Kulcsszó beállítások amivel maximalizálhatja webhelyének forgalmát

kulcsszó beállítás fontossága

Az optimalizált kulcsszavak hozzájárulnak a weboldal látogatottságának növeléséhez, általuk több látogató fogja a honlapját böngészni. A megfelelő, releváns kulcsszavak beállítását, optimalizálását SEO stratégia részévé kell tennie, mivel ezek befolyásolják az oldal helyezését a Google találati listáján, ugyanakkor segítségükkel könnyebben el lehet érni a célközönséget.

Mit értünk kulcsszavak alatt?

A kulcsszavak azok a kifejezések, amelyeket az emberek a keresők mezőjébe írnak, amikor információra van szükségük valamivel kapcsolatban. Napjainkban ha bárkinek információra, adatokra van szüksége egy témával kapcsolatban, azt gyorsan bepötyögi a Google keresőbe, onnan várja a választ a kérdésére. Ahhoz, hogy célközönsége Önre találjon, olyan kulcsszavakra kell optimalizálnia, amelyeket ők valóban használnak, és amelyek relevánsak a cége profiljával, termékeivel, szolgáltatásaival.

Hogyan találhatja meg a megfelelő kulcsszavakat?

Az emberek keresőmotorokat használnak ahhoz, hogy információk birtokába jussanak. Ahhoz, hogy az Ön weboldala a találati lista élére kerüljön célközönsége kereséseire, tudnia kell, hogy milyen kulcsszavakat használnak.
Szükséges egy kulcsszólista, amihez igazítania kell a weboldala tartalmát, ugyanakkor a keresőrobotok úgy kell indexeljék az oldalát, hogy elérhető legyen a célközönsége számára.

Kulcsszó választó SEO eszközök

Kulcsszó választó SEO eszközök

Íme néhány tipp az „ütős” kulcsszólista összeállításához:

  • Használja a Google Adworsd kulcsszótervező és a Google Trends eszközöket! Segítségükkel megtudhatja, hogy melyek azok a kulcsszavak, amelyeket a célközönsége használ, és amelyek segíthetik az oldala forgalmának növekedését.
  • Csoportosítsa a kulcsszavakat és kifejezéseket témák szerint!
  • Zárja ki a rosszul teljesítő kulcsszavakat (amikre kevés keresés történik)!
  • Illessze be a kulcsszavakat a honlapja tartalmába, növelve ezáltal annak forgalmát!
  • Elemezze a kulcsszavakat, aszerint, hogy milyen forgalmat generáltak a weboldalon!

A SEO kulcsszavak jellemzői:

Azok a megfelelő kulcsszavak, amelyek a legnagyobb forgalmat hozzák a weboldalra a legkisebb verseny mellett. Ezen kulcsszavak egyik fő jellemzője az, hogy relevánsak a weboldal tartalmával.

Tanácsok:

  • Használjon specifikus, long-tail kulcsszavakat! Ezen típusú kulcsszavakra kisebb a verseny. Nagy előnyük, hogy releváns keresésekre jó helyezés érhető el velük.
  • Optimalizálja az egész honlapot a megfelelő kulcsszavakra!
  • Gondoskodjon arról, hogy az adott kulcsszavak a megfelelő helyen legyenek találhatók a weboldaladon! Ez szintén növeli az oldalad láthatóságát.

Kulcsszó kezelő eszközök

A kulcsszó kezelő eszközök segítenek kiválasztani a megfelelő kulcsszavakat és figyelni azoknak az oldal forgalmára gyakorolt hatását. Nyomon lehet követni ezen SEO eszközök által az egyes kulcsszavak reputációját, így el lehet különíteni a jól teljesítőket azoktól, amelyekkel nem érdemes foglalkozni.

Olyan kulcsszavakat tanácsos választani, amelyeknek nagy a kereséséi forgalmuk, de alacsony az értük folyó verseny. Ajánlott long-tail kulcsszavakat is választani.

Íme néhány kulcsszó kezelő keresőoptimalizálást segítő eszköz:

Kulcsszó beállítás lépésről lépésre

Olyan formában kell az oldalához adni a kulcsszavakat, ahogyan azokat a célközönsége a keresőbe beírja. A kulcsszavakra nem csak azért van szükség az oldalon, hogy a keresőmotorok indexeljék és jól rangsorolják a weboldalt.

Azokkal veszik rá a keresők az interneten keresgélőket, hogy azok az Ön oldalára klikkeljenek, azt látogassák.

Amennyiben a kiválasztott kulcsszavak megtalálhatóak lesznek az alábbi felsorolt helyeken, akkor a keresőrobotok könnyen be tudják azonosítani a weboldala tartalmát, jól rangsorolják az oldalt, és elérhetővé teszik az ügyfelei számára.

Kulcsszó beállítás lépésről lépésre

Kulcsszó beállítás lépésről lépésre

  • Oldal url-je: erős rangsorolási szempont
  • Oldal címe: fontos rangsorolási tényezőként kezelik a keresőmotorok
  • Meta leírás: a keresőrobotok az oldal indexeléséhez használják, itt azonosítják az oldal tartalmát, segítik a Google találati listáról való átkattintást.
  • Fejléc, header elemek (H1,H2): tartalmazniuk kell egy vagy két fontos kulcsszót
  • Tartalom: bele kell foglalni a tartalomba a kulcsszavakat, de el kell kerülni a kulcsszóhalmozást, érdemes a szinonimákat és azokat a kifejezéseket használni amivel szokták említeni
  • Képek alt címkéi: a képek nevével együtt használják
  • Horgonyok: más néven linkek címkéi. Optimális esetben minden releváns kulcsszót tartalmaznak, szerepük abban áll, hogy leírják a link célját.

 

 

 

Tömören a kulcsszó beállításról optimalizálás fontosságáról

A kulcsszavak kiválasztása az egyik legfontosabb része a keresőoptimalizálásnak. A megfelelő kulcsszavak, kifejezések kiválasztása és hozzáadása az oldal tartalmához segíti keresőmotorokat a tartalom megtalálásában, indexelésében, és eljuttatni azt a célközönség számára.

Figyelembe kell venni azt is, hogy egy bizonyos termékre, szolgáltatásra különböző nyelvterületeken máshogyan keresnek rá az emberek.

Share Button

Nincsenek hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük