Így használja a LinkedInt tartalommarketingre

Így használja a LinkedInt tartalommarketingre
Értékelje az olvasottakat

A Linkedint tartalommarketingre használni nagyon egyszerű és hasznos dolog. Számtalan oka lehet annak, hogy szükséges tartalommarketing tevékenységet folytatni egy új vagy másik platformon.

Az eredeti csatorna lehetőségei talán túl szűkösek vagy egyszerűen csak népszerűsítési céllal van szüksége arra, hogy a lehető legtöbb módon jelen legyen a virtuális térben és elérje célközönségét, célközönségének tagjai megtalálják önt. Most abban leszünk segítségére, hogy hogyan lehet tartalommarketingezni a LinedInen.

Miért hasznos a tartalommarketig a LinkedInen?

A LinkedIn egy roppant népszerű platform, egy közösségi oldal magánvállalkozók, álláskeresők, cégek, vállalatok, szakmai csoportok vagy azokat létrehozni, azokhoz csatlakozni kívánó szakemberek számára. Rajta keresztül lehetőség van komoly és erős kapcsolati tőkét építeni, fontos és hasznos információkat kapni és megosztani, jelentős lehetőségekről értesülni és azokra lecsapni vagy a megfelelő emberek elé tárni azt tehát többféle profitot szerezni magunk számára.

Ha valamilyen tartalmat szeretne publikálni, legyen szó webáruháza márkablogjáról, mely nem csupán keresőmarketing szempontból értékelhető, de edukatív, érdekes és hasznos információkat ad vagy legyen szó szakmai publikációról, a LinkedIn kiváló „helyszín” erre. Itt a megfelelően beállított és optimalizált profil mellett, ha jól optimalizálja megosztott tartalmait, aki számára relevánsak, biztosan rájuk fog találni.

Kik használják a LinkedIn-t?

A LinkedIn egy erős és egyre erősödő szakmai platform, melyet marketing tevékenységre nem használni szinte vétek. Természetesen nem lehet és nem is érdemes teli reklámozni, ám szinte kiált az értékelhető tartalomért. A LinkedInen a tartalmakhoz van egy profil, ön vállalja a nevét és arcát vagy cége van a tartalom mögött, olyan információkkal, melyek az olvasó számára emelik a közzétett tartalom hitelességét, így nem csupán egy, az interneten talált légből kapott szövegként, képként, videóként értékelik majd, hanem tudják, hogy kitől, honnan származik.

A megfelelő és releváns tartalmak a LinkedInen gyorsan eljutnak a megfelelő helyre az ajánlási rendszernek köszönhetően. Olyan ez, mint a Facebook, ahol meg lehet osztani vagy lájkolni lehet azt, ami tetszik és ezt az ismerősei látni fogják, ők is értesülnek az adott tartalomról.

A LinkedIn annyiban más, hogy szakmai, ezért nem a kiskutyás kép fogja bejárni az egészet, hanem mondjuk egy HR témával foglalkozó, újszerű gondolatokat megfogalmazó, építő jellegű írás, mely az ebben a témában dolgozókat roppant mód érdekli. Ha ön HR szakértőként dolgozik, de szabadúszó, számos megkeresést kaphat nagyobb cégektől, együttműködési javaslattal. Ezen kívül más szakértők reflektálhatnak írására és szakmai hírneve is jelentősen növekszik, ha jól tudja tartalommarketingre használni LinkedIn profilját.

Ha sikert akar, akkor így használja a LinkedInt tartalommarketingre

Minőségi tartalom, maximálisan kitöltött profil, magas fokú és profi optimalizáció, valamint folyamatos profilgondozás és rendszeres publikálás. Mindezek elengedhetetlenek ahhoz, hogy önnek sikeres legyen a tartalommarketing tevékenysége ezen platformon.

A tartalommarketing lényege, hogy értékes információval, esetenként szórakoztató tartalommal látjuk el az olvasót, nézőt, célközönségünket. Az emberek amiatt fordítanak figyelmet weboldalának, a LinkedIn profiljának vagy egyenesen önnek, mert tudják, hogy őket érdeklő témákban értékes információkhoz juthatnak. Ha jól optimalizál, akkor célközönsége önre talál, ha pedig rendszeresen frissíti tartalmait, rendszeres olvasottsága lesz és megmaradt az emlékezetükben.

Share Button

Üdvözlöm! Evenich András vagyok, 2005 óta foglalkozok online marketinggel és keresőoptimalizálással. Leginkább KKV-nak segítek fellendíteni a keresőből jövő forgalmat illetve SEO ügynökségeknek is gyakran be dolgozok. A biztonságos és eredményes megoldások híve vagyok. Szeretné, hogy sikeresebb legyen online vállalkozása? Szívesen adok pár ingyenes tippet, hívjon akár most: +36-70-521-3033

Nincsenek hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.