/* Error on https://www.kulcsszo.hu/wp-content/plugins/_%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20Ultimate_VC_Addons/assets/min-css/ultimate.min.css?ver=3.11.0 : Something went wrong: cURL error 52: Empty reply from server */

Miért használd a Similarweb programot ha keresőoptimalizálást csinálsz?

Rate this post

A gyorsan elterjedt és az Alexát legyőző izraeli alapítású startup ma már nagy kedvencnek számít a weboldalmonitorozó szolgáltatások között. A Similarweb ingyenes és saját weboldalunk elemzésére, valamint a konkurenciánk elemzésére is kiválóan alkalmas. Mondanunk sem kell, hogy az elemzésből származó adatok mindegyike sokat tesz hozzá a megfelelő marketing stratégia és megfelelő keresőoptimalizálás létrehozásához, hiszen minél jobban tisztában vagyunk vele, hogy kinek, mit és hogyan kínáljunk, annál többször koronázza siker próbálkozásunkat.

Mire jó a Similarweb?

A Similarweb megmutatja, hogy egy adott weboldal mekkora forgalmat bonyolít le. Nem egy 100%-os pontosságú adatot fogunk kapni, de megközelítőleg pontos információkkal szolgál. a legyőzött versenytárs, az Alexa is nagyon pontos volt, de akkora népszerűségre nem tett szert, mint a szóban forgó program.

A Similarwebet a weboldalak és mobil applikációk forgalmának figyelésére tervezték, ezt a funkciót maximálisan hozza is. Hatalmas szükség van ilyen jellegű megoldásokra, hiszen a saját és konkurenciánk Google Rank értékének ismerete igen nagy fegyvertény. „A tudás, hatalom.” -tartja a mondás és ez nagyon igaz ez esetben is, hiszen, ha versenytársunknál többet tudunk arról, hogy egymáshoz viszonyítva hol állunk az organikus keresések tekintetében, akár vesztett helyzetből megfordíthatjuk az „állást”.

A Similarweb.com oldalon megtudhatjuk, hogy minket és versenytársainkat az organikus találatok között hányadikként jelenít meg a Google. És bár nem 100%-os az adatok pontossága, de átlagosan legalább 80%-os pontosságot hoz. Természetesen ezzel az értékkel inkább csak egy kiindulási pontot jelent a mért információ, azonban a viszonytáshoz ez maradéktalanul elegendő.

A Similarweb ingyenesen használható és nem csupán a saját domainünkön futtathatjuk le méréseit, hanem azon kívül még öt másik weboldalt is átpásztázhatunk vele, ami azt jelenti, hogy összesen öt weboldal figyelésére van lehetőségünk, saját weboldalunk adatait, eredményeit, helyezését négy másik konkurensünkkével mérhetjük össze. Az eredményeket minden hónap elején frissíti.

Természetesen az ingyenes verzió mellett van fizetős változat is, ahol sok plusz lehetőséget, hasznos funkciót érhetünk még el a pénzünkért. Komolyabb vállalkozások esetén érdemes lehet beruházni, hiszen a Google Analytics és a Similarweb együttes alkalmazása jelentős eredményeket hozhat.

Mit mutat meg a Similarweb?

A Similarweb statisztikáiban több hasznos adatot is láthatunk, melyek mindegyike hozzájárulhat hatékony keresőoptimalizálásunkhoz és eredményes online marketing stratégiánk kialakításához. Ha az ingyenes verziót használjuk, akkor minden hónap elején érdemes megnézni az aktuálisan mért adatokat.

Az új adatokat egymással és a régebbi adatokkal is érdemes összevetni, hiszen jól mutatják az új megoldások sikerét vagy bukását. Ezeket a sikereket és bukásokat nem csak a saját weboldalunk esetén követhetjük figyelemmel, de nyilván a másik négy figyelt oldalnál is.

A Similarweb statisztikája megmutatja:

  • a saját és más figyelt oldalak mutatóit
  • a konkurencia webáruházának forgalmát
  • az adott weboldal olvasottságának valós mértékét
  • a konkurensek marketingcsatornáit
  • a Google helyezési listán elfoglalt helyünket hazai és akár nemzetközi szinten is
  • látogatóink mely kulcsszavakra érkeznek
  • mekkora a lepattanó látogatók száma (akik érkezés után azonnal tovább is állnak)
  • mekkora az átkattintási arány (hányan navigáltak oldalunkon belül)
Share Button

4 hozzászólás Leave new

Szia. Hibás a link:
megfordíthatjuk az „állást”. A Simalarweb.com oldalon megtudhatjuk

Válasz

Köszönjük, javításra került az elírás. Szoktad használni a Similarweb-et vagy más forgalom elemző oldalt?

Válasz

Szia!

Egy kerékpár alkatrész webáruházat vezetek és eddig inkább a Semrush.com adatait figyeltem. Most megnéztem a javasolt Similarwebet is és némiképp eltérő adatokat mutat a két elemző. Melyik a pontosabb, illetve a similarweb is több adatot mutat ha regisztrálok?

Válasz

Mind két elemző oldal jó, de mindegyik mást cél szolgál. A Semrush megfizethetőbb és az új szolgáltatásai amivel a linkeket, kulcsszó+helyezést vagy a szövegek minőségét lehet ellenőrizni nagyon jók. A Similarweb sajnos sokkal drágább (inkább ügynökségek használják) de aki eddig használta csak jókat tudod róla mondani, így a válaszom igen több adatot lehet látni. Vizuálisan jobban megjeleníti az adatokat ami a könnyebb feldolgozást is segíti.

Válasz

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük