Hatékony linképítési technikák

Tippek hatékony linképítéshez

A linképítési technikák óriási tárháza áll rendelkezésünkre. Fontos élni ezekkel a lehetőségekkel, hiszen linképítés nélkül nincs hatékony online jelenlét. Egy kereskedelmi célú weboldal esetében pláne alapvető, hogy maximalizálja a keresőoptimalizálásban rejlő lehetőségeket, mert így érheti el a maximális profitot.

A linképítés a brandépítéshez is elengedhetetlen. A jó linkek, PR cikkek hatalmas népszerűsítő és bizalmi értékkel bírnak, ezért nagyon fontos, hogy ne a mennyiségre koncentráljunk, hanem inkább a minőségre. Sokkal többre megyünk egy jó linkkel, mint tíz ócskával. Sőt, az alacsony bizalmi indexű weboldalakról ránk mutató linkek rontják a „renoménkat” a rangsoroló algoritmusok szemében.

Linképítés tartalommal

A linképítés legjobb módszere a minőségi tartalmak gyártása. Ma, amikor az internetet ellepték a kulcsszavas, egymást másoló, értéktelen tartalmak, néhány remek, egyedi és valóban informatív tartalommal hatalmas ütőkártyára tehetünk szert. Készíthetünk tanulmány, infografikát, tudástárat vagy néhány képet, esetleg videót egyes termékeink használatáról, hatásáról. Ugyanígy bemutathatjuk az általunk kínált szolgáltatásokat.

Ha utazási iroda vagyunk, a célállomásokról készített tematikus térképek, leírások, hasznos információk remekül hivatkozható, hiánypótló tartalmak lehetnek, és alkalmasak arra, hogy releváns oldalak hivatkozzanak rájuk. Ezzel máris olyan lehetőségekre teszünk szert, amik nem avulnak el és később már semmit sem kell tennünk azért, hogy mások építsék linkjeinket, azok megosztásával, saját weboldalukra való beillesztésükkel.

A jó tartalom mindig érték, mindig lesz, aki hivatkozzon rá. A Youtube csatorna létrehozása és oda minőségi, érdekes és értékes tartalmak feltöltése szintén remek és hosszútávon folyamatosan gyümölcsöző, későbbi munkát nem igénylő linképítési lehetőség.

A különböző közösségi oldalak, mint a jól ismert és szinte mindenki által használt Facebook, valamint Instagram is hatékony megoldás, bár az itt történő megosztások nem számítanak linképítésnek. Azonban tartalmaink megmutatása, népszerűsítése fontos ahhoz, hogy aki linkelni akar, az rátaláljon.

Az említettközösségi oldalak erre rendkívül alkalmasak. Ha egy jól megírt és valós tartalommal bíró blogbejegyzésünket felkapja a facebook közönsége, akkor valószínűleg széles körben el fog terjedni a híre. Így könnyebben eljut linkünk minőségi weboldalakra, azok tartalmaiba.

Linképítés influencer marketinggel és PR cikkekel

Manapság egyre nagyobb népszerűségnek örvend a marketing világban az influencerekkel való együttműködés. Ma már bárkiből lehet influencer, ha rendszeresen blogol vagy Instagaramozik esetleg Youtube csatornát működtet. Rengetegen is vannak, így bőven van kikből válogatnunk.

A sok követővel rendelkező, minőségi tartalmakat publikáló influencer a jó választás, akinek a célközönsége és a mi célközönségünk között nagy az átfedés. Igaz, a valóban sok haszonnal kecsegtető együttműködéseknek megvan az ára is, de ha valóban népszerűséget hoz, legtöbbször megéri megfizetni.

Ha linképítésre szeretnénk használni az influencereket, mindenképpen kérjünk tőlük linkmegosztást nem csak a közösségi oldalakon vagy a Youtube leírásban, hanem blogjukban, sajt weboldalukon is. Egyrészt így kapunk egy minőségi linket, másrészt tartalmunk ismét többek látókörébe kerül, akik között lehetnek olyanok, akik szintén hivatkozni fognak ránk a későbbiekben.

Share Button

Nincsenek hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük