Hogyan építhetünk linkeket reklámajándékkal vagy papírtáskákkal?

Kezdő vállalkozó vagy aki a legolcsóbb és az egyik leghatékonyabb reklámeszközt keresi? Évtizedek óta a piacon vagy, ismert a márkád, de szeretnél még egy szinttel feljebb lépni? Bemutatjuk neked az egyik leghatékonyabb reklámhordozót! Mindössze 50-100 Ft-os egyszeri befektetés, amely az életútja során több ezer ember retinájába égeti bele a céged logóját. Kreatív kialakítással tökéletes brandépítéshez, weboldalad reklámozásához és az úgynevezett offline linképítéshez. Hogy mi is ez a sokoldalú eszköz? Nem más, mint a PAPÍRTÁSKA!

Miért pont a papírtáska?

A vásárlók szeretik és ragaszkodnak a papír alapú reklámtáskákhoz. Mi ennek az oka? Olcsó, könnyű és használat után kis helyen is elfér, többször és számos módon felhasználható az ételhordástól a költöztetésig és nem utolsósorban ma már a legtöbb táska újrafelhasznált anyagból készül, tehát előállítása nem károsítja a környezetet. Ezer arca révén az emberek mindennapjának része, így tehát az utcán is rendszeresen használják, ennek köszönhetően kiváló reklámfelület is.

Kösd össze az online és az offline reklámfelületeket!

Milyen egy papírtáskán elhelyezett jó reklám? Egy feltűnő logó, rövid és frappáns szlogen és természetesen az elérhetőség, lehetőleg a weboldal címe. Amennyiben tényleg olyan grafikával dolgozol, ami legalább 1-2 másodpercre magára vonja az emberek figyelmét, már nyert ügyed van. Ügyesen használva, nem csak az utcán bámulják meg, de az online világban is saját utat járhat be. Ugye az emberek lefényképezik, feltöltik a közösségi oldalakra, blogokra, valószínűleg a weboldalad is feltüntetik mellé és már el is kezdődött a természetes linképítés.

Nézzünk egy-két ötletet, amivel összekapcsolhatod az offline papírtáska reklámod az online reklámmal/linképítéssel:

• Szervezz nyereményjátékot: „Ha bárhol az utcán meglátod a logónkat készíts vele egy szelfit, majd töltsd fel egy online felületre! Azt sem bánjuk, ha weboldalunk elérhetőségét is megadod.” Egy hasonló felhívással és egy felkínált nyereménnyel akár több száz új érdeklődőt/rajongót/vevőt szerezhetsz.

• Használj QR kódot: Ugye nincs olyan okostelefon használó, aki ne tudná, hogy miről is van szó. Egy papírszatyron elhelyezett QR kód felkeltheti a figyelmüket és tudni szeretnék mi is rejlik mögötte. A belekódolt webcímednek köszönhetően máris a webshopodban találják magukat. Még érdekesebb lehet a dolog, ha a kód felé elhelyezed a „Meglepetés” szót és az online felületre érve egy kisebb ajándék vagy egy 30%-os kupon várja a látogatót.

• Tűnj ki a tömegből: Egy nem hétköznapi táska garantáltan Instagram cunamit indít majd el. Fitness termed van? Használj súlyzó alakú papírtáskát! Autóalkatrész üzleted van? Egy villáskulcs vagy egy gumiabroncs alakú táska mindenki tekintetét magára irányítja. Ékszerüzleted van? A táska füle fonódjon a felfestett női nyak köré, amely nyaklánc hatását kelti!

Kreatív papírtáskák, amelyből ötletet meríthetsz

Nézzünk 3 nem mindennapi ötletet, amely már nagy sikert hozott megalkotójának:

Panadol és a fejfájás
A gyógyszercég kreatív marketingesei fejfájást imitáló arcokat helyeztek el a reklámtáskákon, amelyek úgy tűnnek mintha az adott szituációtól „jajgatnának”, tehát a reklámtáska hordozásától. Mindenképp felkelti a figyelmet és kiválóan mutatja be a fejfájásra jellemző szúró, nyomó érzést.

papírtáska

A bolgár sörgyártó papírtáskája

A balkánon sem bízzák a véletlenre a termékek marketingjét. A Carlsberg cégcsoporthoz tartozó bolgár Shumensko marketingesei és dizájnerei is kitettek magukért. Egy teljesen élethű sörös rekeszt nyomtattak a papírtáskára, amely azt a hatást kelti mintha egy valódi tele rekeszt cipelnénk.

papírtáska sörös rekesz

papírtáska sörös rekesz

A Volkswagen és a jobb első

A német autógyár kreatív munkatársai arattak ötletükkel a Párizsi Motor Show-n. Oldalnézetből egy Golf GTI jobb első ajtaját látjuk, amelyre, ha a képen látható pózban helyezzük el a kezünket, olyan mintha egy valódi autó ablakán hajoltunk volna ki. Figyelemfelkeltő és meghökkentő, amely közelebb hozza a márkát a felhasználókhoz.

Volkswagen Golf GTI papírtáska

Volkswagen Golf GTI papírtáska

Egyéb hasznos eszközök brand építéshez

Ahogy olvashattad a papírtáska kimondottan eredményes és kreatív felület lehet, azonban itt nem ér véget az ötletes reklámeszközök sora. Itt egy pár reklámajándék, amellyel növelheted a márkád népszerűségét:

• Az örökzöld reklámtoll: Ez garantáltan nem megy ki a divatból! Egy figyelemfelkeltő szín, hatásos szlogen és online elérhetőség biztosan célba ér. Webshop esetén egy nagyobb megrendeléshez elküldheted ajándékként, de közönségtalálkozókon, megbeszéléseken is adhatod a névjegykártya mellé.

• A mindig szem előtt lévő nyakpánt: Sokan tartják nyakpánton a kulcsaikat. Praktikus eszköz, amellyel garantáltan nem lősz mellé. Ajánld fel olyan vállalkozásoknak, amely kötődik a tiédhez és ahol sok kulcsot használnak, mint például csomagmegőrzőkben, panziókban, stb.

• Logózott póló: Szerződj le sportversenyek szervezőivel, gyermektáborok üzemeltetőivel vagy olyan szervezetekkel, akik sokat járják az utcákat, hogy a te logózott pólódat viseljék!

• Pendrive, öngyújtó: Egy letisztult, fémház borítású pendrive vagy öngyújtó a kiemelt ügyfeleknek kiváló ajándék.

Az ötletek tárháza végtelen, az már csak a kitartásodon és a kreativitásodon múlik, hogy a lehetőségek égboltján milyen messzire repíted a vállalkozásod!

Share Button

Nincsenek hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük