Kulcsszó beállítások amivel maximalizálhatja webhelyének forgalmát

kulcsszó beállítás fontossága

Az optimalizált kulcsszavak hozzájárulnak a weboldal látogatottságának növeléséhez, általuk több látogató fogja a honlapját böngészni. A megfelelő, releváns kulcsszavak beállítását, optimalizálását SEO stratégia részévé kell tennie, mivel ezek befolyásolják az oldal helyezését a Google találati listáján, ugyanakkor segítségükkel könnyebben el lehet érni a célközönséget.

Mit értünk kulcsszavak alatt?

A kulcsszavak azok a kifejezések, amelyeket az emberek a keresők mezőjébe írnak, amikor információra van szükségük valamivel kapcsolatban. Napjainkban ha bárkinek információra, adatokra van szüksége egy témával kapcsolatban, azt gyorsan bepötyögi a Google keresőbe, onnan várja a választ a kérdésére. Ahhoz, hogy célközönsége Önre találjon, olyan kulcsszavakra kell optimalizálnia, amelyeket ők valóban használnak, és amelyek relevánsak a cége profiljával, termékeivel, szolgáltatásaival.

Hogyan találhatja meg a megfelelő kulcsszavakat?

Az emberek keresőmotorokat használnak ahhoz, hogy információk birtokába jussanak. Ahhoz, hogy az Ön weboldala a találati lista élére kerüljön célközönsége kereséseire, tudnia kell, hogy milyen kulcsszavakat használnak.
Szükséges egy kulcsszólista, amihez igazítania kell a weboldala tartalmát, ugyanakkor a keresőrobotok úgy kell indexeljék az oldalát, hogy elérhető legyen a célközönsége számára.

Kulcsszó választó SEO eszközök

Kulcsszó választó SEO eszközök

Íme néhány tipp az „ütős” kulcsszólista összeállításához:

  • Használja a Google Adworsd kulcsszótervező és a Google Trends eszközöket! Segítségükkel megtudhatja, hogy melyek azok a kulcsszavak, amelyeket a célközönsége használ, és amelyek segíthetik az oldala forgalmának növekedését.
  • Csoportosítsa a kulcsszavakat és kifejezéseket témák szerint!
  • Zárja ki a rosszul teljesítő kulcsszavakat (amikre kevés keresés történik)!
  • Illessze be a kulcsszavakat a honlapja tartalmába, növelve ezáltal annak forgalmát!
  • Elemezze a kulcsszavakat, aszerint, hogy milyen forgalmat generáltak a weboldalon!

A SEO kulcsszavak jellemzői:

Azok a megfelelő kulcsszavak, amelyek a legnagyobb forgalmat hozzák a weboldalra a legkisebb verseny mellett. Ezen kulcsszavak egyik fő jellemzője az, hogy relevánsak a weboldal tartalmával.

Tanácsok:

  • Használjon specifikus, long-tail kulcsszavakat! Ezen típusú kulcsszavakra kisebb a verseny. Nagy előnyük, hogy releváns keresésekre jó helyezés érhető el velük.
  • Optimalizálja az egész honlapot a megfelelő kulcsszavakra!
  • Gondoskodjon arról, hogy az adott kulcsszavak a megfelelő helyen legyenek találhatók a weboldaladon! Ez szintén növeli az oldalad láthatóságát.

Kulcsszó kezelő eszközök

A kulcsszó kezelő eszközök segítenek kiválasztani a megfelelő kulcsszavakat és figyelni azoknak az oldal forgalmára gyakorolt hatását. Nyomon lehet követni ezen SEO eszközök által az egyes kulcsszavak reputációját, így el lehet különíteni a jól teljesítőket azoktól, amelyekkel nem érdemes foglalkozni.

Olyan kulcsszavakat tanácsos választani, amelyeknek nagy a kereséséi forgalmuk, de alacsony az értük folyó verseny. Ajánlott long-tail kulcsszavakat is választani.

Íme néhány kulcsszó kezelő keresőoptimalizálást segítő eszköz:

Kulcsszó beállítás lépésről lépésre

Olyan formában kell az oldalához adni a kulcsszavakat, ahogyan azokat a célközönsége a keresőbe beírja. A kulcsszavakra nem csak azért van szükség az oldalon, hogy a keresőmotorok indexeljék és jól rangsorolják a weboldalt.

Azokkal veszik rá a keresők az interneten keresgélőket, hogy azok az Ön oldalára klikkeljenek, azt látogassák.

Amennyiben a kiválasztott kulcsszavak megtalálhatóak lesznek az alábbi felsorolt helyeken, akkor a keresőrobotok könnyen be tudják azonosítani a weboldala tartalmát, jól rangsorolják az oldalt, és elérhetővé teszik az ügyfelei számára.

Kulcsszó beállítás lépésről lépésre

Kulcsszó beállítás lépésről lépésre

  • Oldal url-je: erős rangsorolási szempont
  • Oldal címe: fontos rangsorolási tényezőként kezelik a keresőmotorok
  • Meta leírás: a keresőrobotok az oldal indexeléséhez használják, itt azonosítják az oldal tartalmát, segítik a Google találati listáról való átkattintást.
  • Fejléc, header elemek (H1,H2): tartalmazniuk kell egy vagy két fontos kulcsszót
  • Tartalom: bele kell foglalni a tartalomba a kulcsszavakat, de el kell kerülni a kulcsszóhalmozást, érdemes a szinonimákat és azokat a kifejezéseket használni amivel szokták említeni
  • Képek alt címkéi: a képek nevével együtt használják
  • Horgonyok: más néven linkek címkéi. Optimális esetben minden releváns kulcsszót tartalmaznak, szerepük abban áll, hogy leírják a link célját.

 

 

 

Tömören a kulcsszó beállításról optimalizálás fontosságáról

A kulcsszavak kiválasztása az egyik legfontosabb része a keresőoptimalizálásnak. A megfelelő kulcsszavak, kifejezések kiválasztása és hozzáadása az oldal tartalmához segíti keresőmotorokat a tartalom megtalálásában, indexelésében, és eljuttatni azt a célközönség számára.

Figyelembe kell venni azt is, hogy egy bizonyos termékre, szolgáltatásra különböző nyelvterületeken máshogyan keresnek rá az emberek.

Share Button

Nincsenek hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük