel

Három alapvetően logikus ingyenes linkelési lehetőségről fogok szólni ami a több kifejezésből álló kulcsszavak helyezéseit nagymértékben tudja pozitívan befolyásolni, vagyis a long tail kulcsszavakat. Így egy alap látogatottságot képes elérni a weboldal. A sorrend a két ingyenes linképítési módszernél fontos, legalábbis mi a gyakorlatban azt tapasztaltuk, hogy érzékelhető különbség van.

Közösségi oldalak használata
Lap.hu és néhány erősebb és megbízhatóbb linkkatalógus – linkgyűjtemények
Céges adatbázisok, tudakozók

Közösségi linkmarketing a kézenfekvő lehetőség

Közösségi linkmarketing

Közösségi linkmarketing

Az egyik legegyszerűbb módja megbízható Nofollow linkek beszerzéséhez a közösségi oldalakhoz történő csatlakozás.
Ezen oldalak Domain Authority értékűk kimagaslóak nézzük is meg sorjában őket:

        • Facebook: DA: 100, Page Authority: 97
        • Google plus: DA: 100, Page Authority: 96
        • Twitter: DA: 100, Page Authority: 97
        • Youtube: DA: 100, Page Authority: 97
        • Pinterest: DA: 100, Page Authority: 97
Csak, hogy lássa, hogy ezekben az oldalakban milyen potencia lakozik, az index.hu DA:77 és PA: 81, vagy egy lap.hu DA:61, PA: 67 értékkel bír.

Ahogy azt az elején is írtam, azok a linkek lettek kiemelten értékesek amik látogatót is képesek szállítani, és a közösségi oldalak ilyenek, csak kell hozzájuk rajongó tábor is, akik megosztják a tartalmainkat, pluszozák, pingelik, twittelik. De ez már igazából közösségi marketing.

Nem kell Önnek ettől félnie, csak ismernie kell az iparágához kapcsolód kérdéseket, amik leginkább foglalkoztatják a vásárlóit.

Nem szereti a közösségi oldalakat? Érthető ez a nézet, Őszintén szólva én sem vagyok oda érte, és nem is használom a privát életem, véleményem kitálalásához, de üzleti céljainkhoz egy újabb lehetőség és látogatói csatorna amit luxus lenne kihagyni, mert a konkurencia biztos nem fogja elszalajtani a benne rejlő lehetőséget.

Kér segítséget a közösségi linképítéshez?

Lap.hu és egyéb magas bizalommal rendelkező katalógus oldalak

Most ugye össze zavartam, hiszen az elején ki voltam kelve az esztelen link katalógus oldalak ellen most meg őket ajánlom használni? Anno talán 600 db magyar nyelvű link gyártáshoz készített katalógus oldal volt fellelhető. Ma már ezek száma 100 alatt van és ez folyamatosan csökkenni fog, mivel a Google sorra végzi ki ezeket a link gyárakat.

Akkor miért ajánlom a lap.hu és társait?
Ma is léteznek olyan katalógus oldalak amik, magas bizalommal rendelkeznek és ha okosan használjuk előnyünk származik belőle.

Hogy mely oldalakról van szó ez nem titok most meg is könnyítjük helyzetét így nem kell végig néznie valamennyi ilyen típusú oldalt. Ahol vannak olyanok is akik linket vagy pénzt kérnek azért, hogy megjelenjen weboldalának hivatkozása. Ezt nem javaslom, mivel a Google valószínűleg ezeket az oldalakat figyeli és sanda szemmel néz rá.

]Legfőbb szabály amit 100%-ban ajánlatos be tartani az, hogy a horgony szöveg (link szöveg megadása) használata során csak is kizárólag Brand nevünket adjuk meg (domain nevünket a végződés nélkül). Ezzel a Google Pingvin büntetés lehetőségét minimalizáljuk.

Szeretné megkapni az ingyenes linkkatalógus listát?

Helyi és országos cégadatbázisok, tudakozók

Közel sem olyan sok linket tudunk begyűjteni mint, amennyi a fenti két ingyenes link építésre javasolt oldalaknál de mivel a linkek beszerzésének kezdetén vagyunk jól jönnek ezek is. Amire itt felhívom a figyelmet az a magyar közeg vagyis, ajánlom vezessen listát mely céges tudakozókba kérte a vállalkozását, mert vannak olyan vállalkozások akik azzal szeretnék lehúzni a cégeket, hogy xy tudakozóba rögzítették és évi 20-50ezer forint közötti összeget szeretnének vagy számláznak is.

Új technikájuk a telemarketing melynek én is egyszer majdnem bedőltem, csak amikor kértem, mondja már el a weboldal nevét, akkor láttam meg, hogy az oldal 0 tartalommal rendelkezik. Ezért csak megfelelő helyre érdemes be regisztrálni weboldalukat.

Igényelje most a megbízható cégkatalógus listát

Ezzel le is zártuk a linképítés kezdőknek szakaszát. Ha mind ezzel elkészült ami azért pár hónapot fog igénybe venni, akkor ideje lesz tovább lépnie.
A következőkben az igazán kreatív munkát igénylő módszereket mutatom be amivel bivaly erős link kapcsolatokra tud szert tenni.

Linkmarketing, hogy az erős versenyben is a legjobbak között lehessen

Prémium linképítés

Nem csak SEO és reklámügynökségeknek

Manapság már elmondható nincsen olyan témakör amivel egy vállalkozás foglalkozik, hogy ne tartalmazna 1-2 olyan kulcsszót amire ne lenne hatalmas a verseny. Önnek melyik a legnehezebb kulcsszava, tudja már? Remélem már végzett kulcsszó kutatást amivel mind ez kiderült a számára.

Két fajta ember létezik aki az erős kulcsszavak Top 1-5ben szeretne lenni,

      • az első a preztizst célzó, hogy meg mutathassa konkurenseinek, üzleti kapcsolatainak, hogy erre is képes,
      • a másik tudja, hogy ezzel plusz értékes látogatókhoz fog jutni a Google keresőből ami számára értékes vásárlókat jelent, a cége Brand neve válik népszerűbbé.

Nekik osztom meg most a tapasztalataimat, hogy milyen út vezet odáig, hogy elérjék és megtartsák a nagyobb versenyben lévő kulcsszavak helyezéseit oly módon, hogy közben a látogatói csatornái is bővülni fognak.

Természetes link gyarapodás  – Pingvin büntetés nélkül

Természetes linkek Google Pingvin büntetés ellen

Természetes linkek a weboldal büntetés ellen

Ebben a fejezetben a linképítés elixirjével fogom megismertetni.
Nincsen más hátra mint, hogy használja a következő módszereket vagy adja ki azon feladatokat külső linképítőnek amiket úgy érez nincsen ideje vagy szaktudása.

Ahhoz, hogy természetes módon kapjunk linket, bele kell tennünk a munkánkat, kreativitásunkat, ötleteinket. Magyarnak születtünk és itt élünk ezért úgy gondolom a körülmények mindannyiunkat arra kényszerít, hogy használjuk képességeinket.

A Google alap gondolata a természetes linkekkel az, hogy izzadás és verejték nélkül nem igazán kaphatunk. A befektetett munkán túl a kapcsolatok és az idő tényezők azok amik meg könnyíthetik a minőségi linkek gyarapodását.

Természetes és hasznos link = Érdekes tartalom + megfelelő hírverés

Építsen kapcsolatot, Brand-et

Meglepődött, hogy nem konkrét weboldalakról kezdek beszélni? Igen kapcsolatokra lesz szüksége ahhoz, hogy Önt megismerjék és az érdekes tartalmait (cikkeit, képeit, infógrafikát, videókat stb.) elfogadják, befogadják elhelyezzék azokat.

brand-epitesA kapcsolat építést kezdjük el a saját weboldalunkon.
Ez az a rész amit meg mondom Önnek én is sokáig hanyagoltam, de be kellett látnom, hogy nélküle csak félkezű óriás leszünk a netten. Ez nem más mint a hírlevél címlista gyűjtése. Több hírlevél feliratkozási mód közül választhatunk melyek révén folyamatosan leszünk képesek a figyelem fenntartásához.

Győzze le a rosszul beidegződött gondolatait:

      • Milyen tartalommal tudnám megtölteni a hírlevelet?
      • Egyáltalán én nem is szeretnék levelezni a látogatóimmal?
      • Engem csak a Google Top 1-5 hely érdekel?

A címlistáján lévő személyek azok akik már jártak a weboldalán, kapcsolatba kerültek Önnel, így meg van a kellő bizalom is. Ők azok a személyek akik szívesen fogják megosztani tartalmait a közösségi oldalakon, tovább küldeni ismerőseik számára. És így már a közösségi kapcsolatok kiépítését el is kezdte és még sok egyéb keresőoptimalizálás szempontjából fontos tényezőkbe segítenek be ők.

A kapcsolat építés más weboldalakon keresztül:

kapcsolat építés

Kapcsolat építés – blogoljon, fórumozzon

A kérdés adott hol találhatóak meg azok a személyek akik az Ön által kínált szolgáltatás vagy termékek iránt folytatnak beszélgetést? Oké Facebook, de erről már fentebb volt szó, hogy a közösségi oldalak mikre is valók stb. Gondolkozzunk, gondolkozzunk úgy mint, Micimackó szokta tenni. A válasz: fórumok és blogok ahol a célcsoportja, sőt az Önhöz hasonló vállalkozók is megtalálhatóak. Ez az a két csatorna ahol ajánlatos a kommunikációt elkezdeni. Jó, jó de mit írjak egy fórumba? Teheti fel a kérdést joggal.

Először is találjon 2-3 fórumot ahol aktívak a felhasználók és nem 3-6 vagy akár 12 hónappal ezelőttiek a hozzászólások. Olvassa el amit írtak a tagok és próbáljon meg nekik segíteni, hogy el nyerhessen szimpátiájukat. Arra nagyon vigyázzon, hogy ne reklámozza saját tevékenységét, portékáját.

Tegyen fel Ön is kérdéseket, kérjen segítséget a többiektől. Ezzel szépen lassacskán a személyes Brand-je növekedésnek fog indulni és később fel is fedheti mivel is foglalkozik. A blog hozzászólások esetében valódi értéket, segítséget adjon másoknak de ha olyan a blog bejegyzése akkor kritizálhatja is azt, csak legyen mögötte valódi érv és ne kötözködésként tegye azt, hogy mindenki Önnel foglalkozzon.

Írja be a Google.hu keresőbe a fórum (szóköz) ön tevékenységével kapcsolatos kifejezést vagy amire választ szeretnének kapni a látogatók. A találatból már tud szemezgetni melyek az aktív fórum csatornák, a blog oldalak esetében is hasonlóan érdemes eljárnia.

Természetes linképítés módszerei

A természetes linkek nem csak természetes hatásúak ha nem azok is! Más linképítők prémium linképítésnek nevezték el az ilyen típusú szolgáltatást. Sajnos vannak olyan prémium szolgáltatásnak kitalált is amik közel sem rendelkeznek azokkal a minőségi paraméterekkel mint aminek azt hangzatosan hirdetik. Pl: A cikkek minősége és terjedelme, relevanciája alacsony szintű, túl sok kimenő linkkel rendelkeznek, Domain Authority értékük nem éri el a 25-30-t sem. Plusz a cikkekben eléggé általánosak a kulcsszavas horgonyszövegek melyekből a Google egyértelműen a nem természetes link kapcsolatokra tud következtetni.

Azt nem mondom, hogy ne használjon Ön ilyen oldalakat de csak óvatosan, mértékkel. (horgonyszövegek esetében no kulcsszó)

A 4 természetes linképítési módszer, mely nem más mint a:

      • Média alapú megjelenés
      • Sajtóközlemény
      • Vendég blogolás
      • Link bait tartalmak

Mindegyik linkelési lehetőség az amit ha megfelelően használunk, közel 100%-ban kizárhatjuk a Google Pingvin büntetés veszélyét. A feltételes mód azért használom mert nem ismerem, mit hoz a következő hónap vagy év, de abban biztosak lehetünk, hogy ha brand alapú vagy kulcsszó nélküli horgonyszövegeket alkalmazunk akkor az ilyen típusú oldalakon, akkor büntetés helyett előre jutás lesz az eredménye.

Úgy gondolja, hogy ez drága mulatság lenne az Ön vállalkozásnak?
Számolja ki mennyi pénzt áldozott be már eddig is olyan linkekért amiket a Google ma már semmibe se néz. 30-50ezer forintnál jár a kidobott linkek terén vagy még nagyobb összeg ment a kukába? A következő lehetőségek azok amik jócskán megérik a pénzüket, mivel ma már nem a darabszám az igazi mércéje a linkeknek, ha nem a minősége.

Média alapú megjelenés

PR és média megjelenéses linképítés

PR és média megjelenéses linképítés – linkmarketing

Az ilyen típusú linkfejlesztést a nagy vállalati SEO ügynökségek kedvenc módszere. Alapjául itt is az értékes tartalom áll aminek terjedelme ha karakter számra vagyunk kíváncsiak akkor legalább 2500-3000 karakter, de ezt nem lehet számokba foglalni. A cikkek témája nem PR, így a cikk maga sem PR cikk! Ami fontos, hogy olyan tartalmat készítünk amivel össze lehet kapcsolni az Ön weboldalának termékét, szolgáltatását.

pl: ha magunk részére szóló cikkről van szó akkor “5 webáruház marketing tipp a karácsonyi szezonra” – Ezt aztán nem nevezhetjük PR-nak.

Segítséget adunk az olvasók számára, így egy hasznos tartalommal építjük a megrendelőink Brandjét.

A médiakapcsolataink révén akár napi több 10.000 személy is olvashatja cikkünket amivel, igen széles körben megismerhetik cégét és weboldalát. Természetesen olyan látogatottság növelést nem remélhet mint egy banner vagy hírlevél kampánnyal de nem is a tömeges látogató gyűjtés a cél.

Folyamatosan növekvő média partnereink weboldalainak SEO jellemzői  legalább: DA 30-as, valós látogatói szám, aktív közösségi jelenlét, rendszeresen frissülő egyedi tartalom.

Nagy előnye ennek a módszernek, hogy viszonylag gyorsan juthatunk extra erős link kapcsolatokhoz.

Sajtóközlemény

Sajtóközlemény mellyel sok értékes linkre tehetünk szert

Sajtóközlemény mellyel sok értékes linkre tehetünk szert

Amennyibe képesek vagyunk olyan híreket közre adni ami nagy érdeklődésre tarthat számot akkor a sajtóközlemény az a természetes linképítési módszer amivel, költség hatékonyan képesek leszünk 10-20 akár még több erős, megbízható weboldalról link kapcsolatra szert tenni.

Ami az előnye az egy picit a hátránya is, mivel olyan hír szükséges hozzá amivel bekerülhetünk az országos médiába. A hír lehet egy az iparágunkat foglalkoztató nemzetközi vagy hazai esemény beszámolója, újdonsága, de egy felmérés, kutatás készítésének eredménye is sikeres lehet.

A feltételes mód benne van mivel a közlemény megírásán túl, még pár tényező befolyásolhatja annak sikerességét: időzítés, gyorsaság, egyediség, megfelelő sajtó listára való kiküldés

Nagy előnye a gazdaságosság, mivel igaz a cikk elkészítésébe nagyon nagy energiát és munka órát kell fektetni de, ha optimális esettet nézünk 10-15db weboldal veszi át sajtóközleményünket. A mély linkelést nagyon de nagyon tudja erősíteni.

Mivel hetente nem lehet színvonalas közleményt ki adni ezért ezt csak esetenként tudjuk használni weboldalak erősítésére.

Vendég bloggolás

Vendég bloggolás nem könnyű de nagyon értékes linkkapcsolatokat lehet vele gyűjteni

Vendég bloggolás nem könnyű de nagyon értékes link kapcsolatokat lehet vele gyűjteni

Ebben az évben vagyis 2014-ben sok hírek volt ezzel kapcsolatban, hogy nem jó és tilos használni. Ami csak részben igaz mert ha mértékkel és a horgony szövegekre figyelünk, vagyis brand alapúakat használunk akkor probléma nem lehet belőle. Általában a linképítésnél is az érték a mérték szokták mondani, ami így is van, túlzásba vinni ezt sem érdemes.

Ami szükséges hozzá, hogy a valamilyen szempontból össze kapcsolható témájú weboldal rendelkezzen bloggal – és ne legyen konkurenciája, ami sajnos nem minden szegmensben könnyíti meg a helyzetünket. pl.: aki tésztagyártó gépek forgalmazásával foglalkoznak, azok számára az élelmiszer ipari gépek nem jó lehetséges út, de akik bio tészta értékesítésével ott már érdemes fel venni a kapcsolatot egy blog bejegyzés céljából.

Tapasztalatunk azt mutatja előbb érdemes az oldal gazdákkal fel venni a kapcsolatot és csak utána megírni a blog bejegyzést, mert speciális igények is lehetnek blogot üzemeltetők részéről.

A sikeressége nagyban függ a weboldalunk témájától, és a blogot üzemeltetők hozzá állásától.

Ami még fontos, hogy a saját weboldalunkon is minőségi, érdekes blog bejegyzések legyenek, más különben a vendég blog bejegyzést befogadó oldal nem fogja el hinni, hogy értékes cikket írhatunk az Ő weboldalára.

Link bait avagy link kiérdemlés legjobb módja

Link bait - infógrafikák és egyéb kreatív tartalmak

Link bait – infógrafikák és egyéb kreatív tartalmak

Itt első sorban a saját weboldalunkon elhelyezett tartalmunkról van szó amit ha kellő módon és helyen hirdetünk, terjesztünk akkor, legtermészetesebb link gyarapodást tudjuk vele elérni.

Link bait tartalom típusok:

      • Humoros, meg mosolyogató tartalmak létrehozása
      • Témakörünkhöz kapcsolódó toplisták gyűjtése, pl: top 50 seo tipp
      • Elemzések, felmérések készítése, grafikonokkal, infógrafikákkal
      • Ingyenes webes alkalmazás elkészítése amit ingyen bárki be illeszthet a weboldalára, pl: bérkalkulátor program
      • Riport készítés a témakör vezető, ismert szereplőivel
      • infógrakfikák, timelinerek, videók, mobil alkalmazások, grafikonok és egyéb vizuális tartalmak

A hirdetés módja ahol célszerű közzé tennünk a link bait tartalmak hivatkozásait:

      • Hírlevél címlistánkra való küldéssel
      • Közösségi oldalakon való megjelenéssel, hirdetéssel
      • Google adwords hirdetéssel
      • Egyéb marketing eszközökkel

A linkek kiépülése nem azonnali de akár hónapok és évek múltán is képesek linkeket hozni tartalmunk. Arról már nem is beszélve, hogy weboldalunk értékét tovább növeljük ezen tartalmakkal.

Linképítés árát befolyásoló tényezők

A linkfejlesztés során több tényező befolyásolja a linképítés árakat. Első sorban a tartalom készítés és az a hely ahová ki kerül a cikkünk.

Tételesen a következőkkel kalkulálhatunk előre 1-1 megjelenésért:

Média alapú megjelenés árai:

Viszonylag pontosan lehet meghatározni a linképítés árát.

      1. Cikk írás és jogtiszta fotó
      2. Cikket publikáló oldal esetleges díja

12.000,-Ft -tól egészen 40.000,-Ft-ig terjedhet egy ilyen megjelenés ha nálunk rendeli meg.

Sajtóközlemény árai:

Ez áll egy alap díjból és sikerdíjból

      1. 2db cikk megírásából áll és grafikai vagy más tartalom elkészítéséből
      2. Sajtóközlemény kiküldéséből a konktak listára

18.000,-Ft -tól egészen 80.000,-Ft-ig terjedhet a sajtóközleményes linképítés.

Vendég bloggolás árai:

Ennek a szolgáltatásnak igen nehéz meghatározni a sikerességét és a díjazását is.
A legfőbb nehézség ha olyan témával van dolgunk amivel még nem dolgoztunk.

      1. cikkek írásából
      2. blog kutatásból és kapcsolat felvételből tevődik össze a blogolási lehetőség

Link baitszerű linképítés árai:

Itt a tartalom készítése jól kalkulálható, az adott tartalom típustól függően. A marketing része is kiszámítható. Ami a nehézséget adja, hogy a mikor és mennyi link kapcsolatra számíthatunk a link bait tartalmakból és azok reklámozásából.

Kérdések és válaszok a Kulcsszo.hu linképítésével kapcsolatban!

Kézzel vagy valamilyen robottal végezzük a linkek elhelyezését?
Természetesen minden műveltet kézzel végzünk. Nem használunk robotokat és szoftvereket sem a linkek kihelyezéséhez. Így biztosítjuk azok teljes természetességét és a linkelt oldalak biztonságát is.

Kérnek a weboldalamhoz hozzáférés, hogy elhelyezzenek valamilyen tartalmat a weboldalamon?
Néhány keresőoptimalizálással foglalkozó céggel ellentétben mi nem helyezünk el a megrendelőnk oldalán linket vagy linkeket, illetve külön aloldalt sem hozunk létre abból a célból, hogy egyéb ügyfeleink oldalára rövid cikkekből adjuk linket. Véleményünk szerint ez etikátlan és nem szolgálja az ügyfeleink célját sem mivel az ilyen típusú linkek nem olyan nagy értékűek.

Mikor kell fizetni a linkekért és mennyit?
Minden esetben előre kérjük a link építésünk díjazását, mivel a nem fizetés esetén a linkek eltávolítása szinte egyáltalán vagy nagyon sok plusz munkával járna részünkről. Ez nem bizalmatlanságunkból adódig ha nem azokból a nem fizető volt ügyfeleinkből akik nem voltak hajlandóak a munkánk ellentételezését kiegyenlíteni. A mindenkori szerződésben megállapított összeget számlázzuk ki, melyről számlát küldünk.

Mi alapján döntjük el milyen típusú linkek lesznek a legjobbak?
Már az árajánlat készítése során linkprofil elemzést tartunk és ezt követően dolgozzuk ki a link fejlesztési stratégiánkat. Ha pl.: túl sok azonos IP címről kapott előzőleg linket a weboldala akkor olyan weboldalakról biztosítjuk a link kapcsolatokat melyek változatos IP címeken vannak elhelyezve.
Mivel két egyforma linkprofillal rendelkező weboldal nincsen ezért, mindenkinek egyedi ajánlatot és megoldást kínálunk. Nem hiszünk a csomag megoldásokban az előzőleg írtak miatt sem.

Mit csinálnak akkor ha büntetve volt az oldal?
Felderítjük a büntetés okát, mivel az is megtörténhet, hogy a büntetést nem a bejövő linkek okozzák ha nem valamilyen onsite tényező, pl: dublikációs probléma vagy egyéb spam gyanús jelenség.
Ha a bejövő linkek egyértelműen a büntetés okozói (ezt a Google Pingvin algoritmusa végzi el) akkor javaslatot teszünk annak gyógyítására. Sajnos azt nem tudjuk megmondani, hogy a hiba javítás után mikor tud vissza állni az előző organikus forgalom. Valószínűsíthető egy újabb szűrő futtatása után melyet a Google végez el. Vannak olyan esetek amikor nem ajánljuk a hiba javítását mivel akkor spamelés történt, hogy azt már nem lehet ki javítani.

Már volt link fejlesztés az oldalon, tudnak még linket elhelyezni?
Minden linkfejlesztés elemezéssel kezdünk és így látjuk mely linkekkel lettek erősítve az oldalak.
Valószínűleg igen, tudunk még a weboldalra mutató linkeket fejleszteni. A magyarországi piac nem nagy de azért még nem találkoztunk olyan weboldallal ami a magyar nyelvű weboldalakról ne tudott volna kapni értékes linket.

Igazán erős weboldalakról szeretnék linket kapni, tudnak ilyennel szolgálni?
Részünkről ez az irányvonal melyet szeretnénk a weboldal tulajdonosok számára kínálni. Sajnos még mindig sokan a darabszámot nézik az erősség helyet. Erős linket igen képesek vagyunk adni, sajtóközlemény vagy egyedi cikk elhelyezések formájában erős releváns weboldalakon.

Honlap optimalizáláshoz is értenek?
A kulcsszo.hu 2005.-ben jött létre első sorban keresőoptimalizálás céljából. Úgy gondoljuk a linkfejlesztés vagy népszerűbb nevén linképítés csak kb. 40%-át teszi ki annak a tényezőnek ami alapján a Google rangsorolja az oldalakat. Így minden esetben ajánlani szoktuk onsite elemzésünket is mely a honlap optimalizálását segíti.

Kapok szerződést és számlát?
Ez magától értetődő mivel szeretnénk, hogy az ügyfeleink is lássák miért fizetnek és mi is lássunk biztosítékokat a szerződésben. A szerződés két fél együttes akaratát tükrözi kisbetűs részek nélkül.
A számla adás is egyértelmű részünkről, mivel tudjuk, hogy így épül tovább az ország az adó fizetők pénzéből.

Milyen garanciát vállalnak az elvégzett linképítéssel kapcsolatban?
Garanciát vállalunk az általunk épített linkek megmaradására vagyis, hogy a linkek nem fognak eltűnni egyik hónapról a másikra, illetve arra vállalunk garanciát, hogy az általunk épített linkek és annak módja nem lesz veszélyes a weboldalára.
Itt minden esetben jelezzük, hogy az ügyfél oldala rejt-e valamilyen kockázatot vagy sem, illetve az onsite hibákból adódó büntetésekért nem vállalunk felelőségeget akkor ha csak linképítésre kapunk megbízást.

Mennyi a legkisebb összeg amivel érdemes a linképítésbe bele kezdeni?
Azt szoktuk mondani a kisebb összegű link fejlesztés is hatékonyabb mint ha egyáltalán nem történne ilyen irányú marketing lépés. A gyakorlatban úgy 30-40ezer forint körül határolható be az a költség amivel már látható előre lépéseket lehet tenni egy weboldal életében. Természetesen ez sok egyéb tényezőtől és a kulcsszavak verseny erősségétől is függ, illetve mi a cél a linkek fejlesztése során.

Mennyi ideig tartson az optimális link gyarapodás?
Az optimális kifejezés ide nagyon illik mert, szinte a végtelen ideig építhetünk linket egy olyan weboldal esetében mely releváns és értékes tartalomban folyamatosan gyarapszik. Az elmúlt évek tapasztalata alapján 4-6 hónapos linképítési kampányt javaslunk, melynek látható eredménye lesz, erősebb versenyek esetében is.

Mik azok az egyéb tényezők melyek erősítik a bejövő linkek hatékonyságát?
Első sorban azok az onsite tényezők melyekkel rendelkezik már a weboldal. A folyamatos értékes tartalom gyarapodás is egy olyan bizalom növelő módszer mely révén a linkeket tudja erősíteni.
Közösségi marketing mely révén a tartalmak megosztásra és egyéb interakciókat képesek kiváltani a látogatókban.

Hogy tudják a weboldalam Brandjét népszerűsíteni?
A linkek elhelyezésekor van erre lehetőség, sőt ajánljuk is mert a brand szignál a linkek esetében fontos tényező lett ma már, illetve nem hordoz kockázatot sem. Ezt a linket körül vevő szövegkörnyezetben, cikkben vagy magában az anchor textben használjuk. A brand név társulni fog az őt körül vevő szöveges tartalommal és így tudja a Google összekapcsolni azt. Pl:. Amikor a kulcsszo.hu anchor text közelében van a linképítés kifejezés akkor a Google össze párosítja és tudni fogja a kulcsszo.hu nem egy webáruház ha nem egy linképítéssel foglalkozó oldal.

Milyen módon tudnak a Google által kért természetes link gyarapodást nyújtani a weboldalam számára?
A természetesség megteremtéséhez több szálon vezet az út.
A sebesség az egyik olyan tényező melyet figyelembe kell venni, a túl intenzív link gyarapodás nem a természetességet mutatja.
A másik tényező az anchor text szövege, vagyis az tekinthető természetes link kapocs szövegnek ami nem tartalmaz csak kulcsszót, a legjobb eset az ha egyáltalán nem tartalmazza azt.
A természetes linkeket a közösségi oldalakon keresztül vagy a link bait cikkek által lehet a legegyszerűbben kapni.

Hogyan rendelheti meg a szolgáltatásunkat?
Minden esetben e-mail vagy az űrlapunkon keresztül történik a megrendelés vagy árajánlat kérés. A telefonon történő megrendelést nem fogadjuk el. A megrendelést követően szerződésbe foglaljuk a megrendelő által kért szolgáltatást és annak feltételeit.

Mit fog tartalmazni az árajánlatuk?

  • Ismertetjük linképítési lehetőségeket és szolgáltatásainkat.
  • Egy alap linkprofil elemzést amivel már tudni fogjuk a Google Pingvin algoritmusa mennyire lehet veszélyes a weboldalára.
  • Konkrét link fejlesztési tervet adunk ami alapján látni fogja mennyibe fog kerülni az a link növelő kampány ami hasznos lehet a weboldala számára.
  • Ez az ajánlat, amint a nevében benne van ajánlat vagyis ezt képesek vagyunk módosítani is.

Kaphatunk-e napi szinten riportot az addig elhelyezett linkekről?
Sajnos nem áll módunkban a linképítés közben riportot adni, de havi szinten igen adunk riportot, listát a linkekről, sőt ez alapján történik a díjazásunk is.

A linkek elhelyezésével a weboldalam keresőoptimalizálása is meg fog oldódni?
Mivel a linképítés koránt sem egyenlő a keresőoptimalizálással ezért ezt ilyen módon nem lehet kijelenteni. A bejövő linkek segíti a weboldalak előre jutását a keresőkben de nem csak ezen múlik, hogy sikeres legyen a weboldala és online vállalkozása.

Katalógus oldalakra miért nem vállalnak link elhelyezést?
Nagyon minimális számban tudunk de nem ajánljuk a katalógus oldalakat. Csak kb. 5% azon katalógus oldalak amiket a Google valamilyen szempontból értékesnek tart a többit 2013-ban végérvényesen leminősített. A maradék 5%-ba tartozó oldalak között megtalálhatóak a lap.hu (fizetős és már nem is ajánlatos érte pénzt adni), linkpark.hu, linkcenter.hu(fizetős és már nem is ajánlatos érte pénzt adni), linkgyujtemeny.com és egyéb oldalak. Külön kérésre még végzünk ilyen típusú linkelhelyezést de publikus szolgáltatásunkban már nem található meg.

Milyen esetben nem vállalunk linképítést?
A következő esetekben nem kívánunk linket építeni:

  • +18as vagy alkohol, dohány termékekkel kapcsolatos témakörökre
  • Illegális gyógyszer, drog és egyéb törvénybe ütköző témával foglalkozó oldalakra
    ingyenes domain szolgáltatónál elhelyezett tartalomra
  • fél kész vagy nem böngésző kompatibilis az ismert alkalmazásokkal
  • ha kizárólagosságot kötött ügyfelünk az adott témakörre
Share Button