Instagram hashtag használata mit miért és hogyan

Instagram hashtag használata mit miért és hogyan
Értékelje az olvasottakat

Az instagram hashtag használata nem mindenki előtt ismert. A hashtag tulajdonképpen a kettőskereszt jelével kivitelezhető, ez a lehetőség 2007-ben jelent meg először az interneten. Ma már azt is elmondhatjuk, hogy a hashtag-et sokkal többen használják, mint a Twittert.

A kettőskereszt szimbólumot ma már nagyon sok oldalon használják, hiszen online marketing szempontjából óriási jelentőséggel bír.

Mit érdemes tudni az instagram hashtag használatáról?

Igen sok felhasználó sajnos azt sem tudja, miért használja ezt a kettőskeresztet, de divatozásból folyamatosan odateszik a szavak elé. Az Instagramra ma már nagyon sokan üzleti célból regisztrálnak, hiszen a Twitter mellet ez is egy nagyon jó online marketing lehetőség.

A hashtag használatával az organikus eléréseket akár meg is lehet többszörözni. A hashtag abban tud segíteni, hogy a közösségi platformokon megjelenő szösszeneteinket kategorizálni tudjuk. Ez azért nagyon okos dolog, mert akik eddig nem követtek bennünket, azok most tutira ránk fognak találni, és ezután ha tetszik, amit látnak, még követni is fognak bennünket.

Az instagram hashtag használat követők ezreit fogja jelenteni még üzleti szempontból is. Ha valaki rákeres egy témára és az a téma nálunk pont szerepel és persze a hashtag is ott van a kulcsszó előtt, akkor már biztosak lehetünk abban, hogy odakattintanak és újabb követőkre tehetünk szert. Nagyon sok felhasználó a közösségi platformokon szörföl, azaz keresgél, így ez egy nagyon jó üzleti potenciált rejt.

Hashtag tippek Instagram használóknak

Gondosan megválasztott szöveggel és ütős szavakkal és persze a megfelelő helyen való hashtag használattal, már fél sikert érünk el az üzleti életben. A jól kiválasztott szöveg a szegmentálás folyamatában is nagy segítséget nyújt. Minden esetben törekedjünk arra, hogy a tartalommal teljesen releváns legyen a hashtag, hiszen senki sem szereti azt, ha mondjuk a hashtag a „buli” szó és a tartalom, pedig egy autószerelő bemutatkozását rejti.

Az instagram hashtag használata közben úgy kell megválasztani a kulcsszavakat, hogy azok tényleg olyanok legyenek, amiket keresnek is az érdeklődők. A kifejezéseket nagyon gondosan kell megválasztanunk. A keresőbe az általunk megálmodott kulcsszavakat be lehet ütni és máris láthatóvá válik, hogy hány találatot ad ki, azaz hányan használják, mert ezt az adott szót. Ha túl kevés, például 150-200 találat érkezik akkor talán jobb lesz, ha másik kulcsszó után nézünk.

Kitalálhatunk saját hashtaget is, ami tulajdonképpen a brand szerepét fogja betölteni. Találjunk ki valami olyant, amit senki más nem használ csak mi, de mi folyamatosan. Az állandó hashtagek közé fel lehet ég venni párat, amely szintén utal arra, hogy mit kínálunk vagy kik és mik vagyunk.

Hibák, amelyeket bárki elkövethet

Az instagram hashtag használata során is lehet hibákat elkövetni, most ezeket vesszük sorra. Úgy ahogy a Facebookon is, itt is sokan élnek a követők megvásárlásának lehetőségével. Az így megvásárolt követők sajnos nem sok jót ígérnek, hiszen ezek nem aktív felhasználók.

A követők megvásárlása helyett akkor már jobb, ha hirdetést adunk fel. A hirdetések segítségével valódi követőkre tehetünk szert, olyan követőkre, akiket érdekel is az, amit írunk, és gyakorta olvassák is, amit írunk. A megvásárolt követők között sajnos számos olyan is lehet, akik nem a mi jövendő ügyfélkörünkhöz tartoznak.

Ezek a vásárolt követők jellemzően diákok és nyugdíjasok. Érdemes inkább a hirdetésekre koncentrálni és azokra a pénzt elkölteni.

Share Button

Üdvözlöm! Evenich András vagyok, 2005 óta foglalkozok online marketinggel és keresőoptimalizálással. Leginkább KKV-nak segítek fellendíteni a keresőből jövő forgalmat illetve SEO ügynökségeknek is gyakran be dolgozok. A biztonságos és eredményes megoldások híve vagyok. Szeretné, hogy sikeresebb legyen online vállalkozása? Szívesen adok pár ingyenes tippet, hívjon akár most: +36-70-521-3033

Nincsenek hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.