/* Error on https://www.kulcsszo.hu/wp-content/plugins/_%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20Ultimate_VC_Addons/assets/min-css/ultimate.min.css?ver=3.11.0 : Something went wrong: cURL error 52: Empty reply from server */

Hogyan használja a marketing szakma Puzsér Róbert személyét?

Puzsér Róbert vita marketingesekkel
Rate this post

Vitatkozni, érveket ütköztetni nem ördögtől való dolog. Puzsér Róbert akinek a személye és kommunikációs stílusa nem éppen arról híres, hogy ne menne bele egy olyan vitába ami számára fontos lehet. Az egyéni stílusa már az önjelölt sztároktól hemzsegő Csillag születikben is kicsúcsosodott aminek az lett a vége vagy talán akkortól kezdődőt, hogy a véleményét nem fogta vissza olyan kérdésekben sem mint, a marketing.

Wolf Gábor és Puzsér Róbert vita est a marketingről

2016 novemberében került megrendezésre Hard Talk a marketingről című műsorában ahol a vendég Wolf Gábor ismert marketing szakértő, a Marketingcommando alapítója, vezetője. A vita lényege mennyire etikus a marketing és mennyire azt a célt szolgálja, hogy bármit el lehessen adni az emberek számára.

A közel két és félórás beszélgetés kapcsán láthattuk mindkét fél álláspontját. Pontosan most nem szeretném leírni én mit is gondolok a vitáról, hogy melyik személy is nyerte meg ezt az eseményt, ha egyáltalán kell-e győztes hirdetnünk egy ilyen beszélgetés végén.

A felvétel itt látható és ki-ki döntse el, hogy Wolf Gábor vagy Puzsér Róbert érvelt jobban. Végül is ez nem egy szavazás előtti vita.

2018-ban is lesz Puzsér Róbert vita Sipos Zoltánnal a reklámról

Aki járatos a hazai marketing fesztiválokon annak Sipos Zoltán neve és a Marketingszöveg csapata ismerősen cseng. Sok értékes tartalommal hívja fel a figyelmet arra, hogy a hazai KKV szektor milyen marketing módszerekkel lehet sikeresebb.

Meglepődve olvastam azt a hírt, hogy a Szeptemberben rendezésre kerülő Content Plage konferencián a nap fénypontjaként lesz a Puzsér Vita. Szinte előre megjósolhatatlan az esemény kimenetele, valószínűsíthető viszont, hogy érzelmi kirohanásoktól nem lesz mentes, ahogyan mint két személyiséget ismerjük.

A Puzsér vita témája: a reklám hasznos-e?

Hogy a vitáról lesz-e publikus videó kétlem, mert a rendezvény fizetős, de részletekre van esély, főleg ha az valamilyen szinten humoros, vagy meglepő;)

Ezzel az összefoglaló írással csak azt szerettem volna szemléltetni, hogy ha van olyan személy akinek nagy az ismertsége, mennyire jól lehet használni ismertség vagy akár konferencia esemény apropóján. Ma amikor influencerek korát éljük, nem csak a Youtube felületében érdemes gondolkodnunk.

Mi a véleménye?

Mennyire jó egy Puzsér Róbert vagy hasonlót csinálni, hogy a vállalkozása ismertebb legyen?

Share Button

Nincsenek hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük