Linképítés tippek

Ön is tudja a bejövő linkek fontosságra meg kérdőjelezhetetlen ha előrébb szeretnénk kerülni a Google keresőbe. Linképítés tippek és türkök amikkel akár Ön is szert tehet számos erős link kapcsolatra. Olvasson és ismerje meg a természetes link gyarapítás módszereit.

Linképítés szükséges-e a Google első helyhez?

Linképítés vagyis linkek nélkül lehetünk-e elsők a Google keresőben?

Mint örök rejtély, mindig ott lebeg a webmesterek előtt a kérdés, hogy milyen módszerekkel valósíthatnák meg, hogy a Google első oldalára kerüljenek. Lehetőleg az első három találatba, hiszen ezek viszik el a keresésekre érkező kattintások jelentős részét.Vajon ehhez szükségünk van-e linképítésre? A második, harmadik oldalt már csak elenyészően nézegetik, így minden weboldal tulajdonos számára az első oldal (és ezen belül a top helyezések) a célja a keresőoptimalizálásnak és link építésnek. A különböző Google algoritmusok mind a webmesterek segítségére vannak, hogy…

Bővebben

4 Linkellenőrző eszköz ami segíti a linképítést

A linkek ellenőrzése talán a leghasznosabb dolog a keresőoptimalizálási eszköztárában. Egy jól összeállított linkprofilból pontosan fel tudjuk térképezni melyek is a legnépszerűbb tartalmaink, sőt a megfelelő módszerekkel akár új ötleteket is meríthetünk más weboldalak profilozása által. Mi az a linkprofil? A linkprofil segítségével teljesebb képet kaphatunk arról hogy egy adott oldal miért került oda a keresőben ahol éppen van, illetve megtalálhatjuk azokat a pontokat is, amelyek egy esetleges visszaesést eredményeztek. Egy linkprofil elkészítése során felmérjük az vizsgált oldal bejövő linkjeinek…

Bővebben

Vendég blogbejegyzések szerepe a linképítésben

Tulajdonképpen mire való a vendég-bloggerkedés? Írunk valamit egy általunk ismert, de akár ismeretlen személy blogjába és kész? A vendégbloggerkedés bármennyire is hobbitevékenységnek tűnhet, jelentős szerepe van a keresőoptimalizálásban és a marketingben is. A vendégbejegyzések írása ugyanakkor a kedvelt és jól működő linképítési technikák közé tartozik. A vendég blogbejegyzések egyaránt hasznot képes hajtani a linképítőnek és a blogtulajdonosnak is, ha megfelelő az együttműködés. Az átmeneti közös munka ezek mellett megtérül a közönség számára is. A linképítő szempontjai A linképítés célja, hogy…

Bővebben
50 PR eszköz

50 PR eszköz amiknek a használatával duplázhatja bevételét

A PR az online marketing fejlődésével kiterjedt a világhálóra, és napról-napra növekszik is. Ahhoz hogy a marketing szakemberek lépést tudjanak tartani a fejlődéssel egyre pontosabb és hatékonyabb PR eszközökre van szükségük. A hagyományos megoldások, mint egy értesítési lista természetesen ma is előnyt jelentenek, de egyre kevésbé elegendőek. Léteznek olyan informatikai megoldások melyek újságírók és bloggerek százezreinek kapcsolati adatait képesek eljuttatni egy igénylőhöz, egyértelmű hogy olyan versenyhelyzet jött létre ami miatt a marketingeseknek is fejlődniük kell. Szerencsére a fejlődést rengeteg eszköz…

Bővebben

Kép link és a szöveges hivatkozások közötti különbség

Érdekes beszélgetés indult el a napokban a Twitteren John Müller és egy Twitter felhasználó között.  A felhasználó azt a kérdést szegezte a szakértőhöz, hogy a keresési algoritmus másképpen súlyozza-e  szöveges és a képes linkeket.  Kérdését arra a megfigyelésére alapozta mely szerint az oldalára mutató hasonló körülmények között szereplő linkek közül 10 szöveges és 10 képik hivatkozás található és az oldal  értékelése nagyfokú eltérés mutat. John Müller azt válaszolta, hogy ez igaz mivel a képek nem szöveges tartalmak ezért egyértelműen más…

Bővebben
15 seo eszköz linképítéshez

15 seo eszköz az eredményes linképítéshez

A linképítés folyamatának célja annak elérése, hogy számunkra releváns oldalak, és számunkra hasznot hajtó piaci szereplőkkel alakítsunk ki link-kapcsolatokat.  A Google Pingvin algoritmusa folyamatosan szűri a mesterségesen létrehozott hivatkozásokat, így ma már nem elegendő, sőt nem is ajánlott a hagyományos linképítés módszertana. A hivatkozások gyűjtésének egy másik módja az, ha megpróbáljuk jelenlegi kapcsolatainkat felhasználni, illetve szüksége az új kapcsolatok kialakítása is. A linképítés tehát jóval összetettebb feladatává vált a keresőoptimalizálással foglalkozóknak. Szerencsére a linképítést nagyban megkönnyítő seo eszközök tömeges találhatóak…

Bővebben
linképítés 2017

Linképítési 2017 – Ne próbáljuk meg manipulálni a Google-t

A Google Pingvin 4 algoritmusának elindítása bizonyos mértékig hatással lesz a linképítési technikák 2017-es módszereire. Nézzük hogyan kapcsolódik a SEO a linképítéshez az új körülmények között, illetve milyen módszereket érdemes követni linképítés 2017 évében. És arról is szólni fogunk, hogy mely módszereket inkább ne alkalmazzuk ha megbízható, prémium linkekkel szeretnénk erősíteni weboldalunkat. Google Pingvin 4.0 bejelentése 2016 szeptemberének elején nagyobb felbolydulás volt észlelhető a webmesterek között. Ennek oka a Google találati listájának kavarodása. amit Google akkori bejelentése szerint egy belső hiba…

Bővebben
Linképítés kampány lépésről-lépésre

Linképítés kampány lépésről lépésre

Mi a titka a valóban linkelhető weboldalaknak? Hogyan lehet a legjobban strukturálni egy linképítő kampányt?  Mi a legeffektívebb kezdőlépés egy linképítő számára? A linképítéshez felhasználható erőforrások leltárba vételével életképes linképítő kampány alapjait fekteted le. A kampány felépítése a szervezet elérhető erőforrásain alapul. A linképítő számára a legkifizetődőbb lépés az, ha mérlegeli a lehetőségeit. Leírásunkat a linképítő erőforrások gyakorlati definíciójával kezdjük, amelyet a leltárkészítés folyamatának bemutatásával folytatunk, majd forrásokat és bátorítást nyújtunk ahhoz, hogy eszközeidet hivatkozásokká tudd alakítani. A linképítő erőforrás elméletét a…

Bővebben
PR cikk beküldés

Pr cikk beküldés a választás nem egyszerű

Az új Google Pingvin időszakát éljük 2016 szeptember 23 óta, ami eléggé aktuálissá teszi a pr cikk beküldés téma kifejtését. Amivel szeretnénk foglalkozni, hogy melyek azok a lehetőségek egy jól elkészített PR cikk esetében, hogy hol is jelenjen meg és mik a lehetőségek Magyarország tekintetében. Milyen a jó PR cikk? Nem szabad el menni az mellet ha már PR-n törjük a fejünket, hogy mi az ami jó nekünk és most itt nem csak a keresőoptimalizálás szempontjából hanem, mint vállalkozás mi…

Bővebben
3 új információ az új Google Pingvin 4.0 algoritmusról

3 információ az új Google Pingvin algoritmusról

Szeptember 23-án jelnetette be Gary Illyés Twitter üzenetében, hogy elindították az új Google Pingvin 4.0 algoritmust. Ez az a Google állatka ami a weboldalakra mutató linkekért vagyis a bejövő linkeket vizsgálja és ha kell büntetni a weboldalakat ha manipulációs szándék van mögötte. Az azt követő napokban vártuk a nagy eseményt, hogy milyen változásokat fog hozni a hazai weboldalak életében, a várakozás röviden szólva is elmaradt. Az előzetes információk alapján amit a Google szakértői kommunikáltak, hogy folyamatos futású lesz és azonnal…

Bővebben